09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه پوست سفت داشته باشیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست سفت داشته باشیم؟

از هزاران سال پیش، استفاده از خاک رس برای انواع بیماری های پوستی رواج داشت که این امر در سال های اخیر در کشورمان نیز مورد تایید وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است. این امر نشان می دهد که افراد در هر جای جهان، بیشتر به  سوی طب و گیاه درمانی می روند و مصرف داروهای شیمیایی را کنار گذاشتند تا عوارض کمتری را محتمل شوند.

به نظر می رسد ما نیز باید به سوی طب و گیاه درمانی برویم تا همواره سالم باشیم . استفاده از طب و گیاهان دارویی بر روی پوست ، همواره باعث نشاط و شادابی پوست می شود و عوارض ندارد. آیا تا به حال از ماسک خاک رس استفاده کرده اید یا از خواص آن آگاه هستید؟ ماسک خاک رس باعث از بین رفتن سلول های مرده، جلوگیری از پیری زودرس، جوان سازی، جلوگیری و درمان افتادگی و شل شدگی می باشد.

با نازک شدن اپیدرم، پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد

اثر مشهود پیری از جایی که برای اولین بار شروع می شود مشهود است – خارجی ترین لایه درم پوست که به نام لایه شاخی پوست نیز شناخته می شود. در همان زمان، بافت های عمیق تر پوست نیز شروع به پیر شدن خواهند کرد. با توجه به عدم تعادل در ریتم چرخش پوست، از دست دادن رطوبت باعث سفت شدن و ضخیم شدن پوست می شود.

در مورد لایه های عمیق تر پوست، سلول ها شروع به کوچک شدن می کنند. با کاهش اندازه سلول، لایه به تدریج نازک تر می شود. نتیجه نهایی، سطح پوستی است که نه تنها سخت و زبر است، بلکه نازک است و دیگر احساس انعطاف پذیری نمی کند.

اشعه ماوراء بنفش (UV) که به داخل درم نفوذ می کند کلاژن را از بین می برد

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ۸۰ درصد از علل پیری را با آسیب های قابل توجهی همراه می کند. امواج UV-A که به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کنند، کلاژن و الاستین را از بین می‌برند و این اثر تجمعی تأثیر منفی گسترده‌ای بر سلامت پوست دارد. مراقبت از اشعه ماوراء بنفش چیزی است که بیشتر ما، به ویژه جوانان، ممکن است به اندازه کافی متوجه آن نباشیم یا آن را جدی نگیریم.

محافظت در برابر کم آبی پوست!

محتوای بدن انسان از بیش از ۶۰ درصد آب تشکیل شده است و ۱۵ درصد آن در پوست، بزرگترین عضو بدن، متمرکز شده است. بنابراین، اگر بدن شما کم آب باشد، برای سفت و مرطوب نگه داشتن پوست شما کارآمد نخواهد بود.

بنابراین، یکی از مهم ترین قوانین مراقبت از پوست، نوشیدن مقادیر کافی آب در طول روز است. برای اینکه پوست خود را از داخل هیدراته نگه دارید، توصیه می کنیم به جای مصرف زیاد آب در یک نوبت، مقدار کمی آب بنوشید. این به پوست شما کمک می کند مرطوب و محکم بماند!

آبرسانی به پوست از داخل به بیرون

به خود یادآوری کنید که به جای مصرف یکباره مقدار زیادی آب، مرتباً در طول روز مقدار متوسطی آب بنوشید. نوشیدن آب به این روش، حتی قبل از اینکه احساس تشنگی کنید، بدن شما را به خوبی هیدراته نگه می دارد تا بتوانید سفتی پوست خود را حفظ کنید. برای آبرسانی به لایه خارجی پوست، به طور مرتب از مرطوب کننده استفاده کنید ! رطوبت کافی از یک سد پوستی سالم پشتیبانی می کند و به لایه های درم اجازه می دهد که دائماً تجدید شوند. به این ترتیب، پوست شما نه تنها صاف و لطیف می ماند، بلکه می توانید آن را در برابر لمس محکم و چاق نگه دارید!

 

بهترین محصول برای سفت کردن پوست

کرم کلاژن و الاستین هالیوود
برخی از خواص کرم کلاژن و الاستین هالیوود:
– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن
برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:
– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
– ساخت فرانسه
– ۵۰ میل
» برای خرید لوسیون لیفتینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید
پوست صورت قویترین کرم ماسک لجن دریایی خیار درمان افتادگی شل شدگی سفت جوان روشن سفید کننده ضد پیری گیاهی ماسک لجن دریایی هالیوود ماسک لجن دریایی سفت کننده صورت سینره سفت کننده صورت خانگی سفت کننده صورت گیاهی سفت كننده صورت ماسک سفت کننده صورت کرم سفت کننده صورت کرم سفت کننده صورت سینره كرم سفت كننده صورت سفت كننده پوست صورت کرم سفت کننده صورت لیراک درمان افتادگی پوست صورت درمان افتادگی پوست شکم درمان افتادگی پوست بازو درمان افتادگی پوست پیشانی درمان افتادگی پوست بعد از لاغری درمان افتادگی پوست ران درمان افتادگی پوست صورت با لیزر درمان افتادگی پوست صورت با ورزش درمان افتادگی پوست زیر چشم درمان افتادگي پوست صورت درمان افتادگي پوست درمان افتادگی پوست بدن ماسک روشن کننده پوست ماسک روشن کننده پوست طبیعی ماسک روشن کننده صورت خانگی ماسک روشن کننده پوست خشک ماسک روشن کننده پوست دست ماسک روشن کننده سینره ماسک روشن کننده پوست.گیاهی ماسک روشن کننده بدن ماسک روشن کننده صورت سینره ماسک روشن کننده دور چشم ماسك روشن كننده پوست ماسك روشن كننده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید