09308665973
13 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت  
ویتامین برای رشد و ضد ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ویتامین برای رشد و ضد ریزش مو

بسیاری از افراد موهای سالم را نشانه سلامتی یا زیبایی می دانند. مانند هر قسمت دیگر از بدن، موها برای سالم بودن و رشد به انواع مواد مغذی نیاز دارند. در حقیقت، بسیاری از کمبودهای تغذیه ای با ریزش مو مرتبط هستند. در حالی که عواملی مانند سن، ژنتیک و هورمونها نیز روی رشد مو تأثیر می گذارند، مصرف بهینه مواد مغذی مهم است.

۱- ویتامین A
همه سلول ها برای رشد به ویتامین A احتیاج دارند. این شامل مو، سریعترین رشد بافت در بدن انسان است. ویتامین A همچنین به غدد پوست کمک می کند تا ماده ای روغنی به نام سبوم ایجاد کنند. سبوم پوست سر را مرطوب می کند و به سلامتی مو کمک می کند. رژیم های غذایی کمبود ویتامین A ممکن است منجر به مشکلات متعددی از جمله ریزش مو شوند
در حالی که دریافت مقدار کافی ویتامین A بسیار مهم است، اما خیلی زیاد ممکن است خطرناک باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف بیش از حد ویتامین A همچنین می تواند در ریزش مو مؤثر باشد.
سیب زمینی شیرین، هویج، کدو تنبل، اسفناج و کلم همه از نظر سرشار از بتاکاروتن وجود دارد که به ویتامین A تبدیل می شود.
ویتامین A را می توان در محصولات حیوانی مانند شیر ، تخم مرغ و ماست نیز یافت.
موهای شما برای مرطوب ماندن و رشد به ویتامین A نیاز دارند. منابع خوب شامل سیب زمینی شیرین ، هویج ، اسفناج ، کلم و برخی غذاهای حیوانی است.

۲- ویتامین B
یکی از ویتامین های شناخته شده برای رشد مو یکی از ویتامین B به نام بیوتین است. مطالعات کمبود بیوتین را با ریزش مو در انسان پیوند می دهد. اگرچه از بیوتین به عنوان یک روش جایگزین برای ریزش مو استفاده می شود، اما کسانی که کمبود دارند بهترین نتیجه را دارند. با این حال، کمبود بسیار نادر است زیرا به طور طبیعی در طیف وسیعی از غذاها مشاهده می شود.
ویتامین های دیگر B به ایجاد گلبول های قرمز کمک می کنند، که اکسیژن و مواد مغذی را به پوست سر و فولیکول های مو منتقل می کنند. این فرایندها برای رشد مو اهمیت دارند.

ویتامین های گروه B را می توانید از بسیاری از غذاها از جمله غلات سبوس دار ، بادام ، گوشت ، ماهی ، غذاهای دریایی و سبزیجات تیره و برگدار دریافت کنید.
علاوه بر این ، غذاهای حیوانات تنها منابع خوب ویتامین B12 هستند. بنابراین اگر رژیم گیاهی یا وگان را دنبال می کنید ، یک مکمل مصرف کنید.

۳- ویتامین C
آسیب رادیکال آزاد می تواند رشد را مسدود کرده و باعث پیری موهای شما شود. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که به محافظت در برابر استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند علاوه بر این، بدن شما به ویتامین C برای ایجاد پروتئین معروف به کلاژن – که بخش مهمی از ساختار مو است – نیاز دارد. ویتامین C همچنین به بدن شما در جذب آهن کمک می کند ، ماده معدنی لازم برای رشد مو است.
توت فرنگی ، فلفل ، گواوا و مرکبات همه منابع خوب ویتامین C هستند.

۴- ویتامین D
مقادیر کم ویتامین D با آلوپسی ارتباط دارد. تحقیقات همچنین نشان می دهد که ویتامین D ممکن است به ایجاد فولیکول های جدید کمک کند – منافذ ریز در پوست سر که موهای جدید می توانند رشد کنند. تصور می شود ویتامین D در تولید مو نقش دارد اما بیشتر تحقیقات روی گیرنده های ویتامین D است. نقش واقعی ویتامین D در رشد مو ناشناخته است. به گفته این ، اکثر مردم به اندازه کافی ویتامین D دریافت نمی کنند و ممکن است هنوز ایده خوبی برای افزایش مصرف شما باشد.
بدن شما از طریق تماس مستقیم با اشعه خورشید ویتامین D را تولید می کند. منابع غذایی خوب ویتامین D شامل ماهی های چرب ، برخی قارچ ها و غذاهای غنی شده است.

۵- ویتامین E
مشابه ویتامین C ، ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که می تواند از استرس اکسیداتیو جلوگیری کند. در یک مطالعه ، افراد مبتلا به ریزش مو پس از مکمل ویتامین E به مدت ۸ ماه ، ۳۴٫۵ درصد رشد مو را تجربه کردند.
تخمه آفتابگردان ، بادام ، اسفناج و آووکادو همه منابع خوبی از ویتامین E هستند.

۶- آهن
آهن به سلولهای قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را به سلولهای شما منتقل کنند. این امر آن را به عنوان یک ماده معدنی مهم برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله رشد موها تبدیل می کند. کمبود آهن که باعث کم خونی می شود، یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. این بیماری به ویژه در خانمها شایع است. غذاهای سرشار از آهن شامل صدف، تخم مرغ، گوشت قرمز ، اسفناج و عدس است.

۷- روی
روی نقش مهمی در رشد و ترمیم بافت مو دارد. همچنین به سالم نگه داشتن غدد روغن در اطراف فولیکول ها کمک می کند. ریزش مو یکی از علائم کمبود روی است. مطالعات نشان می دهد که مکمل های روی ریزش موهای ناشی از کمبود روی را کاهش می دهد.
با این حال، برخی از گزارش های حکایتی وجود دارد که مکمل مقادیر بیش از حد زیاد نیز می تواند به ریزش مو کمک کند.
به همین دلیل ، شاید بهتر باشد که روی از غذاهای کامل دریافت کنید. غذاهای پر از روی شامل صدف ، گوشت گاو ، اسفناج ، جوانه گندم ، دانه کدو تنبل و عدس است.

۸- ویتامین رسانی موضعی
درست هست تغذیه بهترین روش برای ویتامین رسانی به مو هست ولی باید به این نکته توجه کرد. در بدن موی سر اخرین مرحله ویتامین رسانی هست بهمین خاطر ممکن است ویتامین از راه خون دیرتر یا کمتر به ریشه مو برسد بهمین خاطر محققان توصیه کردن از ویتامین های موضعی که از طریق پوست سر جذب می شود، استفاده شود. در زیر یکی از بهترین لوسیون های ویتامینه معرفی می شود.

» در زیر لوسیون مو حاوی عصاره گیاه سائوپالمتو که در اروپا پرفروشترین لوسیون مو هست توصیه می شود.

جایگزین ماینوکسیدل
برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

» برای مشاهده و خرید لوسیون ضدریزش موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

ویتامین اصلی مو,ویتامین ای مو,ویتامین افزایش مو,ویتامین ای موی سر,قرص ویتامین مو امریکایی,قرص ویتامین مو ایرانی,ویتامین مو برای اقایان,ویتامین آ مورد نیاز روزانه,ویتامین آ مواد غذایی,ویتامین آ موضعی برای پوست,ویتامین برا مو,ویتامین ب مو,ويتامين براي مو,ویتامین ب موجود در برنج,ویتامین پرپشتی مو,ویتامین تقویت مو,ویتامین ث موارد مصرف

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید