09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لوسیون ضد شپش موی دای لیس
70000 تومان
قیمت با تخفیف: 66500 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی لوسیون ضد شپش موی دای لیس تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

لوسیون ضد شپش موی دای لیس

لوسیون دای لیس با احاطه کردن سطح بدن شپش و تخم های آن سبب خفگی و از بین رفتن آنها می گردد و در نتیجه مقاومت های دارویی توسط شپش ها نسبت به آن مشاهده نمی شود، همچنین لوسیون “دای لیس” هیچ گونه اثر شیمیایی و سمی ندارد.

بررسی اثر لوسیون دایمتیکون۴% در مقایسه با شامپو پرمترین ۱% در درمان شپش سر

ابتلا به شپش در سراسر جهان رخ می دهد. بروز شپش در کشورهای در حال توسعه و در سنین مدرسه بسیار بالا می باشد. مقاومت به شپش کشهای موجود مثل پرمترین و مالاتیون گزارش شده است. به علاوه نگرانی درباره ی عوارض بالقوه عصبی، سردرد و تشنج به خصوص در مورد لیندان وجود دارد و نمی توان آن را به صورت OTC مصرف نمود. بنابراین انتخاب یک فرآورده ضد شپش مناسب بسیار محدود می باشد. در این تحقیق بر آن شدیم که به مقایسه اثر بخشی لوسیون دایمتیکون ۴% شرکت سلمی دارو در مقایسه با شامپو پرمترین ۱% بپردازیم.

در این مطالعه تجربی ۶۷ بیمار شامل ۳۲ بیمار در گروه پرمترین و ۳۵ بیمار در گروه دایمتیکون، با سن بیشتر از ۱۵ سال، پس از معاینه توسط پزشک و کسب رضایت نامه کتبی در طی سالهای ۹۰ و ۹۱ وارد شدند و بیماران دارو را به صورت تصادفی هنگام ورود به مطالعه و ۷ روز بعد دریافت کردند. نتیجه اثر دارو، شدت خارش، پاتولوژی بالینی و پذیرش بیمار در روزهای ۲ و ۷ و ۱۴ بررسی گردید.

نتایج این مطالعه نشان داد بین لوسیون دایمتیکون ۴% و شامپو پرمترین ۱% از لحاظ نتیجه اثر دارو، کاهش شدت خارش و پذیرش بیمار تفاوت معنی داری وجود دارد.(۰٫۰۵ ≥P ) در هیچ یک از بیماران پاتولوژی بالینی( عفونت ثانویه باکتریال، لنفادنوپاتی گردنی، ضایعات زردزخمی) و عارضه جانبی مشاهده نشد.

اگرچه پرمترین همچنان در برخی از بیماران اثر ضد شپش دارد، اما دایمتیکون نیز دارای اثر ضد شپش بالایی می باشد و تاثیر به سزایی در کاهش شدت خارش و افزایش پذیرش بیمار دارد و با توجه به مکانیسم فیزیکی، امکان ایجاد مقاومت با مصرف دایمتیکون بسیار بعید است.

برخی از خواص لوسیون دای لیس:
– اثر بخشی بسیار بالا، آسان و بی خطر
– عدم وجود عوارض دارویی
– ماده موثره غیر سمی و غیر ارگانوفسفره
– بدون خارش و بوی زننده در هنگام مصرف
– انتخاب ارجح دوران بارداری، شیردهی، اطفال، افراد آسمی و …
– انتخاب اول کشوره ای توسعه یافته و پیشرفته جهان در درمان شپش سر
– دارای شانه ضدشپش

طریقه استفاده از دای لیس
لوسیون “دای لیس” را بر روی موی خشک، از ریشه تا نوک مو بمالید.از پوشیده شدن کف سر با لوسیون “دای لیس” اطمینان حاصل کنید سپس اجازه دهید تا بطور طبیعی خشک شود. لوسیون “دای لیس” باید حداقل ۸ ساعت و یا یک شب بر روی سر بماند و سپس با آب و شامپو کاملاً شسته شود.

توجه: برای برطرف نمودن کامل شپش و تخم های آن ۷ روز بعد درمان را تکرار کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید