09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان تیرگی زیر بغل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان تیرگی زیر بغل

زیر بغل شما به طور طبیعی باید همان سایه مانند بقیه پوست شما باشد. اما گاهی اوقات ، پوست موجود در زیر بغل می تواند یک رنگ تیره تر به وجود آورد. زیر بغل های تیره معمولاً نشانه چیز جدی نیستند ، اما برخی از افراد ممکن است آنها را شرم آور بدانند – به خصوص زمانی که لباس های مجلسی یا شنا میپوشید .تیره شدن اغلب به دلیل ضخیم شدن پوست و تیرگی در چین های اطراف بدن می شود.

مناطق مشترک تیرگی شامل موارد زیر است:

زیر بغل
پشت گردن
کشاله ران
آرنج
زانو
همچنین ممکن است پوست شما در آن مناطق دچار خارش یا بوی ناخوشایند شود.

طبق امار هر یک از ۷ تا ۷۴ درصد افراد نوعی از تیرگی یا AN را تجربه می کنند احتمال ابتلا به زیر بغل تیره اغلب به عواملی مانند نژاد ، سلامتی و سابقه خانوادگی بستگی دارد.
رنگ پوست شما توسط سلولهای رنگدانه ای به نام ملانوسیت ها تعیین می شود. هنگامی که این سلول ها بیشتر تکثیر می شوند ، می توانند پوست را به رنگ تیره تری تبدیل کنند.

علل ایجاد تیرگی زیر بغل

چاقی
تحمل وزن اضافی باعث می شود بدن شما در مقابل اثرات انسولین مقاوم تر باشد. این هورمون به تنظیم قند خون کمک می کند. مقادیر بالای انسولین در خون شما می تواند منجر به افزایش تولید سلولهای رنگی پوست شود.

بیشتر از نیمی از بزرگسالانTrusted Source افرادی که بیش از ۲۰۰ درصد یا بیشتر از وزن ایده آل بدن خود را دارند ، تیرگی در زیر بغل و سایر چین های پوستی خود را تجربه می کنند.

دیابت نوع ۲
چاقی همچنین یک عامل خطر برای دیابت نوع ۲ ، بیماری قند خون بالا است. افرادی که مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند در معرض خطر ابتلا به آنفلوانزا قرار دارند.

سندرم هورمون
برخی شرایط که انسولین را مختل می کند می تواند به AN منجر شود.

این شامل:

سندرم تخمدان پلی کیستیک
سندرم کوشینگ
آکرومگالی
کم کاری تیروئید ، غده تیروئید کم تحرک
دارو
برخی داروهای خاص ، سطح انسولین شما را افزایش می دهند ، که می تواند منجر به تیرگی زیر بغل شود.

راه درمان تیرگی زیر بغل چیست؟
بهتر هست هر روز دوش بگیرید و لباس تنگ و تیره نپوشید از شیو زیادی خودداری کنید و از محصولات که که کاملا گیاهی برای درمان تیرگی هست استفاده کنید که در ادامه به معرفی این محصولات میپردازیم .

برای دیدن متن کامل و خرید محصولات روشن کننده بدن اینجا را کلیک کنید

روشن کننده زیر بغل, درمان تیرگی بدن 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید