09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم ترمیم کننده ترک پا و پاشنه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم ترمیم کننده ترک پا و پاشنه

کرم ترک پا و پاشنه آگرادو اسپانیا غنی شده با شی باتر و روغن آووکادو است. روغن این دو گیاه اعجاب انگیز تاثیر شگرفی بر روی پوست می گذارد.

این کرم توسعه یافته ،ویژه درمان ترک ها و پاشنه مورد استفاده قرار می گیرد روغن های طبیعی موجود در این محصول باعث ابرسانی به پوست های خشک گردیده و کشسانی و لطافت را به پوست باز می گرداند تا دیگر نگران ترک ها و آسیب های پاهای خود نباشید .

فواید شی باتر برای پوست :

کره درخت شی، روغنی است که از هسته محصول درخت شی استخراج می شود. این درخت که نام اصیل آن است، در ساوارنا، غرب آفریقا رشد می کند، عصاره شی باتر، غنی از ترکیبات باارزشی است که شامل چربی های اشباع نشده غیرصابونی، اسیدهای چرب ضروری، فیتوسترولها، ویتامین E و D، پروویتامین و النتوین می باشد. از خواص اعجاب انگیز شی باتر می توان به ترمیم پوست اشاره کرد.

فواید روغن آووکادو :
آووکادو ، در برخی از کشورها، به نام میوه جوانان معروف است . غنی از ویتامین های A، E ، D، B1 ، B2، K، و اسیدهای چرب ضروری که بسیار مفید برای

پوست شما می باشد ، روغن آووکادو می تواند مزایای شگفت انگیزی برای کل بدن شما به ارمغان بیاورد و از این رو یک مرطوب کننده و آبرسان بسیار قوی می باشد .

خواص کرم ترمیم کننده ترک پا و پاشنه

* ترمیم کننده بافت های اسیب دیده پوست

* درمان سریع  ترک پا و پاشنه پا

* برگرداندن لطافت و شادابی پوست

* شامل روغن شی باتر و آووکادو

* دارای مجوز بهداشتی ۶۹۱۲۰۱۷۸۶۹۲۰۹۸۷

درمان ترك پا,درمان ترک پاشنه,درمان ترک پا در طب سنتی,درمان ترك پا با عسل,درمان ترک پا با داروهای گیاهی,درمان ترک پا شدید,درمان ترک پا با دهان شویه,درمان ترک پا با موز له شده,درمان ترک پا چیست,درمان پاشنه پا درد,درمان کف پا,درمان کف پا صاف,درمان خار پاشنه پا,درمان ترک پاشنه پا,درمان ترك پاشنه پا,درمان میخچه پاشنه پا,کرم درمان ترک پا آگرادو,کرم مرطوب کننده پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید