09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاق کننده و گونه گذار قوی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کننده و گونه گذار قوی

لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند.ایا شما هم جزو افرادی هستید که از لاغری صورت رنج میبرید ما امروز میخواهیم شما را با راه های چاقی صورت آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید .
بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم به طور کلی لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد.کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم و صورتمان لاغر شود.
گونه چاق می تواند به شما یک چهره کامل را بدهد که می تواند به طرز چشمگیری به زیبایی چهره شما بی افزاید . اگر شما مشکل افتادگی پوست داشته باشید ؛ گونه های چاق تر می توانند آنها را درمان کنند و برای جوانتر به نظر رسیدن ظاهر شما مفید هستند . در سنین کمتر صورت به علت چاقی زیرپوستی طبیعی تر به نظر می رسد ، با افزایش سن چربی زیر پوستی از بین می رود و ظاهر آن قدیمی تر می شود .

اگر تلاش می کنید چاقی صورت و گونه هایتان را بیشتر کنید ، لزوماً به معنی انباشتن چربی اضافه بر روی صورت و بدن شما نیست . با پیگیری برخی روشهای موثر و رژیم غذایی مناسب می توانید گونه های شاداب تر و صورت چاق تری داشته باشید . گونه های چاق می توانند ویژگی و برجستگی های صورت شما را بهتر نمایان کنند ؛ بدین ترتیب اگر شما به دنبال اضافه کردن چربی و چاق شدن صورت بدون زیر چاقوی جراحی رفتن و تزریق ژل هستید ، بهتر هست از کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه استفاده کنید.

کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.

ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.
لوسیون ولومازینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه:

– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، دارچین، شنبلیله، رازیانه، جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ساخت فرانسه
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت بررروی پوست ناحیه مورد نظر مالیده و از پایین به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

کرم لیوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml
– دارای مجوزبهداشتی ۱۷۱۴۳۱۷۸۲۴۲۹۸۹۵۰


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

چاق کننده صورت,چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت فت فیس,چاق کننده صورت فوری,کننده صورت سریع,کرم چاق کننده صورت,کرم چاق کننده صورت گیاهی,کرم چاق کننده صورت لیراک,کرم چاق کننده صورت والنسی,کرم چاق کننده صورت مروارید,كرم چاق كننده صورت,کرم گونه گذار,کرم گونه گذار مروارید,کرم گونه گذار صورت,کرم گونه گذاری والنسی,کرم گونه گذار فلور,کرم گونه گذار حلزون

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید