09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چروک های زیر چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چروک های زیر چشم

با افزایش سن، پوست شما مقداری از خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و همچنین ژنتیک در چگونگی شروع چین و چروک زودرس و خطوط ریز روی چهره فرد نقش دارند.
پوست اطراف چشم شما نواحی است که احتمالاً علائم پیری را زودتر نشان می دهد زیرا ناحیه زیر چشم پوست نازک با رگ های خونی دارد که زودتر صدمه میبیند.
داشتن خطوط زیر چشم یک قسمت عادی از پیر شدن است. می توانید از طریق چندین روش پیشگیری و داروهای خانگی به آنها رسیدگی کنید.

شایع ترین علت ایجاد خطوط و چین و چروک های اطراف چشم، پیری است. اما سایر عوامل موثر متداول ممکن است باعث تشدید این چروک ها شود:

» اشعه ماوراء بنفش
پرتوهای مضر ماوراء بنفش (UV) کلاژن موجود در پوست شما را تجزیه می کنند. کلاژن پروتئین اصلی در بافت پوست شما است و به مرور زمان باعث حفظ ساختار صورت می شود. اشعه ماوراء بنفش می تواند در معرض نور خورشید محافظت نشده و همچنین تخت های برنزه کننده بدون آفتاب باشد. بر اساس منبع معتبر سازمان غذا و دارو (FDA)قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت نشده منجر به بروز پیری زودرس پوست می شود.

» سیگار کشیدن
جدا از سن، سیگار کشیدن قوی ترین پیش بینی از چین و چروک در زنان و مردان است. سیگار کشیدن پوست شما را در معرض اکسیداتیو اضافی قرار داده و باعث آسیب به کلاژن و الاستین آن می شود. سیگار کشیدن همچنین رگ های خونی صورت شما را محدود می کند، مانع گردش خون در رگ های خونی و محروم شدن پوست از ویتامین A می شود.

» حرکات تکراری
حالت های صورت مانند لبخند زدن، اخم کردن و ساییدن ابروهای باعث می شود خطوط ریز روی صورت شما ایجاد شود. حتی اگر در هر شب همان عضلات صورت بر روی یک بالش فشار بیفتد، می تواند باعث ایجاد خطوط شود. با افزایش سن ، پوست شما توانایی گزاف گویی در مکان اصلی خود را از دست می دهد. تحقیقات نشان می دهد خوابیدن با صورت شما که در بالش فرو رفته است می تواند به خطوط زیر چشم شما کمک کند.

» درمان های خانکی

» آلرژی خود را درمان کنید
آلرژی ها اغلب باعث ایجاد التهاب و خارش در اطراف چشم می شوند. آنها همچنین می توانند چشمان شما را آبکی کنند. مالیدن یا خاراندن چشمان به دلیل علائم آلرژی می تواند به قرمزی چشم ها منجر شود و پوست شما را خشک کند. خاراندن چشم باعث ایجاد چروک دورچشم می شود.

» یک رژیم غذایی سالم بخورید
ویتامین C ، ویتامین A و ویتامین E اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. با ترکیب غذاهای سرشار از این ویتامین ها در رژیم غذایی خود، به پوست خود (و بقیه بدن) کمک می کنید تا سلول های جدید سالم بسازید.

» کرم درمانی
کرم های ضدچروک دورچشم باعث می شود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد. در طی این روش پوست دورچشم کلاژن و الاستین سازی می شود با تحریک کلاژن پوستف چین و چروک بمرور زمان درمان می شود.

» بوتاکس
مقدار کمی از بوتاکس به عضلات هدفمند زیر چشم تزریق می شود و با ایجاد ریلکس ناحیه باعث کاهش چین و چروک می شود. طبق آکادمی پوست و موی آمریکایی (AAD) ، اکثر افراد فقط سه تا هفت روز نتایج را می بینند و کاهش قابل توجهی در ظاهر چین و چروک را برای سه تا چهار ماه تجربه می کنند ولی بعد ۳-۴ ماه دوره چین و چروک برمیگرد.

بهترین و کم عارضه ترین روش استفاده از کرم های دورچشم هست در زیر یک نمونه از کرم دورچشم برای درمان چین و چروک توصیه می شود.

کرم دورچشم قوی ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم دورچشم ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید