09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
شلی پستان بعد از شیردهی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شلی پستان بعد از شیردهی

بافت سینه بانوان حاوی چربی، غدد شیری و بافت همبند است. خانم‌هایی که دچار بزرگی و افتادگی پستان هستند، به تدریج مشکلات عضلانی و اسکلتی پیدا می‌کنند و متعاقب آن قوز پشت، دردهای شانه و دردهای پراکنده به‌وجود می‌آید. از بین رفتن چربی، منوط به کاهش وزن است و ورزش و رژیم غذایی مناسب تا حد زیادی می‌تواند شرایط را بهتر کند.
از عواملی که باعث کش آمدن پوست پستان می‌شوند، وزن خود پستان و نیروی جاذبه فشار آورنده به آن است. همچنین هر قدمی که خانم شیرده یا غیر شیرده و دارای پستان‌های بزرگ برمی‌دارد، وزن اضافه روی پستان اعمال می‌کند. البته با پوشیدن سینه‌بندهای سفت می‌توان فشار به پوست پستان را کمتر کرد.

غدد شیری قوام سفتی دارند و با ترشح زیاد هورمون‌ها در دوران بارداری، حجمشان بیشتر و بافت پستان نیز به همان نسبت سفت‌تر می‌شود. با اتمام دوره شیردهی، عامل محرک یعنی مکیدن به وسیله کودک که باعث پایداری حجم غددپستان و تداوم شیردهی است، حذف می‌شود و این غدد به وضعیت قبلی بر‌می‌گردند اما کاهش حجم ایجاد شده، با چربی جایگزین می‌شود که اصلا قوام غدد شیری را ندارد و بسیار نرم است که باعث افتادگی پستان می‌شود. افتادگی پستان را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد؛ وقتی پستان بزرگ است و بافت اضافی دارد و وقتی بافت اضافی نیست و پوست اضافه وجود دارد. برای درمان پستانی که پوست اضافه دارد، فقط پوست را کاهش می‌دهیم. در بعضی خانم‌ها بافت پستان آنقدر تحلیل می‌رود که با کاهش طول آن باز هم نمی‌توان حجم کافی از بافت سینه را به‌دست آورد و به استفاده از پروتز نیاز است. خانم‌ها بعد از جراحی لیفت سینه می‌توانند باردار شوند ولی در صورتی می‌توانند شیردهی داشته باشند که پوست به اندازه کافی بالا کشیده شده باشد و بافت پستان هم زیاد نباشد در غیر این‌صورت احتمال برگشت به وضعیت قبل از جراحی وجود دارد.

بهترین روش درمان استفاده از کرم های سفت کننده سینه هست. این کرمها با موادی که دارند باعث سفت شدن بافت سینه می شود. بهتر هست از کرم های گیاهی، ارگانیک و درمانی استفاده کنید. هیچ موقع کرم هایی که آنی جواب دهی داشته باشند استفاده نکنند. روش دوم استفاده از عمل جراحی و پروتز هست که این نیز عوارض خودش را دارد مانند کاهش حس نوک پستان، ایجاد جوشگاه یا جای بخیه، بد شکلی پستان، عفونت محل عمل و تجمع خون یا چون پروتزها از سیلیکون تشکیل شده بعدا با پارگی به احتمال زیاد شخص به سرطان سینه دچار می شود.

برای مشاهده محصولات درمان افتادگی سینه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید