09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بخور نخور های برای جوش پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بخور نخور های برای جوش پوست

غذاهای جوش زا

بعضی از جوش هایی که برروی صورت یا بدن ایجاد می شود بخاطر تغذیه، غذا و خوراکی هایی هست که میخوریم. اگر در تغذیه دقت کنیم معمولا ۵۰ درصد جوش زدن درمان می شود. آکنه یا جوش یک بیماری پوستی معمولی است که تقریبا ۱۰٪ از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از عوامل که باعث افزایش جوش می شود معمولا بخاطر تغذیه، باکتری جوش زا، هورمون و مسدود شدن پوست می شود. ارتباط بین رژیم غذایی و آکنه بحث برانگیز است، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که رژیم غذایی می تواند نقش مهمی در رشد آکنه ایفا کند.

۱- شکر تصفیه شده

افراد مبتلا به آکنه تمایل بیشتری به مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده دارند. غذاهای غنی از کربوهیدرات های تصفیه شده عبارتند از:
– نان، کراکر، غلات یا دسر ساخته شده با آرد سفید
– پاستا ساخته شده با آرد سفید
– برنج سفید و رشته فرنی برنج
– نوشیدنی های شیرین
– شیرینی ها
یک مطالعه نشان داد افرادی که اغلب قند اضافه مصرف می کنند، ۳۰٪ بیشتر از بقیه دچار جوش می شوند. این افزایش خطر ممکن است توسط اثرات کربوهیدرات های تصفیه شده بر روی قند خون و سطح انسولین هم تاثیر بگذارد.
کربوهیدراتهای تصفیه شده به سرعت به جریان خون جذب می شوند که به سرعت سطح قند خون را افزایش می دهد. وقتی قند خون افزایش می یابد، سطح انسولین نیز افزایش می یابد تا قند خون را از جریان خون و به سلول های شما منتقل کند. با این حال، سطح بالای انسولین برای افرادی که دارای آکنه هستند، مناسب نیست.
انسولین هورمون های آندروژن را فعال تر می کند و عامل رشد انسولین مانند (IGF-1) را افزایش می دهد. این باعث می شود که جوش سریع در سلول های پوستی رشد کنند. از سوی دیگر، رژیمهای کم گلیسمی، که به طور چشمگیری قند خون و یا سطح انسولین را افزایش نمی دهند، با کاهش شدت آکنه همراه است.
پس محصولاتی که شکر تصفیه شده دارند کمتر استفاده کنید.

۲- لبنیات

بسیاری از مطالعات ارتباط بین محصولات شیری و شدت آکنه در نوجوانان انجام شده است. دو مطالعه همچنین نشان دادند که بزرگسالان جوان که به طور منظم شیر یا بستنی مصرف می کردند، چهار برابر بیشتر از آکنه رنج می بردند با این حال، مطالعات انجام شده تا کنون با کیفیت بالا انجام نشده است. این تحقیق تا به امروز به طور عمده بر نوجوانان و جوانان متمرکز شده است و تنها نشان دهنده همبستگی بین شیر و آکنه است. هنوز مشخص نیست که چطور شیر ممکن است باعث ایجاد جوش شود، اما چند نظریه پیشنهادی وجود دارد. شناخته شده است که شیر باعث افزایش سطح انسولین می شود، مستقل از اثرات آن بر قند خون، که می تواند شدت آکنه را بدتر کند شیر گاو همچنین حاوی آمینو اسیدهای است که باعث تولید بیشتر IGF-1 می شود که این باعث ایجاد جوش می شود.

۳- فست فود

آکنه به شدت به خوردن رژیم غذایی غربی با کالری، کربوهیدرات چرب و تصفیه شده وابسته است. اقلام فست فود مانند ساندویج، هات داگ، سیب زمینی سرخ کرده، پیتزا معمولا خطر آکنه را افزایش دهند.
یک مطالعه بیش از ۵،۰۰۰ نوجوان و نوجوان چینی نشان می دهد که رژیم های غذایی با چربی با ۴۳٪ افزایش خطر ابتلا به آکنه همراه است. به طور منظم خوردن فست فود خطر را ۱۷٪ افزایش داده است.
مشخص نیست که چرا خوردن غذاهای سریع ممکن است خطر ابتلا به آکنه را افزایش دهد، اما برخی محققان پیشنهاد می کنند که این ممکن است بر بیان ژن و تغییر سطح هورمون ها هست که باعث افزایش جوش می شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بیشتر تحقیقات در مورد فست فود و آکنه داده های خود گزارش شده را مورد استفاده قرار داده است. این نوع تحقیق فقط الگوهای عادت غذایی و آکنه را نشان می دهد و اثبات نمی کند که غذای سریع باعث آکنه می شود. بنابراین، تحقیقات بیشتری لازم است.

در عوض چیا بخویم درمان بشیم

در حالی که مواد غذایی مورد بحث در بالا ممکن است باعث افزایش جوش شود، غذاهای دیگر و مواد مغذی وجود دارد که باعث کاهش جوش می شود. این شامل:

– اسیدهای چرب امگا ۳: امگا ۳ ضد التهاب است و مصرف منظم با کاهش خطر ابتلا به آکنه ارتباط دارد.
– پروبیوتیک ها: پروبیوتیک ها یک رویکرد سالم و میکروبیوم متعادل را تقویت می کنند که به کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به آکنه کمک می کند.
– چای سبز: چای سبز دارای پلی فنول هایی است که با کاهش التهاب و کاهش تولید چربی بدن همراه است. عصاره های چای سبز برای کاهش آکنه مناسب هست.
– زردچوبه: زردچوبه حاوی پلی فنول کورکومین ضد التهابی است که می تواند به تنظیم قند خون، بهبود حساسیت انسولین و مهار رشد باکتری های آکنه کمک کند که ممکن است آکنه را کاهش دهد.
– ویتامین های A، D، E و روی: این مواد مغذی نقش مهمی در سلامت پوست و سلامت بدن دارند و می توانند از ایجاد آکنه جلوگیری کنند.

علاوه بر تغذیه پاک بودن پوست نقش اساسی در درمان و پیشگیری از جوش دارد. در زیر دو نمونه از شوینده های موثر در درمان اکنه معرفی می شود.

معرفی قویترین و بهترین صابون های ضد جوش

 

پن ضدجوش قوی لیلاک
برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:
– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم
» برای خرید پن ضد جوش لیلاک اینجا کلیک نمایید

جوش صورت جوش چرکی جوش بزرگ جوش بینی جوش بازو جوش بعد از اصلاح جوش بلوغ علت جوش غذاهای جوش زا خوراکی های جوش زا ایا جوش زاست ایا شیر جوش زاست ایا شکلات جوش زاست ایا شیرینی جوش زاست ایا پیتزا جوش زاست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید