09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
با دردهای مفاصل چکار کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

با دردهای مفاصل چکار کنیم؟

درد مفصل یا آرترالژی Arthralgia به علل بسیار گوناگونی ایجاد میشود. بسیاری از عواملی که میتوانند موجب آسیب، التهاب یا اختلال در کارکرد عناصر تشکیل دهندهمفصل شوند میتوانند موجب درد آن گردند.

علل درد مفصل

مهمترین علل درد مفصلی عبارتند از :

آرتریت: التهاب مفصل یا آرتریت میتواند به علت بیماری های خود ایمنی و ایجاد روماتیسم ( مانند روماتیسم مفصلی، اسپوندیلیت انکیلوزان، لوپوس) ، به علت عفونت مفصل و یا به علت استئوآرتریت یا آرتروز ایجاد شود. بیماری های متابولیک مانند نقرس هم میتوانند موجب التهاب مفصل شوند. در آرتریت مفصل دردناک و متورم شده و دچار خشکی و محدودیت حرکت و در مواردی، تغییر شکل میشود.

بورسیت: التهاب بورس های اطراف مفاصل میتواند موجب بورسیت شود. این التهاب دردی را ایجاد میکند که در مفصل احساس میشود.

تاندنیت: التهاب تاندون یا زردپی های اطراف مفاصل که به آن تاندنیت Tendinitis هم میگویند موجب بروز دردی میشود که به علت نزدیکی آن به مفصل در بسیاری اوقات در خود مفصل احساس میشود.

کشیدگی رباط: رباط یا لیگامان های اطراف مفاصل میتوانند به علت دررفتگی های مفصلی و یا قرار گرفتن مفاصل در وضعیت های نامناسب دچار کشیدگی شوند و این کشیدگی میتواند دردی را ایجاد کند که در خود مفصل احساس میشود.

مشکلات بیومکانیک مفصل: اشکالاتی در شکل مفصل و یا اشکال در کارکرد رباط های صلیبی، منیسک، رباط ها و عضلات اطراف مفصل، کندرومالاسی کشکک و بسیاری عوامل دیگر میتوانند موجب درد مفصل شوند.

علایم وخیم درد مفاصل:

  • سردی یا رنگ پریدگی پا
  • مشکلات تنفسی
  • تب بالا (دمای بالاتر از ۱۰۱ درجه فارنهایت)
  • ناتوانی در راه رفتن یا وارد کردن وزن بر روی پا
  • احساس درد پس از راه رفتن یا کشش خفیف پا
  • رنگ پریدگی یا مایل به آبی شدن پوست (یرقان)
  • صدای ترکیدن در هنگام آسیب دیدگی پا
  • ضعف و بی حسی تدریجی در پا و ناتوانی در کنترل مدفوع
  • قرمزی، گرمی و ورم پا
  • جراحت بر روی پا و انگشتان پا که به درستی درمان نمی شود

درمان و پیشگیری درد مفاصل

بهترین درمان فقط استراحت نیست. مراقب فعالیت های روزانه خود باشید بسیاری از کار هایی که به صورت روزمره انجام می شود می تواند به سلامت کمر شما لطمه بزند بهترین راه حل این است که علت اصلی مشکل کمر خود را بیابید سپس می توانید بهترین کار را انجام دهید مثلا اگر طولانی نشستن باعث کمر درد شما شده است بهتر است گاهی بلند شوید و حرکات نرمشی مناسب انجام دهید چه بسا اگر از ابتدا همین کار های ساده را انجام می دادید اکنون به کمر درد دچار نمی شدید. اما پس از اینکه از علت کمر درد خود مطمئن شدید می توانید با نرمش های مناسب بدون اینکه به کمر خود فشار وارد کنید سرعت بهبود را افزایش دهید. البته باید به اندازه کافی استراحت کنید.

استفاده از کرم و روغن های ماساژ حاوی زنجبیل

یک روغن یا پماد ماساژ می تواند حاوی زنجبیل باشد. زنجبیل باعث آرام شدن عضلات و نسوج ملتهب شوند. به خاطر داشته باشید روغن ماساژ التهاب و ورم را می خواباند و عکس العمل های عصبی درد را کاهش می دهد.

استفاده از سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، کمر درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند.  سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست.

امروزه با استفاده از تکنولوژی های بسیار،شیره سقز توسط کارشناسان ماهر تولید می شود در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید
پا کمر درمان قطعی سیاتیک رماتیسم ارتروز پاشنه زانو قاعدگی پریود گیاهی قویترین کرم پماد روغن ضد درد درمان قطعی درد پاشنه پا درمان قطعی پا درد درمان درد پاشنه پا درمان درد پاها درمان درد پایین کمر درمان درد پاشنه ی پا درمان درد پا و زانو درمان درد پای مینا درمان درد پا در افراد دیابتی درمان درد پا در دیابت درمان درد پا و کمر درمان درد پا سیاتیک درمان درد پا با داروی گیاهی درمان درد کمر درمان درد کمر در دوران قاعدگی درمان درد کمردرد درمان درد کمر و گردن درمان درد کمر با داروی گیاهی درمان کمردرد و سیاتیک درمان درد کمر و پا درمان درد کمر درد درمان درد کمر بعد از انزال درمان درد کمر با ورزش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید