09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه پوست سفید و شفاف داشته باشیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست سفید و شفاف داشته باشیم

همه خانم ها دلشان می خواهد پوستی شفاف و درخشان داشته باشند و روز به روز جوانتر شوند! آرزوی خوبی است که می توانید خیلی وقت ها به سادگی به آن برسید. به شرط اینکه از دوران جوانی تغذیه خوبی داشته باشید. ورزش و نوشیدن آب کافی را از قلم نیندازید و البته از استرس و نور آفتاب هم دور بمانید. در کنار اینها روش های دیگری هم برای روشن کردن پوست وجود دارند که چهره شما را شاداب و زیباتر نشان می دهند.  به هر حال، برای شادابی و نشاط هیچ وقت دیر نیست؛ حتی اگر در دهه های پنجم یا ششم زندگی تان هستید باز هم روشی مناسب برای روشن کردن پوست تان وجود دارد.

توت فرنگی: توت فرنگی میوه ای مغذی است که با داشتن ویتامین C یک داروی طلایی برای پوست شماست. ویتامین C برای تولید کلاژن ضروری است که استحکام پوست را بهبود می بخشد و صورتتان را تازه و روشن نشان می دهد.

آناناس: با داشتن ویتامین C فراوان برای طراوت پوست مفید است. آناناس آنزیمی دارد که به کاهش لکه های ناشی از پیری پوست کمک می کند. برای روشن شدن پوست تان می توانید آناناس را مستقیم روی آن بمالید.

لیمو: این میوه ها هم با داشتن اسید اسکوربیک و آنتی اکسیدان های فراوان پوست را از تیرگی نجات می دهد. مقداری لیمو داخل آب بچکانید و آن را بنوشید.

گوجه فرنگی: گوجه فرنگی در درخشندگی و طراوت پوست تان تاثیر دارد، به این ترتیب که با تولید کلاژن در پوست تان درخشش طبیعی ایجاد می کند .

در کنار این روش ها برای شما استفاده از محصولات کاملا ارگانیک را پیشنهاد میکنیم که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم .

برای مشاهده محصولات روشن کننده پوست اینجا کلیک نمایید

روشن کننده پوست صورت,روشن کننده پوست دست,روشن کننده پوست گیاهی,روشن کننده پوست ناحیه تناسلی,روشن کننده پوست زیر بغل,روشن کننده پوست صورت گیاهی,روشن کننده پوست سینره,روشن كننده پوست بدن,روشن کننده صورت سروینا,روشن کننده صورت سینره,روشن کننده صورت خانگی,روشن کننده صورت گیاهی,روشن کننده صورت طبیعی,روشن کننده صورت مدیلن,روشن كننده صورت,سفید کننده صورت,لایه بردار ملایم پوست,لایه بردار ملایم صورت,لایه بردار ملایم پوست صورت,محصولات میس ادن,اسکراب لایه بردار میس ادن,خرید روغن ارگان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید