09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه پوست صورتمان را تقویت و شاداب کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست صورتمان را تقویت و شاداب کنیم؟

متاسفانه زیان عوامل شیمایی، اشعه های مضر خورشید و … بر روی پوستمان پوشیده نیست و تنها راهکار برای مقابله با این زیان ها استفاده از قلب طبیعت است. تمام تغییرات در سطح دِرِم پوست(اولین سطح پوست) به وقوع می‌پیوندد در واقع، همان طور که ترکیب فیبرهای کلاژن و الاستین، که عامل حفظ لطافت و استحکام پوست هستند، با گذشت زمان کاسته می‌شود، بافت ها نیز رو به نشست کردن و چین خوردن می‌گذارند.

دیدن خطوط چین و چروک روی صورت در آینه برای همه ما منظره غم انگیزی است. اکثر ما حساسیت ویژه ای نسبت به پوست خود خصوصاٌ پوست صورت داریم. با وجود همه مراقبت ها و روشهایی که برای جلوگیری از بروز چین و چروک در پوست وجود دارد پیری فرایندی ناگزیر است و اگر چه اکثر روشهای درمان پوست معمولاٌ بسیار گران هستند اما گرایش مردم به جوانسازی پوست و متعاقب آن تلاش دانشمندان برای ابداع روشهای تازه روز به روز افزایش می یابد.

در زیر اشاره ایی به انواع روش ها برای شاداب و تقویت صورت می پردازیم:

۱- روشهای میکانیکی سایش پوست:

دستگاه های امروزی، مثل میکرودرم ابریشن، از مکانیسمی شبیه کیسه کشیدن و سفیدآب برای جوان سازی پوست استفاده می کنند. در این روش، کریستال های اکسید آلومینیوم با فشار روی پوست پاشیده می شود و توسط همین دستگاه مجددا تحت مکش قرار می گیرد. این پاشیدن با فشار کریستال هایی مثل اکسید آلومینیوم همراه با فشار منفی به وجود آمده توسط این دستگاه به پوست باعث لایه برداری پوست و تحریک کلاژن سازی پوست می شود. این روش همچنین به افزایش نفوذ داروهای موضعی توسط بیمار نیز کمک شایسته ای می کند. ولی عیبی که این روش دار آن است که درمان با این روش گران است و همچنین باعث التهاب و قرمزی پوستی تا چند روز می شود.

۲- داروهای خوراکی:

امروزه داروهای متعددی توسط پزشکان تجویز می شود که داعا م شود با مصرف آنها فرد از پوست شاداب تر و جوان تری برخوردار خواهد شد. بیماران نیز با مصرف این قرص های جوانی نتایج مختلفی را ذکر می کنند. عده ای از بهبود رطوبت پوست احساس رضایت می کنند و عده ای دیگر از سفت تر شدن پوست رضایت دارند. در حقیقت، این قرص های جوانی از مواد آنتی اکسیدان مختلف بهره می گیرند. در کل این قرص ها پایه ویتامین E  به همراه چند ویتامین پوستی هستند. عیب این روش آن هست که قرص ویتامینه را نمیتوان زیاد مصرف کرد.

۳- عصاره گیاهان:

عصاره هسته انگور همراه با ویتامین C موجب خنثی شدن آنزیم های تخریب کننده پوست می شود و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می کند. در این قرص های جوانی و ضدچروک ویتامین C نیز جایگاه ویژه ای دارد.

۴- تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به عنوان شایع ترین اقدام زیبایی در کل دنیا مطرح است. در این روش با تزریق سم به درون عضلات، آنها را فلج می کنیم تا دیگر نتوانند حداقل به مدت ۴ تا ۶ ماه خطوط ناشی از حرکات عضلانی را ایجاد کنند. این تزریقات باید توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک و کسانی که کاملا با آناتومی عضلات صورت آشنایی دارند، انجام شود. نوع ماده تزریق شده بسیار مهم است. متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که افراد غیرمتخصص از بوتاکس های چینی به فراوانی استفاده می کنند و باعث عوارض متعدد مانند لوچی، افتادگی پلک و رخداد علایم مسمومیت ناشی از سم و آلرژی می شوند.

۵- استفاده از کرم ها و لوسیون ها

مواد دارویی متعددی در جوان سازی پوست موثرند؛ از جمله رتینوییدها، اسیدهای میوه، ماتریکسیل، ضدآفتاب ها، کِرِم های حاوی استروژن گیاهی و دریایی و بالاخره کِرِم ها و لوسیون های حاوی ویتامین های مختلف به خصوص ویتامین های C و E. این روش ارزان و مطمئن است و خطرات مانند لایه برداری میکانیکی، بوتاکس و … را ندارد. در زیر چند کرم جهت شادابی، تقویت و جوان سازی پوست معرفی می کنیم که توسط پزشکان تجویز می شوند.


کرم تقویتی روز خاویار والنسی

تقویت کننده ، جوان کننده و

کرم تقویتی روز خاویار والنسیبرخی خواص کرم تقویتی روز خاویار- حاوی خاویار ، کلاژن ، کو آنزیم Q10
– حاو ی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D
– شاداب کننده و
– ضد پیری پوست
– تغذیه مناسب پوست
– از بین بردن چروهای ظریف دور چشم
– تقویت کننده فوق العاده پوستبرای دیدن توضیحات کامل کرم روز خاویار اینجا کلیک نمایید


کرم تقویتی و جوان کننده شب خاویار والنسی

تقویت کننده فوق العاده ، ضد چروک و جوان کننده

کرم تقویتی و جوان کننده شب خاویار والنسی

حاوی خاویار ، کلاژن ، کو آنزیم Q10
حاو ی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D
شاداب کننده و
ضد پیری پوست
تغذیه مناسب پوست
از بین بردن چروهای ظریف دور چشم
تقویت کننده فوق العاده پوستحفظ آب پوست هنگام خواببرای دیدن توضیحات کامل کرم شب خاویار اینجا کلیک نمایید


اسکراب لایه بردار ویتامینه هسته انگور CALLIBELL

جوان کننده پوست, پاکـسازی حرفه ایی پوست , لایه برداری سریع و عالی , غنی از ویتامین.دارای مجوز بهداش

اسکراب لایه بردار ویتامینه هسته انگور CALLIBELLبرخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه هسته انگور CALLIBELL :
* اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
* لایه برداری سریع و عالی
* غنی از ویتامین ها
* جوان سازی پوست
* ضد پیری زود رس پوست
* مناسب انواع پوستبرای دیدن توضیحات اسکراب لایه بردار هسته انگور اینجا کلیک نمایید

کرم,ژل,جوان,اسکراب,لایه بردار,شاداب,تقویت کننده,پوست,صورت,چگونه,درمان,پاکسازی,ویتامینه,ضد پیری,چروک,کلاژن,الاستین,خاویار,ماسک,گیاه,قرص,چرب,قرص ضد پیری پوست,ماسک ضد پیری پوست,کرم ضد پیری پوست,کرمهای ضد پیری پوست,ضد پیری پوست,قرص ضد پیری پوست,ماسک ضد پیری پوست,کرم ضد پیری پوست,کرمهای ضد پیری پوست,ضد پیری پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید