09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لایه برداری پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لایه برداری پوست

ایا می دانید لایه برداری چیست ؟ امروزه در سالن های ارایشی یا بسیاری از مکان های زیبایی ، حرف و حدیث لایه برداری زیاد به گوش می خورد . در اینجا سعی میکنیم از لایه برداری  انواع پوست ها صحبت کنیم .

لایه برداری چیست ؟

لایه برداری عبارت است از برداشتن لایه های  مرده و فوقانی پوست .

بعد از این اینکه ، سلول های پوستی شکل میگیرند به مروز زمان بر روی  لایه اپیدرم پوست می ایند، در ان جا خشک شده سپس می میرند ، اگر این سلول های مرده به تازگی از بین نرود باعث زبری و خشکی پوست می شود و با افزایش سن ، قدرت از بین رفتن این سلول های مرده کاهش می یابد برای همین منظور بهتر است از لایه بردار استفاده کنیم تا هم زیبایی ، هم شادابی اولیه به پوست برگردد .

پس لایه برداری باعث می شود سلول های مرده جای خود را به سلول های جوان و زیبا بدهند . بسیاری از خانم ها وقتی از کرم پودر استفاده می کنند متوجه می شوند یکسری لایه های ریز بر روی پوست ایجاد شده و صورت و ارایش ان ها را به هم میزند این همان سلول های مرده است ، که می توان با لایه برداری کاملا درمان کرد .

لایه برداری به سه صورت ، میکانیکی ، شیمیایی ، لیزری انجام می شود . در اینجا شما می توانید با توجه به نوع پوست خود از لایه بردارها استفاده کنید .

پوست های چرب : برای این نوع از پوست ها ، لایه برداری  دو مرتبه در هفته انجام می شود ، چون لایه برداری بیش از این باعث افزایش غده چربی شده و در نتیجه جوش به وجود می اید .

پوست های دارای اکنه : بهترین لایه بردار برای این نوع از پوست ها ، استفاده از اسکراب ها هست که در هفته سه مرتبه استفاده می شود .

پوست های معمولی : هر روز می توانید لایه برداری را انجام دهید به طوری که مقداری از کرم لایه برداری را  بر روی دستمالی اغشته کنید سپس به ارامی بر روی پوستتان بکشید در اخر از کرم مرطوب کننده استفاده کنید .

پوست های خشک و حساس : این نوع از پوست ها نیاز به مراقبت ویژه دارند ، بهتر از لایه بردارهای ضعیف استفاده کنید چون فقط می خواهیم لایه های مرده پوست را از بین ببریم ، پس بهتر است قبل از استفاده از لایه بردارها ، ابتدا صورت خود را با کرم مرطوب کننده ، نرم کنید سپس از لایه بردارها استفاده کنید و به صورت خیلی ملایم روی پوستتان ماساژ دهید .

اسکراب لایه بردار زردالوی ژیورل فرانسه
برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست
– از بین برنده لایه های مرده پوست
– مکمل درمان ترکهای پوستی
– شاداب کننده پوست
» برای خرید اسکراب زردالو ژیورل اینجا کلیک نمایید

برای دیدن محصولات لایه بردار و خرید اینجا را کلیک کنید .

بهترین قوی ترین لایه برداری, پوست ,لایه بردار ,صورت, درمان پوست پوست, اسکراب ,اسکراب بدن ,اسکراب صورت, اسکراب چیست, اسکراب صورت چیست ؟, لایه برداری پوست صورت, لایه برداری پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید