09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم پودر با پوشش عالی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم پودر با پوشش عالی


یک آرایش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می شود.
حتما تاکنون تصاویر مدل ها و ستاره های سینما را در مجلات دیده اید و با حسرت به خودتان گفته اید که این مدل ها برای داشتن چنین چهره عالی و پوستی صاف چه می کنند؟
در حقیقت این چهره های بی عیبی که شما می بینید، نتیجه کار همان کرم پودرها هستند. اگر شما در صورتتان جوش یا لک دارید، چیز عجیبی نیست. در پوست همه لک و جای جوش و … وجود دارد. چند نفر را در اطراف خودتان دیده اید که پوستشان آینه باشد؟
سعی کنید همیشه تغذیه مناسبی داشته باشید تا پوست شاداب و جوان تری داشته باشید باز در عین مراقبت در پوست اغلب افراد یکسری عیوب قابل مشاهده هستف که در اینجا استفاده از یک کرم پودر بی عارضه و مینرال می تواند به عنوان پوشش مناسب بر سطح پوست، زیبایی چهره شما رو دو چندان کند .
رنگ پوست از سفید تا سیاه
برای تقسیم بندی پوست معیارهای متعددی وجود دارد که یکی از آنها، رنگ پوست است. به طور کلی در دنیا شش نوع پوست (از نظر رنگ) وجود دارد؛ نوع یک که پوست های خیلی روشن و سفید، مثل پوست اروپایی هاست تا نوع شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. هر کدام از این انواع، خصوصیات و مشخصه های خاص خود را دارند. مثلاً در پوست های نوع یک، رنگدانه های پوست بسیار کم تراکم و نسبت به آفتاب حساس هستند، در نتیجه اغلب این پوست ها دارای کک و مک هستند. هر چه قدر به سمت نوع ۶ برویم، رنگ دانه ها متراکم تر می شوند و مقاومت آنها در مقابل آفتاب بالاتر می رود. در واقع رنگ نوع پوست مردم کشور ما بین ۳ تا ۴ هست و در مقابل نور خوشید اسیب پذیر و نیاز به مراقبت ویژه در تمام فصول به خصوص فصل تابستان دارد.
انتخاب رنگ کرم پودر
انتخاب کرم پودر از اهمیت ویژه ای برخوردار هست چون اگر رنگ را درست انتخاب نکنیم کرم پودر به عنوان یک ماسک مصنوعی بر روی پوست شما قرار می گیرید. استفاده از کرم پودر روشن تر از پوست باعث می شود تا چهره پیرتر و و رنگ پوست تیره تر شود، و کرم پودر تیره باعث کدر شدن رنگ پوست می شود بنابریان در انتخاب رنگ کرم پودر باید دقت کنید .یکی از بزرگترین اشتباهات خانم ها تست کرم پودر بر روی دست می باشد که بهتر است انتخاب رنگ را بر روی گردن تست کنید .

کرم پودر ژیورل

برخی از خواص کرم پودر مینرال ژیورل فرانسه:

– پوشاننده عالی انواع ضایعات پوستی
– پوشاننده عالی چروک ها و ضایعات ناشی از افزایش سن
– پوشاننده کامل انواع لک و کک و مک
– پوشاننده کامل اسکار جای جوش و جای زخم
– ماندگاری بالا
– مرطوب کننده عالی پوست بدون مواد جوش زا
– مناسب انواع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط
– پوشش کامل و طبیعی پوست
– بدون ماسیدگی با جذب سریع
– فاقد چرب (Oil Free)
– احساس نرمی و سبک روی پوست
– بدون رنگ شیمایی
– رنگدانه با پگمنت های معدنی
– مناسب تمامی سنین
– دارای ۳ رنگ ۰۱، ۰۲ و ۰۳

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

کرم پودر خوب برای پوست خشک,کرم پودر خوب برای پوست چرب,كرم پودر خوب,کرم پودر خوب با قیمت مناسب,کرم پودر خوب برای صورت,کرم پودر خوب چی بخرم,کرم پودر خوب و ارزان,كرم پودر خوب معرفي كنيد,کرم پودر خوب برای پوست معمولی,کرم پودر با پوشش عالی,كرم پودر با پوشش عالي,بهترین کرم پودر با پوشش عالی,معرفی کرم پودر با پوشش عالی,کرم پودر با پوشش دهی عالی,مارک کرم پودر با پوشش عالی,کرم پودر با پوشش عالی برای پوست چرب,کرم پودر خوب با پوشش عالی,کرم پودر سبک با پوشش عالی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید