09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
پک درمان ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پک درمان ریزش مو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ریزش مو دارید و بارها به پزشک مراجعه کردید اما راه حلی برای درمان آن پیدا نکردید، و همیشه گمان کردید که دچار ریزش ارثی شده اید، بهتر است این مطلب را مطالعه بفرمایید .

در هر زمانی ۱۰% موهای سر شما در فاز استراحت هستند.بعد از گذشت ۲ تا ۳ ماه، موهای در فاز استراحت می ریزند و موهای جدید به جای آنها می رویند.این رویش حدود ۲ تا ۶ سال بعد تمام می شود.در این فاز، هر تار مو، ماهیانه ۱ سانتیمتر رشد می کند. بنابراین ریزش چند تار مو در هر روز به عنوان بخشی از این سیکل طبیعی است.اما بعضی افراد بیش از حد طبیعی ریزش مو دارند که این ریزش مو می تواند در کودکان، مردان و زنان باشد.

علل ریزش مو
۱) جراحی : یکی از علل ریزش مو انجام جراحی می باشد، که ممکن است بعد از سه یا چهار ماه از گذشت بیماری خطرناک و جراحی دچار ریزش مو شوید این نوع ریزش موقتی می باشد.
۲) اختلالات هورمونی : کسانی که دچار مشکل تیروئید اعم از پر کاری یا کم کاری می باشند ریزش مو پیدا می کنند و بهترین راه حل، درمان تیروئید می باشد،.ممکن است هورمونهای زنانه( استروژن) یا مردانه( آندروژن) دچار عدم تعادل شده باشند که باز می تواند از علل ریزش مو باشد.متعادل کردن این هورمونها نیز باعث درمان ریزش مو می شود.
۳) هورمون های مردانه : هورمون مردانه(تستسترون) که می تواند به دی هیدروتستسترون(DHT) تبدیل شود ، یکی از دلایل اصلی ریزش مو می باشد ،این هورمون می تواند توسط آدرنال و پوست سر هم ساخته شود.
۴) چربی پوست سر : یکی از علل مهم در ریزش مو چربی زیاد پوست سر می باشد بنابراین برای درمان باید چربی پوست سر را کنترل کنید .
۵) تغذیه نامناسب : زمانی که فرد تغذیه نامناسب داشته باشد فولیکول مو تغذیه خوبی نمی گیرد و به مرور فولیکول ها دچار سو تغذیه شده و به مرور می میرند. کاهش نمک مصرفی ،‌ حذف یا محدود کردن مصرف اسید چرب اشباع ، کاهش مصرف آجیل ، شکلات ، غذاهای سرخ کردنی و پرادویه و مصرف فراوان آب ، سبزی و میوه تازه می‌تواند در جلوگیری از سفید شدن مو و ریزش آن ، ابتلا به شوره سر و شکنندگی مو مفید باشد. رژیم غذایی باید دارای انواع ویتامین ها باشد، برای کاهش ریزش از مواد غذایی پروتئین دار و آهن دار زیادی استفاده کنید همچنین مصرف سالاد و میوه و سبزیجات را افزایش دهید .
۶) استرس : استرس و فشار زیادی، شوک ناگهانی در ریزش مو نقش اساسی دارد بنابریان برای درمان ریزش کنترل ریزش بهترین مورد است.
۷) حاملگی : بسیار از زنان بعد از گذشت ۳ ماه از دوران حاملگی با ریزش شدید مواجه می شوند و علت اصلی ریزشاین است که در زمان حاملگی افزایش مقدار هورمونهای زنانه سبب می شود تا بدن موهایی را که باید می ریختند نگاه دارد و پس از حاملگی که سطح هورمونها نرمال می شوند، موهای اضافه ریزش پیدا می کنند.
۸)عفونت ، بیماری ها ، مصرف داروها از علت های دیگر ریزش می باشد.
درمان قطعی ریزش مو
یکی از بهترین درمان های ریزش مو در سراسر دنیا استفاده از لوسیون ضد ریزش مو ژیورل می باشد، این لوسیون با تقویت و محرک برای رشد موها می تواند از ریزش جلوگیری و موهای ریز و کرکی را درمان کند. همچنین گیاه کینین و سائوپالمتو می تواند در کنترل و درمان ریز نقش مهمی را ایفا کند.
خواص کینین برای مو:

درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

خواص سائوپالمتو برای مو:

عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

پک ضد ریزش مو,شامپو رزماری,شامپو ضد ریزش قوی,شامپو ضد ریزش مو قوی,تقويت كننده مو,تقویت کننده مو انرژی,تقویت کننده مو بعد از رنگ,تقویت کننده مو گیاهی,تقویت کننده موی سر,درمان ریزش ارثی مو,درمان ریزش ارثی مو در زنان,درمان ریزش ارثی موی سر,درمان ریزش مو ارثی با prp,درمان ریزش موی ارثی,درمان ریزش موی ارثی در زنان,درمان ریزش موی ارثی در مردان,درمان ریزش مو استرسی,قوی ترین پرپشت کننده مو,پرپشت کننده قوی موی سر,تهیه روغن رزماری,خواص روغن رزماری برای مو,روغن رزماري,روغن رزماری برای ابرو,روغن رزماری برای ریش,روغن رزماری برای صورت,روغن رزماری برای مو,روغن رزماری خرید,روغن رزماری فروش,روغن رزماری قیمت,فواید روغن رزماری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید