09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
کرم ترمیم کننده پوست اورین
332000 تومان
قیمت با تخفیف: 298800 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

کرم ترمیم کننده پوست اورین

کرم ترمیم کننده میموزا پوست اورین evrin قابل استفاده بعد از انواع سوختگی های سطحی و جراحت های پوستی، لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست می باشد. این کرم با بازسازی و ترمیم پوست باعث کاهش التهاب، درد، خارش و تورم و قرمزی پوست و افزایش سرعت ترمیم زخم و جراحت های پوستی می شود.
کرم ترمیم کننده اورین مناسب انواع پوست چرب، خشک و حساس بوده و باعث افزایش رطوبت، نرمی و انعطاف پذیری پوست با جذب سریع و بدون چربی اضافی روی پوست می شود.

این کرم جهت درمان جای جوش، جای زخم، جای خراشیدگی، جای لیزر، میکرو و… می باشد. همچنین بخاطر کلاژن سازی پوست باعث بازسازی و شفاف سازی پوست می شود. این کرم باعث با ضخیم شدن اپیدرم پوست می شود.

کرم ترمیم کننده اورین حاوی میموزا، سولفات زینک، سولفات مس، ویتامین ب۵ و E و همچنین حاوی کمپلکس های ترمیم کننده تخصصی شرکت سازنده می باشد.

تاثیر سولفات روی برای پوست آسیب دیده

سولفات روی یک ریز مغذی ضروری است که به دلیل نقش حیاتی در رشد و تکامل، متابولیسم استخوان، سیستم عصبی مرکزی، عملکرد سیستم ایمنی و بهبود زخم برای سلامت و بیماری انسان مهم است. روی می تواند جهت تنظیم رونویسی، ترمیم DNA و تنظیم ماتریکس خارج سلولی و دفاع از رادیکال های آزاد مناسب باشد.
سولفات روی دارای خواص ضد باکتریایی است که می تواند به مبارزه با باکتری های کمک کند. همچنین تولید چربی پوست را تنظیم می کند و برای کاهش قرمزی و التهاب پوست، بخصوص پوست های حساس مناسب است. این ماده معدنیبرای بهبود زخم کمک می کند و می تواند با ترویج ترمیم بافت، جای زخم را به حداقل برساند. برای درمان لک های تیره ناشی از زخم نیز موثر است.

تاثیر سولفات مس برای پوست آسیب دیده

مس دارای دو خاصیت کلیدی است که آن را به عنوان یک ماده فعال عالی برای استفاده در محصولاتی که در تماس با پوست قرار می گیرند و با هدف بهبود سلامت پوست به کار می رود. مس نقش کلیدی در سنتز و تثبیت پروتئین های پوست دارد و همچنین دارای خواص بیوسیدال قوی است. سولفات مس این توانایی را دارند که به زیر اپیدرم پوست نفوذ کرده و به طور بالقوه به ساخت کلاژن و الاستین پوست کمک کند. مس به طور طبیعی تمام نقش خود را برای بهتر جلوه دادن پوست مانند ضد پیری، ضد میکروبی و ضد التهاب ایفا می کند.

تاثیر میموزا برای پوست آسیب دیده

عصاره ها و روغن های میموزا از قدیم برای درمان سوختگی و زخم ها توسط قبایل بومی استفاده می شد. میموزا نه تنها باعث رطوبت رسانی عمقی می شود، بلکه به ترمیم پوست تا سطح سلولی کمک می کند. این عصاره دارای مواد معدنی مختلفی همچون، مس، به مبارزه با التهاب کمک می کند. منگنز، متابولیسم سلولی را بهبود می بخشد. منیزیم، ظرفیت حمل اکسیژن سلول ها را بهبود می بخشد و روی، لازم برای سنتز DNA می باشد. بنابراین، آشکار است که تأثیر مثبتی بر بازسازی و ترمیم پوست دارد. میموزا دارای خواص ضد میکروبی است که به کاهش عفونت کمک می کند. برای تسکین نواحی ملتهب و بثورات ناشی از عفونت مفید است.

آیا کرم ترمیم کننده پوست اورین، برای ترمیم پوست بعد از پلکسر مناسب است؟

بله این کرم حاوی انواع مواد معدنی مورد نیاز برای ترمیم بافت سلولی پوست می باشد و جهت درمان انواع سوختگی ها، زخم ها و جراحت های پوستی ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و هر نوع کار تهاجمی مناسب بوده و همچنین جهت درمان خراشیدگی توسط حیوانات خانگی مانند گربه نیر مفید است.

آیا کرم ترمیم کننده اورین، مناسب هر نوع پوستی است؟

کرم ترمیم کننده اورین، با داشتن مواد موثر برای انواع پوست های چرب، خشک، مختلط و حساس مناسب بوده و کومدون زا (جوش زا) نیست و می توانید بدون نگرانی استفاده کنید چون آثار چربی روی پوست را نخواهید داشت.

برخی از خواص کرم ترمیم کننده پوست اورین:

– مناسب بعد از سوختگی های پوست
– مناسب بعد از جراحت های پوستی ناشی از لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست و…
– بازسازی قوی پوست
– ضخیم کننده اپیدرم پوست
– تشکیل بافت جدید و بازسازی ماتریکس خارج سلولی
– درمان قرمزی، تورم، التهاب و خارش پوستی
– افزایش رطوبت پوست و انعطاف پذیری پوست
– با جذب فوری و بدون آثار چربی روی پوست
– مناسب برای انواع پوست، جوش زا نیست
– درمان نازکی پوست بعد از پلینگ یا استفاده از کرم های کورتون دار
– ۳۰ میل

نحوه استفاده: روزانه ۲ الی ۴ نوبت برروی ناحیه استفاده شود. روی زخم ترشح دار استفاده نشود.

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید