09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه از خشکی دست جلوگیری کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه از خشکی دست جلوگیری کنیم؟

داشتن دست های خشک معمولا شایع است. اگرچه از نظر فنی شرایط خطرناکی نیست، اما می تواند یک وضعیت بسیار تحریک کننده باشد. در بیشتر موارد، دست های خشک در اثر شرایط محیطی ایجاد می شود. به عنوان مثال آب و هوا می تواند باعث خشکی دست ها شود. شستشوی مکرر دست، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و برخی شرایط پزشکی باعث خشکی پوست روی دستان شما نیز می شود.

» برای مبارزه با دست های خشک ، موارد زیر را امتحان کنید:

۱- مرطوب کنید
چندین بار در روز از کرم یا لوسیون مرطوب کننده با کیفیت استفاده کنید. لوسیون ها و کرم ها به بازگرداندن رطوبت کمک کرده و آن را دوباره به داخل پوست باز می گردانند.

۲- دستکش بپوشید
اگر دستان شما غالباً در آب غوطه ور است، مانند شستن ظرف ها، پوشیدن یک جفت دستکش را در نظر بگیرید. دستکش کمک می کند تا مانع از از بین رفتن آب پوست و روغن طبیعی آن شوید.

۳٫ استرس را کاهش دهید
ارتباط اندکی بین استرس و اگزما وجود دارد. ولی ممکن هست استرس شدید باعث خشکی پوست شود.

۴- دارو را در نظر بگیرید
در صورت ابتلا به اگزما شدید، ممکن است داروهایی لازم باشد تا پوست شما بهبود یابد. پزشک ممکن است استروئیدهایی را تجویز کند که بتوانید روی پوست خود یا حتی آنتی بیوتیک های خوراکی مصرف کنید.

۵- در مورد نور درمانی با اشعه ماوراء بنفش از پزشک خود سؤال کنید
در برخی موارد پسوریازیس شدید، درمان ماوراء بنفش (UV) همچنین می تواند به پوستتان کمک کند تا خود را بهبود بخشد. با این حال ، قبل از امتحان کردن هر نوع UV درمانی باید با پزشک خود صحبت کنید.

۶٫ یک شب با آنها رفتار کنید
یکی از بهترین روشهای درمانی دست های خشک ، شست و شوی آنها در شب با لوسیون یا مرطوب کننده چرب مانند وازلین است. پس از آن، دستان خود را با یک جفت دستکش یا جوراب نرم بپوشانید. به دام انداختن مرطوب کننده به جذب کامل آن به پوست شما کمک می کند تا دست های مانند کودک داشته باشید.

۷- در مورد کرم نسخه ای سؤال کنید
برای پوست هایی که بسیار خشک و پوسته پوسته هستند، پزشک شما ممکن است لوسیون مخصوصی که حاوی اسید لاکتیک یا اوره است را توصیه کند. این مواد به خلاص شدن از شر پوست خشک و پوسته پوسته کمک می کنند.

۸- از کرم هیدروکورتیزون استفاده کنید
در بعضی موارد ، پوست خشک می تواند به وضعیتی بنام درماتیت بدتر شود، جایی که پوست ملتهب و قرمز می شود. در این موارد ، لوسیون حاوی هیدروکورتیزون می تواند مفیدترین باشد. هیدروکورتیزون می تواند به تسکین پوست تحریک شده کمک کند. اما مراقب باشید استفاده طولانی مدت هیدروکورتیزون باعث نازکی پوست می شود.

۹- از پانسمان مرطوب استفاده کنید
پوستی که از خشکی ترک خورده است، قبل از بهبودی کامل، نیاز به درمان دارد. پزشک ممکن است به دلیل بهبودی پوست شما، پانسمان مرطوب را توصیه کند.

» علت خشکی دست
– هوا
در ماه های سردتر، خشکی پوست شما معمول است. تغییرات آب و هوایی، به ویژه هوای سرد و بدون رطوبت زیاد در هوا، می تواند باعث خشک شدن دست ها شود. کاهش رطوبت در هوا رطوبت پوست را به خود جلب می کند.

– شرایط محیط کار
شرایط محیط کار همچنین می تواند باعث خشکی دست ها شود. افراد دارای مشاغل که نیاز به شستشوی گسترده دستی دارند، مانند پرستاران، پزشکان یا معلمان ممکن است متوجه خشکی دست شوند. کارگران کارخانه یا آرایشگاه ممکن است به طور مرتب در معرض مواد شیمیایی یا سایر مواد تحریک کننده خشن قرار بگیرند. اینها می تواند به دستان خشک نیز منجر شود.

– شرایط پزشکی
برخی از شرایط پزشکی همچنین ممکن است به خشکی دست منجر شود یا فرد را بیشتر در معرض خطر خشک شدن دست های خود قرار دهد. به عنوان مثال ، افراد مبتلا به اختلالات خود ایمنی مانند دیابت یا لوپوس ممکن است گردش خون به دست ها کاهش یافته باشد. این باعث می شود که دستان آنها راحت تر سوزش زده شوند. اگزما و پسوریازیس ، دو شرط که باعث التهاب پوست می شود، همچنین می تواند باعث خشکی دست ها، لایه برداری پوست و ترک خوردگی شود.

» استفاده از کرم دست مخصوص بهترین درمان برای خشکی دست هست در زیر یک نمومه از کرم دست توصیه می شود.

کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست
– دارای مجوزبهداشتی ۶۷۱۲۳۸۹۲۹۱۱۳۰۱۸۷

نحوه استفاده: روزانه ۲ الی ۳ مرتبه برروی پوست دست و پا مالیده شود

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم دست ژیورل اینجا کلیک نمایید

خشکی دست و پا,خشکی دست نی نی سایت,خشکی دست و صورت,خشکی انگشتان دست,خشکی ارنج دست,خشکی دست بارداری,خشکی دست نشانه بارداری,خشکی پوست دست,خشکی پوست دست نشانه چیست,خشکی پوست دست در زمستان,خشکی پوست دست و صورت,درمان خشکی ترک دست,چگونه از خشکی دست جلوگیری کنیم,برای خشکی دست چی خوبه,برای خشکی دست چه کرمی خوب است,خشکی بیش از حد دست,خشکی پوست دست در حاملگی,خشکی و خارش دست,چه کرمی برای خشکی دست خوبه,خشکی دست در زمستان,خشکی دست در پاییز,خشکی دست در سرما,چگونه خشکی دست را برطرف کنیم,چگونه خشکی دست را از بین ببریم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید