09308665973   راهنمای خرید 
12 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت کارت ب کارت یا آنلاین  
مشاوره رایگان پوست و مو
محلول افزایش رشد مو

قیمت با تخفیف: 0 تومان

روش های پرداخت:
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
2- اگر بخواهید مبلغ محصول را به مامور پست تحویل بدهید تخفیف ندارید و حدود 10000 تومان هزینه پستی خواهید داشت.
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
12 سال هست با شماییم
فعلا موجودی محلول افزایش رشد مو تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

محلول افزایش رشد مو


موهای کم پشت؟ ممکن است به اندازه کافی از این ویتامین ها و مواد مغذی مهم استفاده نکنید.

آیا رژیم شما روی موهای شما تأثیر دارد؟ اگر به اندازه کافی ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی کافی دریافت نمی کنید ، ممکن است در معرض خطر ریزش مو باشید. دریابید که می توانید این مواد مغذی مهم را از کدام غذاها دریافت کنید و مطمئن شوید که قبل از مصرف مکمل با پزشک متخصص صحبت کرده اید. وقتی صحبت از ویتامین ها می شود ، مصرف ویتامین ها بهتر نیست و گاهی مقدار زیاد آن می تواند مضر باشد.

۱٫ بیوتین

بیوتین (ویتامین B7) برای سلولهای داخل بدن مهم است. مقادیر کم آن می تواند باعث ریزش مو ، بثورات پوستی و شکنندگی ناخن شود. اگر:

باردار یا شیرده

مصرف برخی از آنتی بیوتیک ها یا داروهای صرع
بیشتر افراد از رژیم غذایی خود بیوتین کافی دریافت می کنند. می توانید آن را در غذاهایی مانند:

زرده تخم مرغ
غلات کامل
گوشت

۲٫ آهن
گلبول های قرمز خون برای حمل اکسیژن به آهن نیاز دارند. سطح پایین می تواند باعث کم خونی فقر آهن شود . علائم شامل خستگی ، رنگ پریدگی پوست و ریزش مو است.

اگر:

شما زنی هستید که پریود شدید می شوید
شما یک بیماری مزمن دارید
شما گیاهخوار یا وگان هستید
برخی از غذاهایی که به طور طبیعی سرشار از آهن هستند عبارتند از:

گوشت قرمز ، تغذیه شده با علف
سبزیجات
حبوبات

۳٫ ویتامین C

ویتامین C برای جذب آهن در روده ضروری است. برخی منابع خوب آن عبارتند از:

میوه های خانواده مرکبات
سبزیجات
فلفل دلمه ای
مگان بیرد ، RD ، به WebMD اتصال به مراقبت می گوید: ” خوردن غذاهای حاوی آهن همزمان با غذای حاوی ویتامین C به شما کمک می کند آهن موجود در آن را بهتر جذب کنید.”

۴٫ ویتامین D

شاید از قبل بدانید که ویتامین D برای استخوان ها مهم است. اما آیا می دانید سطح کم آن با ریزش مو ارتباط دارد؟ پوست شما هنگام دریافت نور خورشید ویتامین D ایجاد می کند ، اما بسیاری از افراد فقط از خورشید نمی توانند به اندازه کافی دریافت کنند.

با خوردن ماهی های چرب یا نوشیدن شیر غنی شده می توانید سطح خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از پزشک خود بخواهید که یک مکمل توصیه کند. مصرف منیزیم با ویتامین D ، فراهمی زیستی را افزایش می دهد.

۵٫ روی

روی می تواند نقش اساسی در ساخت پروتئین در مو و سایر سلول های شما داشته باشد. بدن شما قادر به ساخت آن نیست ، بنابراین باید آن را از طریق غذا یا مکمل ها تهیه کنید. علائم سطح روی پایین شامل ریزش مو ، ترمیم ضعیف زخم و ضعف چشایی یا بویایی است.

اگر در معرض خطر کم روی باشید:

باردار هستید یا از شیر مادر تغذیه می کنید
بیماری روده یا اسهال شدید داشته باشید
بیماری کلیوی داشته باشید
برد می گوید شما می توانید روی را از غذاهای طبیعی کامل مانند:

صدف صدفی
گوشت
لوبیا
آجیل و دانه ها
اکنون کمک بگیرید

برای دیدن شامپو تقویت کننده مو و خرید اینجا راکلیک کنید

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید