09308665973   راهنمای خرید 
12 سال هست با شماییم
  تخفیف 5 درصد و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی  
روش سریع برای لاغری شکم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روش سریع برای لاغری شکم


روش های زیادی برای از دست دادن سریع وزن وجود دارد. با این حال، اکثر آنها شما را گرسنه و ناراضی می کنند. اگر تحمل گرسنگی نداشته باشید، گرسنگی باعث می شود که سریع از این برنامه ها کنار بیایید.
طرحی که در اینجا شرح داده شده است:
– اشتهای خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
– باعث می شود سریع و بدون گرسنگی وزن خود را کاهش دهید.
– همزمان سلامت متابولیک خود را بهبود بخشید.

۱- یک صبحانه با پروتئین بالا میل کنید. خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا به منظور کاهش میل و مصرف کالری در طول روز است.
۲- از نوشیدن شیرین و آب میوه خودداری کنید. اینها چاق کننده ترین چیزهایی هستند که می توانید در بدن خود قرار دهید و اجتناب از آنها می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.
۳- نیم ساعت قبل از غذا آب بنوشید. یک مطالعه نشان داد که نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا ۴۴ درصد در ۳ ماه باعث کاهش وزن می شود.
۴- غذاهای مناسب برای کاهش وزن را انتخاب کنید. بعضی از غذاها برای از بین بردن چربی بسیار مفید هستند.
۵- فیبر محلول بخورید. مطالعات نشان می دهد که الیاف محلول ممکن است چربی را بخصوص در ناحیه شکم کاهش دهند . مکمل های فیبر مانند گلوکومانان همچنین می توانند کمک کنند.
۶- قهوه یا چای بنوشید. اگر شما طرفدار قهوه یا نوشیدنی چای هستید، سوخت و ساز بدن را ۳ تا ۱۱٪ بیشتر می کنید.
۷- غذاهای غیر فرآوری شده بخورید. بیشتر رژیم های غذایی خود را بر روی غذاهای کامل پایه گذاری کنید. آنها سالم تر و احتمالاً باعث پرخوری کمتر می شوند. غذاهای فراوری شده مانند کنسرو و سوسیس بسیار چاق کننده هست.
۸- غذای خود را به آرامی بخورید. فیدرهای سریع با گذشت زمان وزن بیشتری کسب می کنند. خوردن آهسته باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید و هورمون های کاهش وزن را تقویت می کنید.
۹- وزن خود را هر روز چک کنید. بررسی ها نشان می دهد افرادی که هر روز وزن خود را می کشند، بسیار بیشتر احتمال دارد که وزن خود را کاهش دهند.
۱۰- خواب کافی داشته باشید. خواب ضعیف یکی از مهمترین عوامل خطر برای افزایش وزن است.

بهمراه این روشهای ساده نیاز هست تحرک هم داشته باشید در زیر سه نوع ورزش ساده برای شما توصیه می شود. بهمراه چنین ورزش هایی استفاده از ژل لاغری استاندارد می تواند باعث کاهش شدید وزن شود.

» ورزش صد
صد تمرین کلاسیک پیلاتس است که ماهیچه های عمیق داخلی را هدف قرار می دهد. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

» سوئیچ قیچی
تمرین سوئیچ قیچی یکی دیگر از تمرینات پلاتیس برای کاهش سایز شکم است.

» تمرین جک نایف
تمرین های جک نایف شکم پایین را درگیر می کند. این حرکت ممکن است در ابتدا ساده احساس شود ، اما بعد از چند تکرار، احساس خواهید کرد که چگونه شکم را درگیر می کند.

» برای مشاهده ژل های لاغری بهمراه این تمرینات اینجا کلیک نمایید

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید