09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان ترک پوست بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک پوست بدن

ترک پوست بدن(کشیدگی پوست معمولا با رنگ سفید) یکی از نگرانی های مراقبت از پوست بخصوص در برخی از نقاط حساس که باعث کاهش اعتماد بنفس در مقابل شریک زندگی می شود. تخمین زده می شود که ۹۰٪ از زنانی که باردار و ۷۰ درصد از دختران نوجوان و ۴۰ درصد از مردان نوجوان ترک پوست بدن دارند. به نظر نمی رسد ترک پوستی به نژاد ربطی داشته باشد بلکه تمام نژادها مبتلا می شوند.برای درمان ترک پوستی، واقعا چه بایدکرد؟

ترک پوست در برخی از دوره زندگی گسترش پیدا می کند. به طور معمول، این اتفاق در دوران بارداری، افزایش وزن، کاهش وزن، یا در طول دوره رشد سریع (بلوغ) می تواند بیشتر شود. بغیر از این عوامل اگر پوست ترک پیدا کند بخاطر ساختار پوست کلاژن و الاستین ربط دارد که باعث شکستن و پارگی می شود.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی به عنوان یک درمان برای کاهش ترک پوستی بدن انجام می شود. متاسفانه، ماساژ ترک پوستی بعلت پارگی الاستین پوست کمکی نمی کند.  هیچ تحقیقات بالینی وجود ندارد که نشان دهد ماساژ باعث درمان ترک پوستی می شود. همچنین، ماساژ ناحیه شکم در دوران بارداری می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد. اگر شما باردار هستید، در ماساژ دادن پوستتان احتیاط کنید و حتما با دکتر خود مشورت کنید.

استفاده از غلطک پوستی

غلطک های پوستی دستگاه های دستی مجهز به بسیاری از سوزن های کوچک طراحی شده اند که به روی پوست قرار می گیرد. این ادعا محبوب این است این باعث تحریک رشد و تعمیر کلاژن پوست می شود. حقیقت این است که باز هیچ تحقیقی نشان نمی دهد که غلطک های پوستی باعث بهبود ترک های پوستی می شوند. غلطک پوستی می تواند به پوست آسیب برساند .

درمان ترک پوستی با میکرودرم ابریژن

یک مطالعه نشان می دهد که پلینگ مکانیکی باعث بهبود ترک های پوستی می شود اما نه خیلی سریع. ۵ جلسه میکرودرم در هر هفته، به مدت ۱۲ هفته می تواند باعث بهبود ترک های پوستی شود. اکثرا بهبود اولیه با علائم ارغوانی مایل به قرمز شدن پوست شروع می شود.

درمان با کرم های حاوی ویتامین E

ماساژ پوست با مرطوب کننده های غنی از ویتامین ای باعث بهبود ترک های پوستی می شود. ویتامین E در واقع یک آنتی اکسیدان قوی است و بر اساس آن می تواند باعث بهبود ترک های پوستی شود.

در زیر بهترین کرم درمان ترک پوست بدن آورده شده است.

کرم درمان ترک پوست بدن والنسی

درمان ترک پوست

از بین برنده ترک های وچروک های قبل و بعد از زایمان و درمان ترک های بخاطر رژیم، درمان ترک های بازو،ران، درمان ترک سایر نقاط بدن. کرم درمان ترک بدن والنسی VALENSEY حاوی عصاره میوهای طبیعی مثل گیلاس،آلبالو،تمشک و ویتامین های E,C می باشد.

برای دیدن توضیحات کامل کرم درمان ترک بدن والنسی اینجا کلیک نمایید

 

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید