09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین روغن برای رشد سریع مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین روغن برای رشد سریع مو


امروزه با پیشرفت علم راه های زیادی برای افزایش رشد مو داریم که معمولا از شامپو گرفته تا داشتن رژیم غذایی و ما در این مقاله به بررسی کلی این موضوع می پردازیم .

چگونه موها رشد پیدا میکنند ؟

باید بدانید که هر انسانی با ۵ میلیون فولیکول مو به دنیا می آید. و این فولیکول ها همان ریشه هایی هستند که در طی حیات هر فرد موها از داخل ان رشد پیدا میکند و از این بین این همه فولیکول حدود ده هزار فولیکول مو بر روی پوست سر قرار دارد.ریزش ۵۰ الی ۱۰۰ تار مو در هر روز کاملا طبیعی هست.

چه چیزی در افزایش رشد مو می تواند کمک کند ؟

معمولا افزایش رشد مو به ژنتیک ، جنسیت ، سن و هورمون هر فرد بستگی دارد.اما تحقیقات ثابت کرده است که عوامل محیطی مانند داشتن رژیم غذایی سالم ، ماساژ پوست سر ، استفاده از محصولات گیاهی برای مو می تواند به بهبود ظاهر و رشد سریع وکمک کند چون که باعث افزایش خون رسانی و انتقال بیشتر اکسیژن به ریشه مو می شود.

راه های رشد سریع مو

درست است که شست و شو ، خشک کردن و استفاده از شامپو ها در سلامتی مو ضرورت دارد اما نمیتواند سلامت مو را تضمین کند ، موهای شما در هر ماه حدود ۴/۱ اینچ میتواند رشد کنند اما علت اصلیی در رشد مو داشتن تغذیه مناسب هست . هر چه تغذیه سالم تر داشته باشید مو سالم تر و بدن قوی تر
خواهید داشت.

ویتامین D

اگر کمبود ویتامین D داشته باشید این باعث کاهش رشد طبیعی مو می شود .گوشت ، زرده تخم مرغ ، تن ماهی و ماهی ازاد منبع عالی برای ویتامین D می باشد .و اگر گیاه خوار هستید قارچ ها و همچنین غلات و حبوبات می تواند منبع عالی برای این نوع از ویتامین باشد .

سویا

در سویا انسولین به وفور یافت می شود که باعث رشد سریع تر و طبیعی مو می شود البته به یاد داشته باشید سویا برای افرادی که دارای بیماری تیروئید هسند توصیه نمی شود چون باعث تشدید بیماری تیروئید و کاهش رشد مو می شود.

بیوتین

کراتین ماده پروتئینی شناخته شده مهمی است که در مو ، پوست و ناخن وجود دارد و بیوتین ( ویتامین B) نیز وظیفه پشتیبانی کراتین را بر عهده دارد.

بادام

اگر به دنبال رشد سریع مو هستید بهتر است از بادام استفاده کنید چون سرشار از ویتامین E، B و بیوتین و اسیدهای چرب است که این ویتامین ها باعث فعال شدن رشد و تقویت مو می شود .

همان طوری که برخی از مواد غذایی باعث افزایش روند رشد مو می شود بعضی از مواد غذایی با قند و کربوهیدرات بالا و بعضی دیگر که باعث ایجاد نفخ و تغییر در سطح هورمون و افزایش احتمال عفونت های قارچی می شوند به طور مستقیم روند افزایش رشد مو را به خطر می اندازد.

استرس و مصرف قند از عللی است که باعث ریزش مو می شود چون سبب اسیب جدی به فویلکول ها می شود و مانع رشد طبیعی مو می شود .

فواید عصاره فندق برای مو:

روغن فندق منبعی از اسیدهای چرب، پروتئین ها و ویتامین ها است که می تواند موهای شما را همراه با پوست سر تغذیه کند. این یک روغن عالی برای حفظ رشد خوب مو و ایده آل برای ماساژ پوست سر است که نه تنها فولیکول های مو را تحریک می کند و آنها را تغذیه می کند، بلکه خشکی پوست سر را نیز کاهش می دهد و از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند. باور کنید یا نه، اما ممکن است پوست سرتان دچار آفتاب سوختگی شود. به دلیل ترکیب بالای مواد مغذی، مواد معدنی، فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان ها، این روغن جوان کننده ای است که اثرات مثبتی بر سلول های پوست ما دارد و با پیری پوست سر مبارزه می کند.یکی از بهترین محصولاتی که حاوی این روغن هست لوسیون مو فبریژن هست که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

افزایش رشد مو,راه های افزایش رشد مو,برای افزایش رشد مو چه کنیم,,ماسک افزایش رشد مو,داروی افزایش رشد مو,روغن برای افزایش رشد مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید