09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خط اخم و خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خط اخم و خنده

از بین بردن چروک دور چشم و پیشانی برای زیبایی هر فردی ضروری می باشد، در اینجا شما را با چگونگی درمان چین و چروک ها آشنا می کنیم.
کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از پوسیدگی محافظت می کند.
مزایای مصرف غذاهای حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است. بهترین مواد کلاژن ساز ، پای مرغ می باشد .
از علل مهم برای ایجاد چروک ژنتیک است ، بعضی از افراد دچار پوست مقاوم هستند حتی در مقابل نور آفتاب کمتر آسیب می بینند ،کسانی که ژنتیکی دچار چروک پوست می شوند معمولا از سنین ۲۰ سالگی تجربه را آغا می کنند.
علت دوم، نوع پوست می باشد البته این مورد هم به ژنتیک مربوط می شود. پوست‌های خشک شکننده‌تر از پوست‌های چرب بوده و زودتر دچار چین و چروک می‌شوند. افرادی که زمینه آلرژی پوست یا درماتیت آتوپیک دارند اغلب دچار خشکی پوست بوده و باید مراقب پیدایش چین و چروک‌های زودرس باشند. یکی از بهترین راه های مقابله استفاده از کرم های آبرسان می باشد.
از عوامل دیگر ایجاد چین و چروک اشعه های ماورا بنفش می باشد چه لامپ‌های کابین‌های سولاریوم. باید بدانیم هیچ اشعه ای خطرناک تر از اشعه فرابنفش A و B نیست.
بدانیم :
اشعه فرابنفش B باعث سرطان پوست و آفتاب سوختگی می شوند.
اشعه فرابنقش A ، باعث ایجاد چین و چروک ، ایجاد لک و کمک به اشعه B در ایجاد سرطان می شود .
آفتاب را دست کم نگیرید
اگر به جوانی پوست خود اهمیت می دهید موقع بیرون رفتن از خانه ، حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر بیرون نروید، از لباس های با رنگ روشن استفاده کنید .
نوع تغذیه نیز در پیدایش چین و چروک صورت موثر است. کسانی که با رژیم‌های نادرست و در مدت زمان کوتاه دچار کاهش وزن می‌شوند بسرعت دچار ریزش مو و پیدایش چین و چروک و افتادگی پوست صورت خواهند شد. داشتن رژیم غذایی متنوع و سرشار از میوه و سبزی تازه، در برخورداری از پوست شاداب و جوان اهمیت زیادی دارد.
از عوامل مهم دیگری که می تواند بر روی جانی پوست شما تاثیر بگذارد، مصرف سیگار، استرس و فشار های عصبی و کم خوابی می باشد.
برای داشتن پوست زیبا و بدون چین و چروک چه کارهایی باید انجام بدهیم .

کرم صورت لیپوفیلر ژیورل
برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان خط اخم با طب سوزنی,درمان خط اخم با لیزر,درمان خط اخم با کرم,درمان خط اخم بدون بوتاکس,درمان خط اخم بین دو ابرو,درمان خط اخم در خانه,درمان خط اخم در طب سنتی,درمان خط اخم و خنده,درمان خط اخم پیشانی,بهترین و قویترین کرم ضد چروک,قويترين كرم ضد چروك,قویترین کرم ضد چروک دور چشم,,قویترین کرم ضد چروک صورت,قویترین کرم ضد چروک لیراک مشکی,درمان خط خنده با تزریق چربی,درمان خط خنده با زیتون,درمان خط خنده با لیزر,درمان خط خنده با ماساژ,درمان خط خنده با ورزش,درمان خط خنده با کرم,درمان خط خنده صورت,درمان خط خنده چیست  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید