09308665973
13 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت آنلاین یا کارت ب کارت  
درمان گیاهی غبغب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گیاهی غبغب

چگونه از غبغب خلاص شوم؟

دیدن چانه دوتایی در آینه ممکن است نشانه افزایش وزن یا چاقی باشد، اما همیشه اینطور نیست.

تمرینات زیادی وجود دارد که چربی زیر چانه و گردن را هدف قرار می دهد. همچنین درمان های دیگری وجود دارد که می تواند برای حمایت از این فعالیت ها مورد استفاده قرار گیرد.

تمرینات

تمرینات ساده زیادی برای چانه دوتایی وجود دارد.

در حالی که تحقیقات علمی کمی در مورد تأثیر این تمرینات وجود دارد، آنها عضلات گردن و صورت را هدف قرار می دهند. کار کردن با این عضلات می تواند به سوزاندن چربی در این نواحی کمک کند و ممکن است بخش مهمی برای خلاص شدن از شر چانه دوتایی باشد.

۱- گرم کردن عضلات

مانند هر تمرین معمولی، گرم کردن عضلات برای جلوگیری از آسیب بسیار مهم است. برای گرم کردن گردن، سر را به آرامی به جلو و پایین بچرخانید و سپس با حرکت دایره ای در جهت عقربه های ساعت، سر را به عقب و بالا بچرخانید. پس از چند چرخش، جهت را برعکس کنید.

از همین حرکت دایره ای برای کشش فک استفاده می شود. به آرامی فک را به سمت چپ، سپس به جلو، سپس به راست و سپس به عقب بکشید و هر موقعیت را برای یک یا دو ثانیه نگه دارید. حالا ماهیچه ها گرم شده و آماده ورزش هستند.

۲ – سوت بزنید

این تمرین برای تقویت عضلات و استراحت دادن به گردن در طول زمانی که پشت میز می گذرانید عالی است. با پشتی صاف و شانه های آرام بنشینید.

سر را به عقب خم کنید تا به سقف نگاه کنید. از این حالت، لب ها را در حالتی که هنگام سوت زدن استفاده می کنید، ببندید. لب ها باید شل باشند اما به اندازه ای محکم گرفته شوند تا انقباض در دو طرف گردن احساس شود.

این وضعیت را به مدت ۱۰ تا ۲۰ ثانیه بسته به سطح راحتی فرد حفظ کنید. ده تکرار این تمرین معمولا برای یک نشستن کافی است.

۳- بوسیدن آسمان

در این تمرین سعی کنید لب ها را تا حد امکان از صورت دور کنید. این تمرین شبیه به تمرین قبلی است، با کمی تفاوت.

صاف و بلند بایستید و بازوها و شانه‌ها شل و ریلکس باشند. سر را به عقب خم کنید تا به سقف نگاه کنید. لب ها را جمع کنید و سعی کنید آسمان را ببوسید و آنها را تا حد امکان از صورت دور کنید.

وقتی به درستی انجام شود، عضلات سرتاسر گردن و چانه باید خمیده اما راحت احساس کنند. این وضعیت را برای ۵ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید و سپس استراحت کنید. ۱۰ تا ۱۵ بار در هر ست تکرار کنید.

۴- فشار دادن توپ

نگه داشتن یک ابزار ورزشی در دست راه بسیار خوبی برای کمک به برخی از افراد است که به یاد داشته باشند تمرینات خود را انجام دهند.

برای تمرینات گردن، نگه داشتن توپ در جایی نزدیک میز، تخت، یا جایی که فرد تمرینات را انجام می دهد، ممکن است کمک کند. اندازه توپ بر اساس راحتی شخصی می تواند بین ۵ تا ۱۰ اینچ باشد و باید به راحتی فشرده شود.

فشردن توپ به بهترین وجه از حالت نشسته با پشت صاف و شانه های آرام انجام می شود.

توپ را زیر چانه قرار دهید. از چانه برای فشار دادن به توپ در یک حرکت ثابت و محکم استفاده کنید. این کار را می توان ۱۰ تا ۳۰ بار در هر جلسه تکرار کرد.

۵ – آدامس جویدن

جویدن آدامس ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما ممکن است برای افرادی که به دنبال خلاص شدن از شر چانه دوتایی به طرق مختلف هستند مفید باشد.

یک مطالعه نشان می دهد افرادی که بعد از غذا آدامس می جوند ممکن است از چیزی که خورده اند احساس رضایت بیشتری داشته باشند. این باعث می شود آنها کمتر به سراغ میان وعده های اضافی بروند. جویدن آدامس می تواند به افرادی که در حال کاهش وزن هستند کمک کند تا کالری رژیم غذایی خود را کاهش دهند.

جویدن آدامس یک تمرین جزئی برای عضلات صورت به خصوص فک است. جویدن منظم آدامس ممکن است به کاهش کلی چربی در چانه کمک کند، اگرچه احتمالاً به خودی خود کار زیادی انجام نخواهد داد.

۶ – خمیازه بکشید

این تمرین باید آینه خمیازه یک شیر باشد و زبان تا حد امکان دراز باشد.
هدف این تمرین این است که دهان را کاملاً باز کنید در حالی که زبان را تا جایی که ممکن است بیرون بیاورید، دقیقاً مانند یک شیر که خمیازه می‌کشد.

این می تواند یک تمرین عالی برای تقویت بسیاری از عضلات در چانه، گردن و صورت باشد.

با حالتی آرام بنشینید یا بایستید. دهان را تا جایی که ممکن است باز کنید و زبان را تا جایی که می خواهید به بیرون دراز کنید.

در صورت انجام صحیح، عضلات گردن، چانه و فک باید سفت شوند.

زبان را به مدت ۱۰ ثانیه بیرون بیاورید و استراحت کنید. این روند را ۱۰ بار تکرار کنید و به تمرین دیگری بروید.

علت ایجاد غبغب

چانه دوتایی ناشی از یک لایه چربی اضافی است که در زیر چانه ایجاد می شود. چند عامل مختلف در بدن ترکیب می شوند تا چانه دوتایی ایجاد کنند. درک این عوامل ممکن است به درک روش‌های خلاص شدن از شر خود چانه کمک کند.

سن

پوست می تواند با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد، که می تواند منجر به ظاهر شدن پوست اضافی یا افتادگی شود که ممکن است به ایجاد چانه دوتایی کمک کند.

رژیم غذایی و وزن

در حالی که افزایش وزن همیشه دلیل دوچانه نیست، اما می تواند به آن کمک کند. رژیم غذایی پر کالری ، غذاهای فرآوری شده و چربی های ناسالم ممکن است بر افزایش وزن و چانه مضاعف تأثیر بگذارد.

ژنتیک

ژن ها ممکن است در ایجاد چانه دوتایی در افراد نقش داشته باشند. هر فردی با سابقه خانوادگی پوست با خاصیت ارتجاعی کم یا چانه دوتایی ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به آن باشد.

درمان غبغب

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه برای درمان شلی پوست صورت و بدن(بازو، سینه و…)، درمان چین و چروک های عمقی، جوانسازی قوی پوست، درمان غبغب و درمان ترک های پوستی تجویز می شود.
این لوسیون با فرمولاسیون فوق العاده قوی از سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی و روغن خالص ویتامین E تهیه شده است.

لوسیون لیفت فبریژن

برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه:
– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید