09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
مواد غذایی مضر برای ویتیلیگو لک و پیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مواد غذایی مضر برای ویتیلیگو لک و پیس

در حالی که علت دقیق ویتیلیگو مشخص نشده است، مطالعات نشان داده اند که این بیماری پوستی می تواند به طور مستقیم توسط اجزای مختلف در محیط، از جمله رژیم غذایی، تحت تاثیر قرار گیرد. رژیم سالم و متعادل که به تنظیم سیستم ایمنی بدن کمک کند، برای هر کسی که در معرض خطر ابتلا به وییتیلیگو قرار دارد، توصیه می شود. همچنین ویتامین ها و مواد معدنی خاصی وجود دارد که می تواند در پیشبرد تولید ملانین کمک کند.

ویتامین ها و مواد معدنی که می تواند به بهبود ویتیلیگو کمک کند. بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری که می توانند به شما برای مقابله با ویتیلیگو کمک کنند عبارتند از:

ویتامین B12 و اسید فولیک: ویتامین B12 توسط بدن در تبدیل هموسیستئین استفاده می شود. هنگامی که بدن فاقد ویتامین B12 و اسید فولیک کافی باشد، ایجاد یک هموسیستین در نهایت موجب تولید گونه های اکسیژن واکنشی می شود که باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در پوست می شود.
این ممکن است منجر به تخریب ملانوسیت ها و بدتر شدن علائم ویتیلیگو شود. برخی از نمونه هایی از غذاهای غنی از ویتامین B12 عبارتند از گوشت ارگانی شامل گوشت گاو ، شیر خام ، ساردین و ماهی قزل آلا وحشی.

ویتامین C: ویتامین C برای کاهش گونه های اکسیژن واکنشی، به علت خواص آنتی اکسیدانی آن ضروری است. دریافت ویتامین C نیز در تثبیت سیستم ایمنی کمک می کند تا از پاسخ اتوایمیون جلوگیری شود.

ویتامین D: مطالعات نشان می دهد که بهبود ویتامین D در خون کمک می کند تا در ترویج melanogenesis و یا تولید رنگدانه در پوست شود. این ویتامین همچنین برای محافظت از سلول ها از مرگ سلولی و تنظیم سیستم ایمنی بدن جهت جلوگیری از حمله سلول های سالم مشاهده شده است.

قرار گرفتن در معرض خورشید نیز می تواند به طور طبیعی به شما کمک می کند تا میزان ویتامین D خود را بهینه کنید، اما به این دلیل که بیماران مبتلا به ویتیلیگو حساسیت به نور خورشید را افزایش می دهند، می توانید ویتامین D را از مواد غذایی مانند تخم مرغ، قارچ شیتاکی ، ماهی قزل آلا و ساردین بیابید. مصرف یک مکمل ویتامین D3 نیز یک جایگزین خوب است.

ویتامین A: غذاهایی که غنی از ویتامین A هستند، سیستم ایمنی بدن را تنظیم می کنند و مانع تولید واکنش های خود ایمنی می شوند. این ویتامین همچنین به ارتقاء سلامت پوست در سطح سلولی مرتبط است. این به طور مستقیم به حفظ ملانوسیت های شما کمک می کند، که ممکن است باعث کاهش یا مهار رشد ویتیلیگو شود.

روی: روی یک ماده معدنی با خواص آنتیا آپوپتوز است که به این معنی که به جلوگیری از مرگ ناگهانی سلول کمک می کند. همچنین مشخص شده است که یک مولفه مهم برای تولید رنگدانه است. غذاهای حاوی روی شامل اسفناج، گوشت گاو و گوسفند خوراکی ارگانیک است.

غذایی که نباید بخورید:

بیماران ویتیلیگو باید از مواد غذایی زیر برای اجتناب از تشدید علائم این بیماری اجتناب کنند:

گلوتن: این مولکول موجود در گندم با التهاب ارتباط دارد که می تواند سیستم ایمنی بدن را فعال کند و به ملانوسیت های خود حمله کند. مطالعات نشان می دهد که بیماران مبتلا به بیماری سلیاک ویتیلیگو پس از استفاده از یک رژیم غذایی بدون گلوتن، بهبود قابل توجهی را نشان دادند.

شکر: شکر یکی دیگر از عناصر است که باعث التهاب می شود. شکر بیش از حد در سیستم ممکن است واکنش شدید اتوایمیون را ایجاد کند که ممکن است نشانه های ویتیلیگو را بدتر کند.

غذاهای GMO: غذاها از گیاهان مهندسی ژنتیکی (گاهی اوقات به عنوان ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی یا GMO شناخته می شوند) در سراسر بازار به علت اثرات منفی آن بر بدن انسان به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته اند. بیماران ویتیلیگو همچنین می توانند وضعیت خود را به دلیل اجزای شیمیایی که تولید این گیاهان را شامل می شوند، از جمله آفت کش ها و حشره کش ها بدتر کند.

 

در زیر کرم برای درمان پیسی خدمتتون پیشنهاد میشود

کرم درمان ویتیلیگو

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو تا سه نوبت(صبح، ظهر و شب) برروی پوست تمیز بمالید.

برای خرید و مشاهده توضیحات کامل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید