09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین سرم نیاسینامید موجود در ایران
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین سرم نیاسینامید موجود در ایران

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی خواص نیاسینامید برای پوست می‌پردازیم. این ترکیب ویتامین B3 که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد، می‌تواند بهبودی قابل توجهی در مشکلات پوستی مانند لکه‌های تیره، جوش و چین و چروک‌های صورت ایجاد کند. در این مطلب، به توضیح عملکرد نیاسینامید در تقویت سلامت پوست و معرفی بهترین سرم نیاسینامید موجود در ایران می پردازیم.

نیاسینامید که به نیکوتینامید هم مشهور است، شکل گسترده از ویتامین B3 است. در واقع این ویتامین به دو حالت نیاسین و نیاسینامید موجود است. مصرف موضعی این ماده فایده زیادی بر روی پوست دارد. همچنین بدن می تواند با یکسری تغذیه های مناسب نیاسینامید تولید کند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا بشوید.

نیاسینامید چیست؟

نیاسینامید به نیکوتین آمید نیز معروف است. این جزو یکی از مشتقات ویتامین B3 است که محلول در آب بوده و جزو یکی از ویتامین های ضروری برای بدن است. با این حال بدن به خودی خود نمی تواند این ویتامین را بسازد به همین دلیل مصرف مواد مغذی که دارای ویتامین های خانواده B و به ویژه B3 است از اهمیت خاصی برخوردار است. وقتی بدن در رژیم غذایی خود ویتامین B3 را داشته باشید به این وسیله می تواند نیاسینامید را نیز تولید کند.

بهترین سرم نیاسینامید

کاربرد نیاسینامید برای پوست

سفت کردن پوست

اگر از یک متخصص پوست در مورد خواص نیاسینامید بپرسید، اولین خواصی که از این محصول می گوید سفت کردن پوست است و در نتیجه شادابی و روشن شدن پوست را نیز به دنبال دارد.

ترمیم و ساختار کراتین پوست

نیاسینامید در ترمیم و بازسازی کراتین پوست نقش اساسی دارد. کراتین یکی از پروتئین های ضروری در ساختار پوست، مو و ناخن است و نقش اساسی در سلامت بافت پوستی دارد.

درمان منافذ باز پوست

منافذ باز بر روی پوست ظاهر زیبایی را ندارد و درمان آن به وسیله سرم نیاسینامید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاهش التهاب و قرمزی پوست

اگر جزو افرادی هستید که از قرمزی و التهابات پوستی به خصوص بیماری اگزما رنج می برید، بهترین درمان استفاده از سرم نیاسینامید لاتورا خواهد بود.

کنترل چربی طبیعی پوست

نیاسینامید یک ماده بسیار مناسب در کنترل و تنظیم چربی اضافی پوست می باشد. این ماده با دو عملکرد مناسب بیشترین تجویزی پزشکی قرار می گیرد. کنترل بیش از اندازه چربی پوست، و از خشکی پوست به علت کمبود چربی پوست جلوگیری می نماید.

کاهش هیپرپیگمانتاسیون

یکی از رایج ترین مشکلات پوستی که بر اثر تابش اشعه های نور خورشید و جای جوش ایجاد می گردد، لک های قهوه ای است. اما یکی از بهترین درمان برای این دسته از مشکلات لکی پوست، استفاده از سرم نیاسینامید است.

برطرف کردن چروک و پیری زودرس

خطوطی که بر اثر گذر زمان و با اقزایش سن ایجاد می شود، به وسیله سرم نیاسینامید قابل درمان است. چون با تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی پوست، چین و چروک را برطرف می نماید.

محافظت پوست در برابر استرس اکسیداتیو

وقتی پوست روزانه با گازهای گلخانه ای، الودگی های محیطی و نور خورشید مواجه می شود، نیاسینامید می تواند واکنش های اکسیداتیو را در سلول های پوست کنترل نماید و از افزایش تولید استرس اکسیداتیو جلوگیری می نماید.

افزایش قدرت ترمیم پوست

اگر می خواهید همیشه پوست جوان و شادابی داشته باشید، بهتر است از سرم نیاسینامید در روتین روزانه خود استفاده کنید. نیاسینامید قدرت و سرعت ترمیم پوست را افزایش می دهد.

درمان جوش های مقاوم

سرم نیاسینامید یکی از بهترین گزینه های درمانی برای برطرف کردن جوش های سرسیاه و مقاوم به درمان است. این ماده به خوبی می تواند در درمان انواع آکنه های پاسچول و پاپول مورد استفاده قرار گیرد.

منابع طبیعی حاوی نیاسینامید

تخم مرغ، لوبیا، شیر، غلات، ماهی، حبوبات، سیب زمینی، گوشت گاو، جگر، موز، کشمش، بادام زمینی، برنج قهوه ای، نخود سبز، عسل، آووکادو

فواید نیاسینامید برای پوست

چه افرادی از سرم نیاسینامید استفاده کنند:

  • استفاده از سرم نیاسینامید محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد با هر نوع پوستی می توانند از این سرم استفاده کنند و از فواید آن لذت ببرند.
  • اگر پوست شما دچار جوش های سر سیاه و مقاوم به درمان شده است، مصرف این نوع سرم باعث درمان جوش و جای جوش می شود.
  • اگر دارای پوست چرب هستید، سرم نیاسینامید باعث کنترل چربی طبیعی پوست می شود.
  • اگر جزو افرادی هستید که پوست خشک دارید، مصرف نیاسینامید پوست را هیدراته کرده و رطوبت خود را حفظ می نماید.
  • اما اگر پوست حساس و قرمز دارید، این سرم باعث می شود التهاب و قرمزی کاهش یابد، و اگزمای پوستی نیز برطرف شود.

بهترین برند برای سرم نیاسینامید کدام است؟

معروف ترین و بهترین سرم نیاسینامید موجود در ایران برند لوتارو LOTARO است. سرم نیاسینامید لوتارو LOTARO ایتالیا حاوی نیاسینامید (Vit B3) و زینک جهت درمان انواع جوش، آکنه، کنترل چربی پوست و کوچک کردن منافذ باز پوست تجویز می شود. این سرم بخاطر داشتن زینک باعث کاهش التهاب پوست و ترمیم جای جوش می شود.

فواید زینک که در سرم نیاسینامید لوتارو استفاده شده چیست؟

زینک به عنوان یک ضد آفتاب فیزیکی عالی عمل می کند، به این معنی که در یک لایه نازک روی پوست ما قرار می گیرد و اشعه های مضر UVA و UVB را بدون جذب در پوست ما منعکس می کند. بنابراین محافظت قوی در برابر اشعه های مضر خورشید است. همچنین خاصیت ترمیم کنندگی دارد که باعث درمان جای جوش و لک جوش می شود.

نحوه مصرف سرم نیاسینامید

سرم نیاسینامید بافتی بر پایه آب دارد و بسیار سبک است، که به آسانی جذب پوست می شود. برای مصرف صحیح این نوع سرم روزی دوبار استفاده کنید. به اندازه ۳ الی ۴ قطره بر روی پوست بزنید و به آرامی جذب پوست صورت و گردن کنید. اگر عادت به استفاده از آبرسان دارید حدود نیم ساعت بعد از استفاده سرم می توانید از کرم های آبرسان استفاده کنید.
نکته: اگر برای بار اول است که از سرم نیاسینامید استفاده می کنید بهتر است هفته اول فقط روزی یبار بزنید تا پوست به خوبی عادت کند و از  هفته دوم به بعد مصرف سرم را دوبار کنید. این سرم را با محصولاتی که حاوی رتینول، ویتامین سی و سالسیک اسید است استفاده ننمایید.

معرفی بهترین سرم نیاسینامید موجود در ایران

سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید

بهترین سرم نیاسینامید,بهترین سرم نیاسینامید اسید,بهترین سرم نیاسینامید خارجی,بهترین زمان استفاده از سرم نیاسینامید,بهترین مارک سرم نیاسینامید,بهترین برند سرم نیاسینامید,بهترین برند سرم نیاسینامید ایرانی,بهترین سرم پوست نیاسینامید,بهترین زمان استفاده سرم نیاسینامید,بهترین سرم نیاسینامید ایرانی,نیاسین آمید,نیاسینامید چیست,نیاسینامید,بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی,نیاسین,سرم نیاسینامید ایرانی,سرم نیاسینامید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید