09308665973
13 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت آنلاین یا کارت ب کارت  
چگونه بعد از زایمان شکم خود را کوچک کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه بعد از زایمان شکم خود را کوچک کنیم؟

بسیاری از خانم‌های باردار بعد از وضع حمل و به دنیا آوردن نوزاد سالم یک دغدغه جدید پیدا می‌کنند. این دغدغه مربوط می‌شود به کوچک کردن یک شکم بزرگ و اغلب شل و افتاده به شکمی که قبل از بارداری داشته‌اند! اما انجام این کار چطور امکانپذیر است و از چه راه‌هایی می‌توان به این هدف رسید.

مادران برای این مشکل معمولا سه راه‌حل کلی را در پیش می‌گیرند که ما آنها را برای شما برشمرده و مزایا و معایب هر کدام را با استفاده از نظرات کارشناسان به آنها اضافه می‌کنیم تا خودتان بخوانید و تصمیم بگیرید که برای شما کدام روش بهتر است.

۱ – تغذیه

مادران معمولا بعد از زایمان انتظار دارند بدنشان به شکل اولیه قبل از بارداری برگردد به همین دلیل دست به رژیم سخت غذایی زده و کربوهیدرات را از برنامه غذایی خود حذف می کنند این دسته از خانم ها  فکر می‌کنند که رساندن پروتیین و مواد مغذی به بدنشان برای تغذیه نوزاد و داشتن شیر مورد نیاز او کافی است. اما کارشناسان تغذیه در مورد اهمیت شیر مادر و تغذیه مناسب مادر بسیار حائز اهمیت می دانند، غذای مادر در دوران شیردهی باید کافی و غنی از همه مواد غذایی اصلی باشد و نباید گروهی از مواد غذایی را حذف کرد. چرا که مادری که تغذیه کافی دارد، شیر کافی تولید خواهد کرد و کودک سالمی خواهد داشت. مادر باید در دوران شیردهی مواد پروتئینی، کلسیم، ویتامین، کربوهیدرات و مواد مغذی بیشتری مصرف کند. پس مصرف میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین، کربوهیدرات‌هایی مانند برنج، پاستا، نان، سیب‌زمینی و لبنیات که سرشار از کلسیم هستند توصیه می‌شود.

۲- ورزش

مورد مناسب دیگر برای خانم ها ورزش کردن می باشد کسانی که زایمان طبیعی بی در دسر را پشت سر گذاشتند بعد از مدت کوتاهی می توانند ورزش را شروع کنند

پیاده‌روی یکی از بهترین گزینه‌هاست که به راحتی قابل انجام است و در روحیه مادران نیز تاثیر مثبتی دارد. البته باید توجه داشته باشند که در ابتدای کار بدن‌شان را زیاد تحت فشار نگذارند و با شدت متوسط ورزش را انجام دهند. ۳۰ دقیقه ایروبیک گزینه بعدی است که به تدریج می‌تواند به یک ساعت در روز برسد. البته این ورزش را نیز می‌توان در محیط خانه و با استفاده از ویدئوهای ورزشی که در بازار موجود است انجام داد اما خارج شدن از خانه و اختصاص دادن زمانی در روز برای خودتان بدون دردسر بچه‌داری در حفظ روحیه مثبت شما بسیار موثر است. در مراحل بعدی دوچرخه سواری، یوگا، پیلاتس یا شنا را نیز می‌توان به برنامه ورزشی استفاده کرد.

۳ – استفاده از کرم لاغری

یکی از بهترین گزینه هایی که می توانیم  برای شما معرفی کنیم تا مثل سابق بتوانید دارای اندام رو فرم باشید .

بهترین روش برای از بین بردن چاقی شکم و  پهلو ورزش به همراه ژل لاغری می باشد.  ژل لاغری استاندارد به بافت چربی ها نفوذ کرده و باعث شکستن توده چربی می شود و در عین حال زنجبیل با گرم کردن توده های چربی سبب اب کردن چربی ها می شود .

 برای مشاهده محصولات کوچک کننده شکم اینجا کلیک نمایید


 

لاغری پس از بارداری,رژیم لاغری بعد از بارداری,لاغری سریع بعد از بارداری,گن لاغری بعد از بارداری,لاغری شکم بعد از بارداری,لاغری بعد بارداری,,شش توصیه برای لاغری بعد از بارداری,رژیم لاغری بعد از دوران بارداری,روشهای لاغری بعد از بارداری,راههای لاغری بعد از بارداری,ژل لاغری فلفل و زنجبیل,ژل لاغری جلبک دریایی,ژل لاغری جلبک دریایی والنسی,خرید ژل لاغری جلبک دریایی,قیمت ژل لاغری جلبک دریایی,ژل لاغری جلبک

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید