09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مراقب های خانگی از پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مراقب های خانگی از پوست

شما ممکن است بخواهید در خانه از وسایل خانگی از پوستتان مراقبت کنید ما در ادامه چند روش برای مراقب از پوست در خانه را برای شما یاد می دهیم.

استفاده از لیمو برای پوست

بعضی خانم ها  از لیمو برای سفید کردن پوستشان استفاده میکند. بله لیمو بخاطر داشتن ویتامین سی باعث سفید شدن پوست می شود ولی سوال اینجاست چقدر مصرف بشود. استفاده بیش از حد لیمو خود باعث تیرگی پوست می شود چون بخاطر لایه برداری بالا باعث برداشته شدن لایه پوست می شود.

اگر در معرض افتاب قرار بگیرید احتمالا به لک پوستی دچار می شوید. شما اگر از لیمو برای سفید شدن پوست استفاده میکنید تنها در هر دوره مصرف حداکثر از ۲ قطره لیمو استفاده کنید همچنین برای استفاده حتما با اب رقیق شود.

از ماسک سس مایونز استفاده نکنید

شاید سس مایونز برای ساندویجتان خوب باشد ولی برا پوست مناسب نیست. ماسک مایونز عمدتا از چربی و نشاسته ساخته شده است که با نفوذ به منافذ پوست باعث تشویق باکتری ها برای یک چهره پر از جوش/آکنه می کنند.

استفاده از ماسک تخم مرغ

با استفاده از تخم مرغ به سفت شدن پوست خود کمک کنید. پروتئین در سفیده تخم مرغ باعث بهبود و کشش پوست می شود. کلینیک های زیبایی در سراسر جهان جهت درمان پوست صورت از سفیده تخم مرغ استفاده میکنند که  علاوه بر محکم کردن پوست می تواند در درخشش و سفیدی و به حداقل رساندن خطوط چروک ریز پوست کمک کند.

تغذیه صحیح برای پوست

برای داشتن پوست سالم، همیشه در نتیجه کاربرد درست وسایل آرایشی و حفظ یک رژیم غذایی سالم با استفاده مرتب از سبزیجات، میوه‏های تازه، غلات، ماهی و غذاهایی که از لحاظ ویتامین A, B, C E و آنتی‏اکسیدان غنی هستند، سلامت می‌ماند.

مصرف فراوان این ویتامین‏ها، به جوان‏شدن، ترمیم، تولید کلاژن، مرطوب شدن و سالم ماندن پوست کمک می‏کند. تا آنجا که امکانش هست از غذاهای طبیعی استفاده‏ کنید و از غذاهای آماده و به فرآوری شده خودداری کنید.

عوارض استفاده نکردن از ضدآفتاب

تنها زمانی که به کنار دریا می‌روید و یا فقط در روزهای تابستان از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نکنید بلکه هر روز. بله اگر قرار است مدت طولانی درمعرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید، باید هوشیارتر باشید. ما معمولاً به طور ناگهانی در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار می‌گیریم تا روزهایی که در کنار دریا هستیم.

هنگام سوار یا پیاده شدن ازماشین خود، بیرون رفتن از محل کار خود برای خرید یک ساندویچ یا چند لحظه‌ای بیرون نشستن، همه با هم جمع می‌شوند. مطمئن شوید که هر روز حداقل با کرم ضدآفتاب اس پی اف ۱۵ پوست خود را بپوشانید.

برای دیدن محصولات زیبایی و خرید اینجا را کلیک کنید .

پوست صورت دست مراقبت قویترین بهترین ماسک کرم صابون جلوگیری پیشگیری ضد لک چروک افتادگی  ماسک خانگی برای درمان جوش صورت ماسک خانگی برای لک صورت ماسک خانگی برای سیاهی دور چشم ماسک خانگی برای جوش صورت ماسک خانگی روشن کننده پوست ماسک خانگی صورت ماسک خانگی برای صورت ماسک خانگی برای روشن شدن پوست ماسک روشن کننده پوست ماسک روشن کننده پوست طبیعی ماسک روشن کننده صورت خانگی ماسک روشن کننده پوست خشک ماسک روشن کننده پوست دست ماسک روشن کننده سینره ماسک روشن کننده پوست.گیاهی ماسک روشن کننده بدن ماسک روشن کننده صورت سینره ماسک روشن کننده دور چشم ماسك روشن كننده پوست ماسك روشن كننده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید