09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان عرق واژن ناحیه تناسلی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان عرق واژن ناحیه تناسلی


برای بسیاری، عرق یک واقعیت ناراحت کننده از زندگی است. به ویژه هنگامی که در مهمانی هستید، اتفاق می افتد. تعریق حالت خنک کننده بدن است. هر وقت داغ هستید عرق می کنید. فرقی نمی کند که کار می کنید، در یک ماشین گرم نشسته اید، یا فقط لباس های زیادی پوشیده اید.
مناطق خاصی از بدن مانند زیر بغل شما بیشتر از سایرین مستعد تعریق هستند. این معمولاً به دلیل غلظت زیاد غدد عرق و فولیکول های مو در یک مکان است. کشاله ران ناحیه ای از بدن است که تقریباً مانند زیر بغل رفتار می کند: مودار ، گرم و پر از غدد عرق و باکتری است.
درست است که برخی افراد بیشتر از دیگران عرق می کنند، اما در اینجا چند نکته برای خنک و خشک نگه داشتن ناحیه واژن وجود دارد.

۱- لباس زیر مناسب بپوشید!
فن آوری رطوبت، که سالها جزء لباس های ورزشی بوده است، اکنون معمولا همه جا استفاده می شود. پارچه فشرده شده، رطوبت را از پوست و خارج از قسمت بیرونی پارچه می کشد. این به خشک نگه داشتن پارچه در قسمت داخلی کمک می کند. بعضی از لباسهای زیر، حاوی مولکولهای جذب بو هستند که می توانند به شما در طراوت و بوی تازه در تمام روز کمک کنند.

۲- لباس زیر پنبه ایی
مواد مصنوعی مانند پلی استر و همچنین پارچه های طبیعی تنفس نمی کنند. مواد به جای اینکه اجازه دهند عرق از بین برود ، عرق را نگه می دارد و آن را در مقابل پوست شما قرار می دهد. پارچه های طبیعی مانند پنبه ایی اجازه می دهد تا عرق مانند آنچه در آن است تبخیر شود.

۳- لباس زیر گشاد را انتخاب کنید
ممکن است شما شلوار جین را دوست داشته باشید اما هر چیزی که در ناحیه شکاف محکم باشد، دمای هوا را در آنجا بالا می برد. هنگامی که پوست شما در برابر پارچه ساییده می شود، باعث ایجاد اصطکاک می شود و اصطکاک گرما ایجاد می کند. هنگامی که آن گرما در زیر لباس های تنگ به دام می افتد، عرق می کنید. شلوار گشاد مانع از اصطکاک می شود و به هوا اجازه می دهد تا جریان یابد.

۴- لباس خود را بعد از هر نوع عرق عوض کنید
مخمر نوعی قارچ فرصت طلب است که در محیط های گرم و مرطوب رشد می کند. گذراندن روز در لباس زیر مرطوب، مخمر را برای رشد خارج از کنترل می کند و منجر به خارش واژن، سوزش و سایر علائم عفونت مخمر می شود. شما می توانید با تغییر هرچه سریعتر لباس های عرق شده، خطر ابتلا به عفونت مخمر را کاهش دهید.

۵- موهای زائد را در نظر بگیرید
موهای پوستی یک هدف را ارائه می دهند. این اصطکاک را از لباس های تنگ کاهش می دهد و باعث می شود تا عرق را از پوست شما دور کند.
موها همچنین باکتری ها را در برابر پوست شما به دام می اندازند. در ناحیه واژن هم این یک چیز خوب است و هم یک چیز بد. شما برای جلوگیری از رشد زیاد مخمر به باکتریهای واژن خوب خود نیاز دارید، اما وقتی باکتری ها با عرق و روغن روی موهای ناحیه شما مخلوط می شوند، می تواند بوی ایجاد کند.

۶- با پاک کردن بهداشت زنانه تمیز باشید
دستمال مرطوب دستمال توالت یک روش مناسب برای تمیز کردن عرق در وسط روز است. فقط حتما از دستمال مرطوب ضد باکتریایی خودداری کنید، که می تواند باکتری های واژن خوب شما را از بین ببرد.

۷- استفاده از شوینده های ضدعرق
شوینده های ضدعرق باعث می شود غدد تعریق بصورت نرمال عرق کرده و از عرق اضافی جلوگیری کند. همچنین باکتری ها بد را که بو ایجاد می کنند از بین می برد در زیر یک نمونه از این شوینده ها توصیه می شود.

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک

صابون ضد عرق لیلاک lilac محصول بلژیک بصورت تخصصی جهت درمان تعریق زیاد بدن، بوی عرق، جوش های مقاوم به درمان، قارچ و باکتری پوستی و درمان قارچ بدن در نواحی تماسی پوست بانوان می باشد. این صابون حاوی TCC و Sulfur می باشد که براحتی تمامی موارد گفته شده در بالا را درمان می کند با دارا بودن TCC و سولفور از ایجاد تعرق اضافی بدن جلوگیری کرده  و همچنین مانع تولید باکتری های ایجاد کننده بوی بد بدن می شود. صابون لیلاک باکتری ها و قارچ ها جوش زا بدنی را از بین می برد. با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید صابون ضدعرق لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید