09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بخار صورت برای درمان جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بخار صورت برای درمان جوش

اگر جزو افرادی هستید که آکنه دارید ، ممکن است سعی کنید صورت خود را بخار دهید.در اینجا شما را با راهکارهایی برای درمان جوش صورت با استفاده از بخاردادن آشنا می کنیم. استفاده از بخارشوی صورت برای پوست های مستعد آکنه می تواند به شیوه های خاص موثر باشد. به از بین بردن آلودگی های انباشته شده در منافذ پوست شما کمک می کند. در نتیجه، محصولات مراقبت از پوست و داروهای موضعی آکنه به راحتی جذب می شوند. به عبارت دیگر، ممکن است خواص محصولاتی که مصرف می کنید را بیشتر کند.
قبل از اینکه هر روتین مراقبت از پوست را پیروی کنید، باید بدانید که چرا و چگونه بخار آب به پوستتان کمک می کند. آکنه زمانی ایجاد می شود که منافذ پوست با چربی، سبوم یا سلول های مرده و باکتری های پوست بسته شده باشد.

فواید استفاده از بخار صورت برای آکنه

پوست شما را کاملاً تمیز می کند

استفاده از بخار بر روی صورت به باز شدن منافذ پوست، پاکسازی آلودگی ها و از بین بردن باکتری های اولید کننده آکنه کمک می کند. همچنین جوش های سرسیاه و سرسفید (ناشی از مسدود شدن منافذ) را نرم می کند و درمان ان را آسان تر می کند.

گردش خون را تقویت می کند

بخار صورت باعث عرق کردن می شود . این به نوبه خود رگ های خونی شما را گشاد می کند و جریان خون را در صورت شما افزایش می دهد. خون اکسیژن و سایر مواد مغذی را به صورت شما می رساند و آن را سالم و درخشان خواهد کرد.

پوست را آبرسانی کنید

بخار دادن صورت به آبرسانی پوست شما کمک خواهد کرد. وقتی منافذ شما باز شود، روغن های طبیعی آزاد می شود که پوست شما را مرطوب نگه می دارد و خشکی را برطرف می کند.

رشد کلاژن را تقویت خواهد کرد

پوست بعد از بخار دادن مقدار بیشتری خون رسانی می کند که این عمل باعث تقویت و اکسیژن رسانی پوست می شود.این کار باعث افزایش تولید کلاژن و کمتر شدن چین و چروک می شود.

به شما کمک می کند آرام شوید

بخار دادن به صورت فوق العاده تسکین دهنده و آرامش بخش می باشد. و هنگامی که روغن های ضروری را به آب اضافه می کنید، مانند یک جلسه رایحه درمانی کامل است که نه تنها پوست شما را درخشان و شفاف می کند، باعث ریلکس شدن پوست نیز می شود.

ما می دانیم که هر کاری بیش از حد انجام شود خوب نخواهدبود. بخار دادن بیش از حد برای آکنه مضر می باشد زیرا می تواند آن را تشدید کنید. بنابراین، بهتر است صورت خود را هفته ای یک بار بخار بدهید. با این حال، اگر منافذ پوست شما بیش از حد بسته شده است، می توانید دو بار در هفته، اما نه بیشتر از آن، بخار دهی صورت را انجام بدهید. می توانید این کار را به مدت دو هفته ادامه بدهید و پس از آن به روال هفته ای یکبار تغییر بدهید.

معمولاً بخار دادن یکباره نباید بیش از ۱۰ دقیقه انجام شود. با این حال، می توانید مدت زمان را بر اساس نوع پوست خود تنظیم کنید.

برای نوع پوست معمولی/مختلط: هفته ای یکبار به مدت ۱۲ دقیقه
برای پوست های خشک: دو بار در هفته به مدت ۱۰ دقیقه
برای پوست های چرب: دو بار در هفته به مدت ۱۲ دقیقه
برای پوست های حساس: با متخصص پوست خود مشورت کنید تا بدانید که آیا پوست شما بخار را تحمل می کند یا خیر.

معرفی قویترین کرم ضدجوش

لوسیون ضدجوش فبریژن

برخی از خواص لوسیون ضدجوش فبریژن:


– درمان انواع جوش پوست صورت و بدن
– تنظیم کننده سبوم پوست
– التیام بخش پوست
– کوچک کننده منافذ باز پوست
– روشن و جوان کننده پوست
– درمان جای جوش (گودی جوش و لک جوش)
– درمان انواع گودی ها نظیر جای ابله مرغان، گودی جای بریدگی و…
– دارای مواد کاملا گیاهی عصاره هایی اعم از عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی
– مناسب انواع پوست با جذب سریع
– ۵۰ میل
برای خرید لوسیون ضد جوش فبریژن اینجا کلیک نمایید
روشن کنندگی پوست,روشن کنندگی پوست صورت,روشن کنندگی سریع پوست,درمان خانگی روشن کنندگی پوست,ماسک خانگی برای روشن کنندگی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید