09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه پوست خود را برنزه کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست خود را برنزه کنیم؟

 

امروزه افرادی زیادی تمایل به برنزه کردن دارند، و راه های زیادی برای این کار وجود دارد از جمله آفتاب .باید آگاه باشید که استفاده از دستگاه های مخصوص برنزه کردن بسیار خطرناک می باشند و بهترین روش برای برنزه کردن کمک گرفتن از آفتاب و با استفاده از روغن و کرم های مخصوص می باشد . حتی استفاده از دستگاه های سولاریوم بسیار خطرناک بوده و وزارت بهداشت آن را تایید نکرده است .

برای اینکه به بهترین نوع برنزه شوید نکات زیر را دنبال کنید . خودتان را با آفتاب برنزه کنید اما بیش از حد در زیر نور آفتاب قرار نگیرید. برای جلسه اول حدود ۳۰ دقیقه در زیر ور آفتاب دراز بکشید در بین هر جلسه یک روز به پوستتان استراحت بدهید .جلسه دوم حدود ۴۵ و جلسه سوم یک ساعت در زیر نور آفتاب دراز بکشید ، به یاد داشته باشید هر ربع یک بار سمت بدن را عوض کنید یعنی یک ربع به پشت بخوابید ، یک ربع به جلو، یک ربع به راست و یک ربع به چپ. بهترین راه برای ایمنی در مقابل آفتاب استفاده از روغن یا واکس برنزه کننده می باشد، این محصولات در عین اینکه حاوی مقادیر زیادی ضد افتاب می باشند علاوه بر اینکه پوستتان را در برابر اشعه های زیان بار محافظت میکند از سوختگی و دردناک شدن پوست نیز جلوگیری به عمل می آورد ، بعد از اینکه از روغن برنزه کننده استفاده کردید هر ۷ دقیقه یک بار پوستتان را با اب پاش مرطوب کنید مقادیر زیادی آب و میوه بخورید، اگر احساس کردید در زیر نور آفتاب حالت سرگیجه گرفتید به سایه بروید و استراحت کنید .

پیشنهاد ویژه ای که می توانیم برایتان داشته باشیم بعد از برنزه کردن ، استفاده از شیر افتر سان هست. چون باعث از بین بردن التهابات پوستی ، ترمیم و درمان التهاب پوستی می شود . اما بهترین نوع روغن ها برای برنزه کردن چیست ؟

بهترین روغن تا حد الامکان باید گیاهی باشد تا التهاب و سوختگی ناشی از آفتاب را کم کند ، از نظر جهانی بهترین روغن ، روغن ارگان برای برنزه کردن هست این روغن به علت داشتن مواد کاملا ارگانیک ( طبیعی ) سلامتی پوست شما را نیز تضمین می کند . در ادامه به معرفی این دسته از محصولات می پردازیم .

روغن برنزه کننده آرگان

روغن برنزه کننده آرگان

برخی از خواص روغن برنزه کننده آرگان:

– برنزه شدن یکنواخت و بادوام به کمک آفتاب

– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر التهاب و تحریک

– تغذیه کننده و جلوگیری از خشکی پوست

– حاوی روغن آرگان، عصاره ریشه هویج، روغن نارگیل و ویتامین E

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .


واکس برنزه کننده آرگان

واکس برنزه کننده آرگان

برخی از خواص واکس برنزه کننده بدن:

– برنزه شدن یکنواخت و بادوام به کمک آفتاب

– تغذیه، نرم کننده و جلوگیری از ایجاد التهاب و تحریک پوست

– حاوی روغن آرگان، موم میکروکریستالین

– ۱۵۰ml

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .


شیر افتر سان روغن آرگان

شیر افتر سان روغن آرگان

برخی از خواص شیر افتر سان روغن آرگان:

– التیام بخش، ترمیم کننده و رفع التهابات ناشی از آفتاب سوختگی

– آنتی اکسیدان و محافظت کننده

– درمان آفتاب سوختگی بعلت گردش و مسافرت

– درمان آفتاب سوختگی بعد از برنزه کردن

– درمان التهابات بعلت برنزه کردن

– حاوی روغن آرگان، آلانتوئین، منتول، عصاره گیاه Centella asiatica و گلیسرین

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

اسپری برنزه کننده بدن,کرم برنزه کننده بدن,لوسیون برنزه کننده بدن,کرم برنزه کننده بدن آردن,دستگاه برنزه کننده بدن,ژل برنزه کننده بدن,روغن برنزه کننده بدن,شامپو برنزه کننده بدن,کرم برنزه کننده بدن بدون آفتاب,دستگاه برنزه کننده پوست,ماسک برنزه کننده پوست,کرم برنزه کننده پوست,اسپری برنزه کننده پوست,کرمهای برنزه کننده پوست,مواد برنزه کننده پوست,بهترين كرم برنزه كننده پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید