09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش سر سیاه روی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش سر سیاه روی بینی

بینی شما یکی از رایج ترین محل های آکنه است. منافذ در این منطقه به شدت بزرگتر هستند ، بنابراین می توانند راحت تر مسدود شوند. این می تواند منجر به ایجاد جوش و برآمدگی قرمز شود که مانند کیست به نظر می رسد.
همه آکنه های بینی به یک اندازه ایجاد نمی شوند. قبل از تلاش برای درمان آکنه بینی ، تعیین منبع اصلی: آکنه ولگاریس یا آکنه روزاسه مهم است. پس از شناسایی علت دقیق آکنه بینی ، می توانید از درمانهای هدفمندتر استفاده کنید.
توضیح تفاوت بین آکنه ولگاریس و آکنه روزاسه دشوار است زیرا آنها علائم مشابهی دارند. هر دو می توانند در بینی ایجاد شوند.

آکنه ولگاریس مربوط به جوش ها ، جوش های سرسیاه ، کیست و اشکال دیگر آکنه است ، در حالی که آکنه روزاسه یک نوع روزاسه است. همچنین ممکن است هر دو آکنه ولگاریس و آکنه روزاسه را همزمان داشته باشند.

می توانید با ارزیابی پوست خود این دو شرط را از یکدیگر تشخیص دهید . آکنه ولگاریس تمایل دارد منافذ مسدود شده را درگیر کند ، که می تواند به صورت زیر باشد:

برجستگی های پر از چرک
سر سیاه
سرهای سفید
منافذ عمیقاً مسدود شده باعث ایجاد کیست می شوند. این برجستگی های عمیق تر و گاهی بزرگتر است که دردناک و غیر قابل لمس هستند.

اگر آکنه بینی دارید ، ممکن است در سایر قسمت های صورت مانند گونه و پیشانی نیز آکنه داشته باشید. آکنه می تواند در سایر قسمتهای بدن نیز ایجاد شود.

با مقایسه ، روزاسه آکنه در درجه اول با قرمزی بیش از حد و تورم گسترده مشخص می شود. این علائم می تواند از بینی شروع شده و در مناطق مجاور صورت شما مانند گونه های شما گسترش یابد. ممکن است بینی شما از التهاب بزرگ شده باشد ، و ممکن است جوش ها در بالای پوست شفاف ظاهر شوند.

پس از شناسایی نوع آکنه هایی که با آنها سر و کار دارید ، درک این مسئله که چرا ممکن است اتفاق بیفتد مفید است.

چه عواملی باعث ایجاد آکنه ولگاریس می شوند؟
آکنه ولگاریس در اثر منافذ مسدود شده ایجاد می شود. منافذ سالم با غدد سباسه تولید می شوند که باعث ایجاد سبوم و تقویت پوست می شوند. با این وجود ، گاهی منافذ شما سبوم زیادی تولید می کند.

هنگامی که سبوم با پوست مرده ، خاک یا باکتری ترکیب می شود ، ممکن است آکنه ایجاد شود. بینی به خصوص آسیب پذیر است زیرا منافذ شما معمولاً در این ناحیه بزرگتر است.

محل آکنه در بینی شما همچنین می تواند شرایط سلامتی را نشان دهد. به عنوان مثال ، آکنه در نوک جلوی بینی شما می تواند مشکلات هضم را نشان دهد. آکنه بینی جانبی ممکن است مربوط به نوسانات هورمون باشد.

چه عواملی باعث ایجاد اکنه روزاسه می شود؟
از طرف دیگر ، آکنه روزاسه ، نوعی روزاسه است. روزاسه در اثر بزرگ شدن رگهای خونی ایجاد می شود که ممکن است قابل مشاهده باشد. التهاب مرتبط با قرمزی ایجاد می کند که به خودی خود پاک نمی شود. برجستگی های شبیه جوش نیز امکان پذیر است.

اگر در حال تجربه آکنه ولگاریس هستید ، گزینه های درمانی شما به این بستگی دارد که شما با آکنه های غیر التهابی یا التهابی سروکار دارید.

آکنه غیر التهابی
آکنه های غیر التهابی به جوش های جزئی ، جوش های سر سیاه و سرهای سفید ایجاد می شوند .

آکنه های التهابی
آکنه های التهابی شدیدترین نوع آکنه است. به طور معمول به صورت کیست یا ندول ارائه می شود. یک روش برای اینکه بگویید آیا این نوع آکنه را دارید این است که ارزیابی کنید آیا تورم زیادی در اطراف آکنه در بینی وجود دارد یا خیر.

برای درمان این نوع جوش ها باید چه کار را انجام داد. یکی از بهترین نوع درمان استفاده از یک شوینده مناسب هست.که در اینجا بهترین نوع را لیلاک بلژیک بزک میتوانیم معرفی کنیم.

پن ضد جوش لیلاک

برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش پوست چرب لیلاک:

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب پوست های نرمال، چرب و مختلط
– درمان جوش سرسیاه و سرسفید
– درمان آکنه های مقاوم به درمان
– حاوی ایکتیول و TTC 1%
– کنترل ترشح سبوم پوستی
– کنترل چربی پوست
– درمان منافذ باز پوست صورت
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی غیرکومدن زا
– روشن کننده پوست
– درمان جای جوش
– درمان لک قرمز و قهوه ایی جوش های قدیمی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– PH خنثی، نزدیک PH پوست صورت
– مناسب برای درمان انواع جوش پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

جوش سر سیاه, جوش روی بینی ,,درمان منافذ باز, صابون ضد جوش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید