09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پاک کننده آرایش صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پاک کننده آرایش صورت

شیر پاک ها جز قدیمی ترین پاک کننده های رایج در بین خانم ها می باشد معمولا استفاده از کرم پودر ها و سایر محصولات ارایشی به وسیله آب و صابون معمولی به خوبی پاک نمی شود ، اما با استفاده از شیر پا کن های مناسب به خوبی بدون هیچ گونه خشکی پوست می توانید کار پاکسازی را انجام بدهید و در عین حال منافذ پوست را تمییز کنید . در واقع به این فرآوردهها، روغنهای پاک کننده یا شیر زیبایی می گویند که در آنها مواد چربی کم و سبکی وجود دارد و برای پاک کردن روزانه پوست به کار می رود.

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از شیر پاک کن تنها منحصر به پاک کردن آرایش خانم ها می باشد در حالی که شیر پاک کن یک پاک کننده’ ایده آل برای پوست همه’ افراد می باشدو هیچ گونه محدودیت جنسی یا سنی ندارد. مزیت شیر پاک کن بر صابون این است که اسیدیته(PH)شیرپاک کن متناسب با اسیدیته’ پوست می باشد وترکیبات موجود در آن به گونه ای است که به چربی های لایه’ شاخی آسیب نمی رساند .

نحوه ی استفاده از شیرپاک کن

نحوه استفاده از این فرآوردهها به صورت زدن آنها روی نوک انگشت و سپس مالیدن آن روی صورت به شکل دوایر متحدالمرکز( یا مارپیچی از داخل به خارج) به همراه ماساژ ملایم میباشد که در صورت احتیاج به تکرار عمل فوق دوباره به همان شکل تکرار میشود. کار پاکسازی به اتمام نمیرسد مگر مواد زاید قابل شستشو ایجاد شده به دنبال استفاده از شیر پاک کنها با تونیک یا آب ولرم از روی صورت برداشته شوند.

در صورتی که اصلا آرایش نمیکنید، لازم است شما هم در پایان روز، صورتتان را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید تا بقایای گرد و غبار و آلودگیهای هوا از روی سطح پوست شما پاک شوند. این روش از چرب شدن پوست شما و جوشزدن آن جلوگیری میکند. تمیزکردن منظم پوست آن را براق و سالم میکند.
پاک کنندههایی را که در آن الکل به کار رفته است، خریداری نکنید. این پاک کنندهها گرچه باعث میشوند در سطح پوستتان احساس تازگی کنید ولی در طولانی مدت موجب خشکی پوست شما میشوند. ما در ادامه شما را با بهترین پاک کننده های فاقد پارابن آشنا می کنیم .


برای دیدن محصولات پاک کننده آرایش و خرید اینجا را کلیک کنید .

شیر پاک کن,شیر پاک کن چیست,شیر پاک کن طبیعی,شیر پاک کن خوب,شیر پاک کن سینره,شیر پاک کن مای,شیر پاک کن ایوروشه,شیر پاک کن اون,شیر پاک کن بیودرما,شیر پاک کن avene,پاک کننده صورت خانگی,پاک کننده صورت بیودرما,پاک کننده صورت سینره,پاک کننده صورت اون,پاک کننده صورت کیو وی,,پاک کننده صورت گیاهی,پاک کننده صورت طبیعی,پاک کننده صورت چرب,پاک کننده آرایش,پاک کننده آرایش چشم,پاک کننده ارایش بایودرما,پاک کننده آرایش بیودرما,پاک کننده ارایش پوست چرب,پاک کننده آرایش هیدرودرم,پاک کننده آرایش چشم مای,پاک کننده ارایش خوب,پاک کننده ارایش برای پوست خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید