09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
افزایش رشد سریع مو با آووکادو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

افزایش رشد سریع مو با آووکادو

آوکادو یک میوه هست که خواص درمانی بسیاری بالایی دارد و بطور گسترده در محصولات درمانی بکار برده می شود. یکی از مزایای آوکادو جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو هست. آووکادو همچنین در ترمیم موهای خشک و آسیب دیده بکار می رود. آوکادو برای اولین بار توسط مصریان در ریزش مو استفاده شد.
کمبود ویتامین می تواند باعث ایجاد ریزش مو و یا به مرور زمان باعث سست شدن ریشه مو شود. آوکادو حاوی ویتامین B، E ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در سطح سلولی برای محافظت و تقویت مو بسیار موثر هست.

ویتامین B برای رشد مو ضروری است. این ویتامین موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. ویتامین ب برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است. با توجه به بسیاری از کارکردهای مهم آن ویتامین ب، آن موجب افزایش سریع رشد مو و باعث به دست آوردن موهای ضخیم با حجم زیاد می شود.

ویتامین E موی آسیب دیده و ضعیف را ترمیم کرده و خاصیت ضد ریزشی مو دارد. موهای سالم در هر ماه نیم اینچ رشد می کند. با استفاده از آووکادو بعنوان کاندیشنر، ماسک یا شامپو باعث ترویج رشد مو می شود.

ریزش مو ممکن است در نتیجه کمبود ویتامین یا از تنش های خارجی بعلت خشکی موها، قرار گرفتن مو در معرض گرما یا سرمای شدید یا استفاده از مواد شیمایی مانند رنگ موها باشد. عصاره آووکادو می تواند موهای آسیب دیده را بهبود بخشیده و باعث تقویت و رشد دوباره مو شود.

روغن های طبیعی و مواد مغذی از آوکادو را به یک درمان کننده عالی برای افزایش رشد مو تبدیل کرده است. می توانید از روغن آووکادو بر روی موهای خود استفاده کنید که تنها راه افزایش رشد مو هست. این روغن همچنین خاصیت ضد ریزش و درخشان کنندگی مو را دارد.

روغن خالص آووکادو پریفار فرانسه

برخی از خواص روغن آووکادو پریفار فرانسه:
– حاوی ویتامین A، B1، B2، C و D و ویتامین E
– آنتی اکسیدان قوی برای پوست و مو
– درمان و پیشگیری از چین و چروک پوست
– مرطوب کننده و تسکین دهنده قوی پوست و مو
– ضدافتاب طبیعی پوست
– درمان ریزش، شکنندگی و خشکی مو
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده قوی مو
– جوان کننده و ضدپیری پوست
– ۱۰۰% خالص روغن آووکادو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

برای مشاهده روغن اووکادو اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید