09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه شکم خود را لاغر کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه شکم خود را لاغر کنیم؟

چگونه لاغر شویم؟

اگر تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن گرفته‌اید و از وضعیت فعلی خود راضی نیستید، مطمئن باشید یک رژیم غذایی سخت و شدید یا انجام تمرینات ورزشی سنگین راه‌حل مناسبی نخواهد بود. نکته‌ای که هیچگاه نباید فراموش کنیم این است که بدن انسان فقط تغییرات آهسته و مستمر را می‌پذیرد.

چه بخوریم تا لاغر بشوییم ؟

این‌ که چه بخوریم تا لاغر شویم، یکی از سوالات مورد علاقه افراد چاق است، در حالی که شاید بهتر آن است که بپرسند چه نخورند تا لاغر شوند؟ خوردن غذا یک عشق خدادادی هست بنابراین اگر غذا خوردن را کنار بگذارید دچار فشار روانی می شویم بهتر است اول اینکه غذا بخورید و از خوردن غذا لذت ببرید .

الان وقت آن رسیده است که بدانیم چه چیزی باید بخوریم یا نخوریم ، و اگر دوست داریم در کنار غذا خوردن وزن ایده آل خود را نگه داریم چه کاری باید انجام بدهیم ؟

سبزیجات، حبوبات و غلات سبوس‌دار و میوه‌جاتی که قندشان بسرعت جذب نمی‌گردند و به عبارتی دارای قند پیچیده می‌باشند را جایگزین مواد قندی ساده و انواع شیرینی‌جات نمایید. مصرف لبنیات از نوع کم‌چرب، تخم‌مرغ، گوشت قرمز و گوشت سفید بدون چربی و روغن گیاهی مایع از مواد غذایی است که شما به هر صورت باید در برنامه غذایی خود بگنجانید .

حتما در طول روز آب را فراموش نکنید حداقل ۶ الی ۷ لیوان آب میل کنید .

برای لاغر شدن از رژیم غذایی فوری استفاده نکنید چون هیچ رژیمی وجود ندارد که در طول سه روز شما را لاغر کند ، وعده غذایی خود را به ۵ قسمت تقسیم کنید و اخرین وعده را قبل از ساعت ۷ عصر نوش جان کنید .

اگر شاغل هستید سعی کنید روزانه مقداری از مسیر کار خود را پیاده بروید. به جای استفاده از آسانسور، از پله ها استفاده کنید. به جای سوار شدن به ماشین، پیاده روی کنید. سعی کنید روزانه حداقل یک ساعت ورزش یا پیاده روی کنید تا انرژی بدنتان را بسوزانید. هفته ای ۳ تا ۴ بار و هر بار به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید. این کار بهترین راه برای افزایش متابولیسم است. بهترین کار برای از بین بردن چربی شکم، استفاده از ژل لاغری زنجبیل و جلبک دریایی می باشد، چون زنجبیل باعث گرم شدن چربی ها شده و جلبک دریایی از طریق پوست به چربی ها نفوذ می کند و در نتیجه باعث شکستن چربی ها می شود.ژل لاغری جلبک دریایی یکی از معتبرترین ژل هایی هست که بعد از شکستن چربی ها پوست را سفت نگه می دارد و ار افتادگی و شل شدگی جلوگیری می کند برای آشنایی بیشتر با این ژل در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

ژل لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– بدون هیچگونه رنگ ، عطر ، اسانس ، پارابن و مواد شیمیایی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

خرید قویترین ژل لاغری,قویترین ژل لاغری,ژل لاغری جلبک دریایی والنسی,ژل لاغری زنجبیل,ژل لاغری خانگی,ژل لاغری سینره,ژل لاغری ماکاس,ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ,ژل لاغری سه روزه,ژل لاغری پنبه ریز,ژل لاغری جلبک دریایی,ژل لاغری موضعی,ژل لاغری شونیز,ژل لاغری حکیم تهرانی,,ژل لاغری m.a.c.a.s,ژل لاغری swiss,ژل لاغری valensey,ژل لاغري 3 روزه,ژل لاغری 3 روزه چای سبز,ژل لاغری 3 روزه شرکت لوتوس,شلوارک لاغری هات شیپر,شلوارک لاغری هات شیپر خوبه؟,شلوارک لاغری لانافرم,شلوارک لاغری بشل,شلوارک لاغری سونا پنتس,شلوارک لاغری حرارتی,شلوارک لاغری مردانه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید