09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
روغن ضد شوره بدن اووکادو ولنسی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن ضد شوره بدن اووکادو ولنسی

مرطوب کننده روغن اووکادو ولنسی با مجوز بهداشتی ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ می باشد .
فرمول طبیعی و ملایم ولنسی باعث تقویت پوست می شود . این روغن غنی شده با ترکیبات ضروری و طبیعی آروماتراپی و روغن آووکادو می باشد. ویتامین E موجود در این روغن باعث تقویت پوست می گردد . رایحه ای مطبوع داشته که باعث می شود احساس آرامش پس از خستگی یا در زمان استراحت ذهن و عضلاتتان داشته باشید .همچنین با استفاده از این روغن بدن دچار شوره، التهاب و قرمزی نخواهد شد .

مزایای استفاده از مرطوب کننده روغن آووکادو:

۱- حاوی آنتی اکسیدان کاروتنوئید
آوکادوو یک منبع بزرگ از کاروتنوئید آنتی اکسیدان مانند کاروتن آلفا، بتا کاروتن، کریپتوکسانتین بتا، لوتئین و zeaxanthin هست. این ترکیبات باعث رفع رادیکال های آزاد می شوند. رادیکال های آزاد به پوست آسیب می رساند و درنهایت منجر به خطوط ریز، چین و چروک و دیگر آثار پیری می شوند.

۲- حاوی ویتامین E

ویتامین ای یکی دیگر از آنتی اکسیدان پوست است. ویتامین E از آسیبهای رادیکال های آزاد  از چربی های اکسید شده در سلول های پوست شما که منجر به پیری پوست می شود، جلوگیری می کند.تحقیقات نیز نشان داده اند که ویتامین E می تواند عوارض UVA و UVB اشعه  آفتاب در پوست را کاهش دهد.

۳- حاوی اسید اولئیک

یکی از مزایای اصلی آوکادو بخاطر اسید اولئیک است. این اسید چرب اشباع شده، رطوبت را در لایه اپیدرمی از پوست شما حفظ می کند و کمک می کند همیشه پوست شما نرم و آبدار بماند. چربی امگا ۹، اسید اولئیک نیز باعث تجدید سلول های پوست آسیب دیده و کاهش قرمزی و سوزش و شوره پوست می شود.

برخی از خواص روغن مرطوب کننده اووکادو :

– نرم کننده بدن

– مرطوب کننده بدن

– رفع رادیکال های ازاد

– تقویت کننده پوست

– رفع شوره بدن

-درمان قرمزی و التهاب بدن

-ضد پیری و ضد چین و چروک

طریقه ی مصرف : هر روز دو بار بر روی پوست تمیز استفاده کنید .

شوره بدن پوست رفع شوره درمان شوره بدن درمان شوره پوست كاهش قرمزي پوست كاهش قرمزي پوست صورت مرطوب كننده پوست مرطوب کننده روغن اووکادو ولنسی مرطوب كننده پوست چرب مرطوب كننده پوست سر مرطوب كننده پوست حساس مرطوب كننده پوست بدن مرطوب كننده گياهي مرطوب كننده پوست بدن جلوگيري از چروك پوست جلوگيري از چروك پوست صورت جلوگيري از چروك پوست گردن جلوگيري از چروك شدن پوست صورت راه هاي جلوگيري از چروك پوست صورت براي جلوگيري از چروك پوست چه كار بايد كرد مرطوب كننده بدن لوسيون مرطوب كننده بدن مرطوب كننده پوست بدن كرم مرطوب كننده بدن شامپو مرطوب كننده بدن خواص اووكادو براي پوست خاصيت اووكادو براي پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید