09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص روغن آرگان برای پوست و مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص روغن آرگان برای پوست و مو

این روزها روغن  آرگان بیشتر بر زبان ها افتاده و خواص زیادی بر روی مو و پوست دارد . در حوزه سلامت روغن آرگان می تواند باعث تقویت پوست و  مو شما شود. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که از خشکی پوست رنج می برید و مداوم راهکاری برای درمان خشکی می گردید برایتان روغن  آرگان پیشنهاد می کنیم .

این مایع پرخاصیت سرشار از ویتامین ها، املاح معدنی، آمینواسیدها، کربوهیدرات ها، آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها و سایر ریزمغذی های مفید است. در واقع روغن  آرگان حاوی تمامی ریزمغذی هایی است که برای سلامت انسان ضروری هستند.روغن آرگان نه تنها هیچ عوارض جانبی ندارد، برای درمان سریع بسیاری از مشکلات بهداشتی نیز سودمند است. این مایع یکی از بهترین محصولات برای مراقبت و حفظ سلامت پوست است.

علاوه بر این پوست های چرب نیز می تواند از روغن آرگان استفاده کنند چون باعث ابرسانی پوست شده و از ایجاد چروک جلوگیری می کند .

فواید روغن آرگان  برای مو

روغن آرگان ضد باکتری و ضد قارچ است یک مرطوب کننده عالی به شما می رود .این روغن بهتر از بقیه روغن های گیاهی در مو نفوذ می کند و البته عطر خیلی خوبی دارد.

روغن آرگان می تواند به خوبی به موهای خشک و بی جان حالت دهد و از ریزش موها جلوگیری کند. همچنین موخوره های به وجود آمده را درمان می کند. کسانی که دچار وزی مو هستند می توانند چند قطره از روغن نارگیل را بر روی موها بزنند و موهای درخشان و شادابی داشتند.

فواید روغن ارگان برای پوست 

 آکنه را درمان می‌کند و از بروز مجدد آن جلوگیری می‌کند

این روغن که غنی از ویتامین E است و به مقدار فراوانی آنتی‌اکسیدان‌های مختلف دارد، یک ماده‌ی ضد التهابی کامل است. افراد مبتلا به آکنه می‌توانند از طبیعت ضد التهابی این روغن برای مبارزه با آکنه استفاده کنند. در نهایت جای جوش‌ها نیز کم‌کم محو می‌شوند و از بین می‌روند.

دارای خواصی است که ترک‌های پوستی را از بین می‌برند

به نگرانی خود بابت ترک‌های روی پوست‌تان پایان بدهید. فقط مقدار کمی از روغن آرگان را در مناطق آسیب‌دیده به طور مرتب ماساژ دهید و تفاوت را مشاهده کنید. معروف است که Triterpenoidهای موجود در این روغن جای زخم را درمان می‌کنند و از پوست در برابر ابتلا به عفونت‌ها محافظت می‌کنند.

ماسک طبیعی سفت کننده پوست صورت است

برای سفت کردن پوست صورت و گردن تان می توانید این ماسک را تهیه کنید. به این صورت که یک قاشق روغن آرگان را با سفیده یک تخم مرغ و سه قاشق شیر تازه مخلوط کنید و سپس ۲ قاشق شکر به آن اضافه کنید. این خمیر عالی را روی گردن و صورت تان بمالید و حدود ۵ دقیقه ماساژ دهید. سپس صورتتان را کاملا بشویید و با چند قطره روغن آرگان ماساژ دهید و مرطوب کنید. تاثیر این ماسک بی نظیر است.

اگر به دنبال بهترین روغن آرگان میگردید که  اصل و دارای اصالت کالا باشد برای شما  روغن  آرگان ژیورل رو  توصیه میکنیم .

روغن ارگان ژیورل

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

روغن نارگیل اصل از کجا تهیه کنیم,روغن نارگيل اصل,روغن نارگیل اصل برای مو,روغن نارگیل اصل از کجا بخریم,روغن نارگیل اصل چگونه است,تشخیص روغن نارگیل اصل,خرید روغن نارگیل اصل,روغن نارگیل برای موی سر,روغن نارگیل برای موخوره,روغن نارگیل برای موها,روغن نارگیل برای موهای خشک,روغن نارگیل برای موی فر,روغن نارگیل برای رویش مو,روغن نارگیل برای رشد مو,فواید روغن نارگیل برای موی سر,روغن نارگیل برای مو خوب است,روغن نارگیل برای ریزش مو,روغن نارگیل برای پوست,روغن نارگیل برای پوست و مو,روغن نارگیل برای پوست بدن,روغن نارگیل برای پوست چرب,روغن نارگیل برای پوست مو,روغن نارگیل برای پوست خشک,روغن نارگیل برای پوست دور چشم,روغن زیتون برایپوست,خواص روغن نارگیل برای پوست,فواید روغن نارگیل برای پوست,روغن نارگیل برایروغن آرگان,روغن ارگان اویل,روغن آرگان اصلی,روغن ارگان اصل از کجا بخرم,روغن آرگان اصل,روغن آرگان برای پوست,روغن آرگان برای مو,روغن آرگان اصل مراکش,روغن آرگان برای ابرو,روغن آرگان برای پوست چرب,روغن آرگان برای مژه,روغن آرگان پوست,روغن ارگان پوست و مو,روغن آرگان پوست صورت,روغن آرگان ترکیه,روغن ارگان جوش صورت,روغن ارگان جای جوش,روغن آرگان حجم دهنده,خواص روغن ارگان,حاوي روغن ارگان,درمان ترک بدن با روغن زیتون,درمان ترک بدن در اثر چاقی,درمان ترک بدن خانگی,درمان ترک بدن در اثر لاغری,درمان ترک بدن بعد از زایمان,رفع ترک بدن بعد از لاغری,رفع ترک بدن در اثر چاقی,درمان ترک پوست بدن,برای رفع ترک بدن چه باید کرد,رفع ترک خوردگی بدن,درمان خانگی برای ترک بدن پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید