09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه از پیری زود رس جلوگیری کنیم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه از پیری زود رس جلوگیری کنیم ؟

 

امروزه به علت آلودگی و خشکی اب و هوا در بعضی مناطق، استفاده نامناسب از کرم پودرها، عدم استفاده از آب زیاد، استعمال دخانیات،استرس و ………… باعث پیری زودرس پوست می شود.

زمانی که پوست با موارد بالا مواجه می شود رفته رفته دچار پیری زود رس شده و پوست با لایه های مرده زیاد روبرو شده و کسل دیده می شود . اما چه راه هایی وجود دارد تا از پیری زود رس جلوگیری کنیم بهترین راه این است که استرس را از زندگی خود بیرون کنید ،زمانی که دچار استرس می شوید ناخوداگاه پوست پیشانی خود را جمع می کنید بهتر است برای فرار از چین و چروک پوست پیشانی را شل نگه دارید و هر شب قبل از خواب از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید .همچنین برای مقابله با پیری بهتر است با استفاده از ماسک، کرم ، ورزش و ماساژ ،پوست خود را از شلی و افتادگی محافظت کنید، زمانی که وزنتان را کاهش می دهید چربی های میان بافتی پوست از بین می رود و در نتیجه،افتادگی، شل شدگی، ایجاد چین و چروک در پی خواهد بود.اما آیا قبل از اینکه وزن کم کنید به لاغری صورت و افتادگی آن فکر کرده اید؟

لایه برداری و زودون لایه های مرده پوست سبب از بین بردن چین و چروک سطحی می شود و جوانی و شادابی را به چهرتان برمی گرداند برای این منظور بهترین لایه برداری استفاده از لجن دریایی می باشد، چون لجن سبب سفت شدن فوق العاده پوست می شود و لایه های مرده را به راحتی از سطح پوست برمی دارد. بهترین نوع کرم یا ماسک برای جلوگیری از افتادگی و سفت شدن پوست باید کاملا گیاهی یا دریایی باشند که به معرفی نمونه هایی از این انواع خواهیم پرداخت.

کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی

کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی

“کرم جوان کننده والنسی حاوی عصاره خاویار ، کوآنزیم Q10 ، ویتامین E,A ، عصاره توت و عصاره برگ چای می باشد.با این کرم ، پوست در برابر تاثیرات زیان بار محیطی از جمله آفتاب ، خشکی هوا و سرما و …. محافظت شده و باعث می شود پوست رطوبت لازم را همیشه دارا باشد و شاداب تر و جوان تر بماند.

برای مشاهده ادامه مطلب این جا را کلیک کنید.


ماسک لجن دریایی هالیوود

ماسک لجن دریایی هالیوود

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


کرم لجن دریایی با عصاره خیار

کرم لجن دریایی با عصاره لجن دریایی

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


کرم درمان افتادگی پوست صورت سویس فرمولا

 کرم درمان افتادگی پوست صورت سویس فرمولا edit

برخی از خواص کرم درمان افتادگی صورت حاوی کلاژن سویس فرمولا:
۱- باعث کاهش چین و چروک پوست
۲- درمان لک های خورشیدی
۳- درمان چین چروک پا کلاغ که از گوشه چشم گسترش پیدا می کند.
۴- درمان خشکی پوست
۵- بازسازی کشش از دست رفته پوست
۶- باعث چاق کردن سطح پوست
۷- درمان پوسته پوسته شدن پوست
۸- درمان ناهمواری پوست بعلت پیری
۹- درمان جای اخم و حای خنده
۱۰- سفت کننده قوی پوست

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

درمان پیری پوست دست,درمان پیر پوستی,درمان پیری زودرس پوست,درمان گیاهی پیری پوست,راههای درمان پیری پوس,درمان پیری پوست صورت,,سفت کننده پوست صورت,سفت کننده پوست گیاهی,سفت کننده پوست بدن,سفت کننده پوست دور چشم,سفت کننده پوست شکم,ماسک سفت کننده پوست صورت,درمان شل شدگی پوست صورت,درمان شل شدگی پوست بدن,درمان شل شدگی پوست شکم,,درمان شل شدن پوست بدن,درمان شل شدن پوست شکم بعد از زایمان,درمان شل شدن صورت,درمان شل شدگی پوست صورت,درمان شل شدن پوست صورت,درمان شل شدن عضلات صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید