09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک روشن و سفید کننده پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک روشن و سفید کننده پوست

قویترین,بهترین,ماسک,روشن,شفاف,پوست,چرب,لجن دریایی,خاک رس,خاویار,ورقه ای,ضد جوش,لک,چروک

پوست به دلایل مختلفی تیره و کسل می شود که عمده دلایل می تواند نورآفتاب، آلودگی هوا، خشکی پوست، استرس، تغذیه و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب باشد که در طولانی مدت باعث تیرگی و کسلی پوست صورت می شود.

بسیاری از مردم دوست دارند صورتی روشن و بی عیب و نقص داشته باشند. پوست کدر، لایه های شاخی و مرده بسیاری در خود جمع می کند که این لایه های مرده باعث می شود پوست کسل، تیره و پیر دیده شود. اما شما می توانید تنها با استفاده از ماسک های درمانی گیاهی، دوباره جوانی و روشنی پوست خود را برگردانید.

ماسک روشن کننده صورت، لایه های مرده پوست رو تمیز و ازبین می برد. با برداشتن لایه های مرده پوست سعی در لایه سازی جدید برای پوست می کند که همین عامل باعث کلاژن سازی بیشتر و جوانی پوست می شود.

۱- ماسک پاپایا

پاپایا به طور منظم در درمان های مختلف زیبایی استفاده می شود و استفاده پاپایا باعث روشن شدن رنگ پوست می شود. پاپایا بطور طبیعی دارای خواص سفیدکنندگی و مغذی پوست را دارد که پوست شما را درخشان می کند. خوردن پاپایا به عنوان یک میوه. خواص پاکسازی پوست را دارد.

۲- ماسک شیرین بیان و تمشک

شاید بهتر باشد این ‌طور بگویم که بی ‌خطرترین عامل روشن‌ کننده رنگدانه که دارای کمترین ملانوم است، عصاره شیرین ‌بیان است که در ترکیبات زیبایی به عنوان شفاف ‌کننده ی پوست به کار می‌ رود و می ‌تواند در ترکیبات کرم‌ های آرایشی صورت به کار رود.

به علاوه عصاره شیرین‌ بیان از لحاظ تئوری به عنوان یک مشتق ضدالتهاب موضعی مطرح است که می ‌تواند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب، کاربرد داشته باشد.

۳- ماسک ویتامینه و اکسیژن رسان

ماسک های ویتامینه و اکسیژن رسان حاوی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D و اسید فولیک است. جوان کننده و شاداب کننده می باشد که سبب مقاومت و انعطاف پذیری پوسـت می گردد. از چروک صورت و دور چشم ها هم جلوگیری می کند. در برابر اشعه مضر خورشید از پوست شما محافظت می کند.

بهترین ماسک سفید و روشن کننده صورت

ماسک خاکرس لایه بردار فریش فروت
برخی از خواص ماسک خاکرس لایه بردار فریش فروت:
– حاوی خاکرس هندی، تمشک قرمز، روغن پوست مرکبات و بلوبری
– لایه برداری ملایم کاملا گیاهی بدون صدمه
– درمان جوش و جای جوش
– درمان و کنترل چربی اضافی پوست بدون خشک کردن پوست
– درمان منافذ باز
– روشن کننده و شاداب کننده پوست
– رفع کدری پوست
– سفت کننده پوست
– ۱۵۰ میل
» برای خرید ماسک خاکرس فریش فروت اینجا کلیک نمایید

ماسک خاک رس و خیار کالی درم فرانسه
برخی از خواص ماسک خاکرس و خیار کالی درم فرانسه:
– حاوی خاکرس قرمز و چینی
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای خشک، نرمال، چرب و مختلط
– کنترل چربی و سبوم پوست بدون خشک کردن پوست
– درمان منافذ باز صورت
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جوش بعد از اصلاح صورت
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ پوست صورت
– مناسب برای پوستهای خشک، نرمال، مختلط و چرب
– آبرسانی عمقی پوست بخاطر داشتن خیار
– ساخت فرانسه
– ۱۵۰میل
» برای خرید ماسک خاکرس کالی درم اینجا کلیک نمایید
روشن کننده پوست صورت,روشن كننده پوست صورت,روشن كننده پوست,روشن کننده پوست دست,روشن کننده پوست گیاهی,روشن کننده پوست ناحیه تناسلی,روشن کننده پوست زیر بغل,روشن كننده پوست بدن,شفاف کننده پوست صورت,شفاف کننده پوست گیاهی,شفاف كننده پوست,شفاف كننده پوست صورت,ماسک شفاف کننده پوست,کرم شفاف کننده پوست صورت,صابون شفاف کننده پوست,ماسک شفاف کننده پوست چرب,,کرم روشن کننده پوست fair and lovely,درمان جای جوش با گیاهان دارویی,درمان جای جوش صورت فوری,درمان جای جوش بدن,درمان جاي جوش,درمان جاي جوش صورت,درمان جای جوش و لک,درمان جاي جوشهاي صورت,درمان جای جوش پشت بدن,درمان جای جوش صورت,ماسک روشن کننده پوست دست,ماسك روشن كننده پوست صورت,ماسک روشن کننده پوست خانگی,ماسک روشن کننده پوست بدن,ماسک روشن کننده پوست تیره,ماسک روشن کننده پوست سبزه,ماسک روشن کننده پوست فوری,ماسک روشن کننده پوست صورت,قویترین,بهترین,ماسک,روشن,شفاف,پوست,چرب,لجن دریایی,خاک رس,خاویار,ورقه ای,ضد جوش,لک,چروک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید