09308665973
13 سال هست با شماییم
  تخفیف 5 درصد و ارسال رایگان برای پرداخت انلاین یا کارتی  
لاغری پهلو و شکم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لاغری پهلو و شکم

چگونه شکم و پهلو را لاغر کنیم ؟

چربی شکم فراتر از مزاحمتی است که باعث می شود لباس شما احساس تنگی کند.

این به طور جدی مضر است.

این نوع چربی – که به آن چربی احشایی گفته می شود – عامل اصلی خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ ، بیماری های قلبی و سایر شرایط است .

بسیاری از سازمان های بهداشتی برای طبقه بندی وزن و پیش بینی خطر بیماری متابولیک از شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می کنند.

با این حال ، این گمراه کننده است ، زیرا افراد با چربی بیش از حد شکم حتی اگر لاغر به نظر برسند در معرض خطر بیشتری هستند .

از دست دادن چربی از این ناحیه ممکن است دشوار باشد ، اما برای کاهش چربی اضافی شکم چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید.

در اینجا چند نکته موثر برای از دست دادن چربی شکم آورده شده است ، که با پشتیبانی مطالعات علمی ارائه شده است.

۱٫ مقدار زیادی فیبر محلول بخورید

فیبرهای محلول آب را جذب می کند و ژلی را تشکیل می دهد که هنگام عبور از سیستم گوارشی شما به کند شدن غذا کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد که این نوع فیبرها با کمک به احساس سیری باعث کاهش وزن می شوند ، بنابراین به طور طبیعی غذای کمتری می خورید. همچنین ممکن است باعث کاهش میزان کالری جذب بدن از غذا شود . علاوه بر این ، فیبر محلول ممکن است به مبارزه با چربی شکم کمک کند.

سعی کنید هر روز غذاهای پر فیبر مصرف کنید. منابع عالی فیبر محلول عبارتند از:

دانه های کتان
رشته فرنگی شیراتاکی
جوانه بروکسل
آووکادوها
حبوبات
تمشک ها
خلاصه
فیبرهای محلول با افزایش سیری و کاهش جذب کالری ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کنند. سعی کنید مقدار زیادی غذای حاوی فیبر بالا در رژیم لاغری خود قرار دهید.

۲٫ از غذاهایی که حاوی چربی های ترانس هستند خودداری کنید
چربی های ترانس با پمپاژ هیدروژن به چربی های اشباع نشده ، مانند روغن سویا ایجاد می شوند.

آنها در برخی مارگارین ها و پخش ها یافت می شوند و اغلب به غذاهای بسته بندی شده اضافه می شوند ، اما بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی استفاده از آنها را متوقف کرده اند.

این چربی ها در مطالعات مشاهده ای و حیوانی با التهاب ، بیماری های قلبی ، مقاومت به انسولین و افزایش چربی شکم مرتبط بوده اند .

برای کمک به کاهش چربی شکم و محافظت از سلامتی خود ، برچسب مواد را با دقت بخوانید و از محصولات حاوی چربی های ترانس دوری کنید. این ها اغلب به عنوان چربی های نیمه هیدروژنه ذکر می شوند.

خلاصه
برخی مطالعات مصرف زیاد چربی ترانس را با افزایش چربی شکم مرتبط دانسته اند. صرف نظر از اینکه آیا سعی در کاهش وزن دارید ، محدود کردن مصرف چربی ترانس ایده خوبی است.

۳٫ زیاد الکل مصرف نکنید
الکل می تواند مقدار کمی فواید سلامتی داشته باشد ، اما اگر زیاد بنوشید بسیار مضر است.تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد الکل همچنین می تواند باعث چربی شکم شود .

کاهش الکل ممکن است به کاهش اندازه دور کمر کمک کند. نیازی نیست که به طور کامل آن را کنار بگذارید ، اما محدود کردن میزان نوشیدن در یک روز می تواند کمک کند. نتایج نشان داد کسانی که روزانه الکل می نوشند اما به طور متوسط ​​کمتر از یک نوشیدنی در روز مصرف می کنند ، چربی شکمی آنها کمتر از کسانی است که کمتر می نوشند اما در روزهایی که می نوشند الکل بیشتری مصرف می کنند .

خلاصه
مصرف بیش از حد الکل با افزایش چربی شکم مرتبط است. اگر می خواهید دور کمر خود را کاهش دهید ، نوشیدن الکل در حد متوسط ​​یا پرهیز کامل را در نظر بگیرید.

۴٫ رژیم غذایی با پروتئین بالا داشته باشید
پروتئین ماده مغذی فوق العاده مهمی برای مدیریت وزن است.مصرف زیاد پروتئین ترشح هورمون سیری PYY را افزایش می دهد که باعث کاهش اشتها و سیری می شود.
پروتئین همچنین میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد و به شما در حفظ توده عضلانی در طی کاهش وزن کمک می کند .

در هر وعده غذایی حتماً منبع پروتئینی مناسبی داشته باشید ، مانند:

گوشت
ماهی
تخم مرغ
لبنیات
پروتئین آب پنیر
لوبیا
خلاصه
غذاهایی با پروتئین بالا ، مانند ماهی ، گوشت بدون چربی و لوبیا ، اگر می خواهید برخی از پوندهای دور کمر خود را بریزید ، ایده آل هستند.

۵- سطح استرس خود را کاهش دهید
استرس می تواند با تحریک غدد فوق کلیه در تولید کورتیزول ، که به عنوان هورمون استرس نیز شناخته می شود ، باعث افزایش چربی شکم شود.

تحقیقات نشان می دهد که سطح بالای کورتیزول باعث افزایش اشتها و ذخیره چربی شکم می شود .

علاوه بر این ، زنانی که از قبل کمر بزرگی دارند ، در پاسخ به استرس ، کورتیزول بیشتری تولید می کنند . افزایش کورتیزول باعث افزایش چربی در وسط می شود .
برای کمک به کاهش چربی شکم ، فعالیت های لذت بخشی را انجام دهید که استرس را از بین می برد. تمرین یوگا یا مدیتیشن می تواند روش های موثری باشد.

خلاصه
استرس ممکن است باعث افزایش چربی در ناحیه کمر شود. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، کاهش استرس باید یکی از اولویت های شما باشد.

۶٫ زیاد از غذاهای شیرین استفاده نکنید
شکر حاوی فروکتوز است که با مصرف بیش از حد آن به چندین بیماری مزمن مرتبط است.

این موارد شامل بیماری های قلبی ، دیابت نوع ۲ ، چاقی و بیماری کبد چرب است
مطالعات مشاهده ای ارتباط بین مصرف زیاد قند و افزایش چربی شکم را نشان می دهد.

مهم است که بدانیم مواردی غیر از قند تصفیه شده می توانند منجر به افزایش چربی شکم شوند. حتی قندهای سالم مانند عسل واقعی نیز باید کم مصرف شوند.

خلاصه
مصرف بیش از حد قند دلیل اصلی افزایش وزن در بسیاری از افراد است. مصرف آب نبات و غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی قند اضافه شده را محدود کنید.

۷٫ ورزش هوازی (کاردیو) انجام دهید
ورزش هوازی (کاردیو) روشی م effectiveثر برای بهبود سلامتی و سوزاندن کالری است . مطالعات همچنین نشان می دهد که این یکی از موثرترین انواع ورزش برای کاهش چربی شکم است. با این حال ، نتایج در مورد اینکه آیا ورزش با شدت متوسط ​​یا زیاد مفید تر است ، متفاوت است (۲۷منبع مورد اعتماد، ۲۸منبع مورد اعتماد، ۲۹منبع مورد اعتماد)

در هر صورت ، فرکانس و مدت زمان برنامه ورزشی شما از شدت آن مهمتر است.

یک مطالعه نشان داد که زنان یائسه هنگام انجام ورزش هوازی به مدت ۳۰۰ دقیقه در هفته ، چربی بیشتری از همه مناطق از دست می دهند ، در مقایسه با کسانی که ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش می کنند
خلاصه
ورزش هوازی یک روش موثر در کاهش وزن است. مطالعات نشان می دهد که به ویژه در لاغر شدن دور کمر شما موثر است.

۸- مصرف کربوهیدرات ها – به ویژه کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید
کاهش مصرف کربوهیدرات می تواند برای از بین بردن چربی از جمله چربی شکم بسیار مفید باشد.

رژیم های غذایی با کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز باعث کاهش چربی شکم در افراد دارای اضافه وزن ، در معرض خطر دیابت نوع ۲ و زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) می شود .

نیازی نیست رژیم سخت کم کربوهیدرات را دنبال کنید. برخی تحقیقات نشان می دهد که جایگزینی ساده کربوهیدرات های تصفیه شده با کربوهیدرات نشاسته ای فرآوری نشده ممکن است باعث بهبود سلامت متابولیسم و ​​کاهش چربی شکم شود

۹ . استفادهاز ژل لاغری استاندارد

ژل لاغری با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد موثر کاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان چاقی و سلولیت دارد و ضمن فراهم آوردن تغذیه کافی برای بافت پیوندی، باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست شده و با افزایش گردش خون در زیر پوست، به تخلیه چربی ها و مایعات محبوس میان بافتی کمک کرده و امکان پیدایش بافتهای جدید چربی را از بین می برد. مواد موثر موجود در این محصول ترکیبی ایده آل از عصاره طبیعی گیاهان بوده که اثربخشی و کارآیی آنها در درمان سلولیت و چاقی موضعی بارها به اثبات رسیده است.

این ژل لاغری با داشتن کافئین، شی باتر و سنتلا به شکستن چربی های پیوسته در دور شکم و پهلو کمک کرده و باعث می شود تا سریع تر چربی ها از بین رود. همچنین بخاطر داشتن ویتامین E از ترک خوردن پوست جلوگیری کرده و به سفت شدن پوست و درمان شلی کمک می کند.

برای دیدن متن کامل ژل لاغری و خرید اینجا را کلیک کنید
لاغری پهلو و شکم,لاغری پهلو با ورزش,لاغری پهلو و ران,لاغری پهلو سریع,لاغری پهلو ها

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید