09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم آبرسان پوست چرب سبیاکلیر
قیمت:125000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی کرم آبرسان پوست چرب سبیاکلیر تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


کرم آبرسان پوست چرب سبیاکلیر


بهترین کرم ابرسان و مرطوب کننده، ضدچروک و تقویتی پوست چرب

کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب و مختلط سبیاکلیر ساخت فرانسه، با توجه به مواد موثر گیاهی موجود در آن،برای تغذیه، رطوبت رسانی، درمان جوش، درمان منافذ باز و مراقبت از پوست های چرب صورت مناسب بوده و برای کاهش آکنه و بازسازی لایه محافظ طبیعی پوست ایده آل است. همچنین با فرمولاسیون پیشرفته خود از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل خارجی تسریع کننده پیری پوست محافظت می کند.

کرم آبرسان و تقویتی سبیاکلیر با تغذیه کامل پوست در عین اینکه حس چربی بر روی پوست شما ایجاد نمی کند با جذب بالا و ماندگاری طولانی مدت حس لطافت و نرمی بی نظیری برای پوست شما به همراه می آورد. این کرم برای افراد با پوست های چرب مانند، نوجوانان و افراد با پوست های مستعد آکنه، چرب ارثی یا بر اثر اختلالات هورمونی و پوست های مختلط که می تواند چربی پوست را کنترل کرده و بدون ایجاد چربی اضافی آبرسانی کامل پوست را تامین و باعث تقویت پوست شود. با استفاده مداوم از این کرم بافت نرم و غنی شده پوست خود را کاملا تغذیه نموده و هر روز بیشتر از لطافت و درخشندگی فوق العاده پوست خود لذت ببرید.

برخی از خواص کرم آبرسان و تقویتی مت پلاس سبیاکلیر:

– مرطوب کننده ای با عملکرد چندگانه کنترل کننده چربی
– درمان براقی بخاطر چربی پوست
– درمان منافذ باز پوست
– رطوبت رسانی ۷۲ ساعته به پوست
– مکمل در انواع درمان های آکنه، قابل استفاده به عنوان پایه آرایش
– فرمولاسیون فاقد پارابن و AHA – Free، مناسب برای پوست چرب حساس
– فیزیولوژیک سازگار با پوست، دارای رایحه ملایم و دلپذیر
– ۴۰ میل
– ساخت فرانسه

نحوه استفاده: روزی دوبار برروی پوست تمیز بمالید

کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب,بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب,کرم مرطوب کننده مخصوص پوستهای چرب,کرم مرطوب کننده صورت سینره (مخصوص پوست های چرب),,کرم مرطوب کننده پوستهای چرب,کرم مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب,کرم پودر برای پوست های چرب,کرم شب برای پوست های چرب,کرم مناسب برای پوست های چرب,کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب,کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب,کرم لایه بردار برای پوست های چرب,کرم پودر مناسب برای پوست های چرب,کرم روشن کننده برای پوست های چرب,کرم مخصوص پوست های چرب,بهترین کرم پودر برای پوست های چرب,کرم آبرسان برای پوست چرب,کرم آبرسان قوی برای پوست چرب,کرم آبرسان پوست چرب,کرم آبرسان مناسب پوست چرب,بهترین کرم آبرسان پوست چرب,بهترین مارک کرم آبرسان برای پوست چرب,کرم آبرسان قوی پوست چرب,معرفی کرم آبرسان پوست چرب,بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید