09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین لایه برداری پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین لایه برداری پوست صورت

گاهی اوقات احساس می‌کنیم که پوست صورت شادابی و براق بودن همیشگی را ندارد و باید لایه مزاحم و زشتی را از روی پوست صورت برداریم. در لایه برداری صورت یا پیلینگ صورت که توسط اسکراب صورت، ماسک‌های لایه بردار یا روش‌های دیگر انجام می‌شود، سلول‌های مرده یا آلودگی‌ها از سطح پوست و درون منافذ پاک شده و پوستی سالم و تازه به شما هدیه داده می‌شود. آیا لایه برداری پوست خوب است؟

فواید لایه برداری یا پاکسازی پوست

در عصر حاضر و با پیشرفت زندگی صنعتی و آلودگی های محیطی و از همه مهمتر نازک شدن رو به ازدیاد لایه اوزون که خود نقش بسزایی در فیلتر طیف سوء اشعه ماوراء بنفش خورشیدی بازی می کند و متاسفانه پوست انسان در این میان از همه اعضاء آدمی در دسترس تر و آسیب پذیرتر است، بنابراین نیاز مبرمی به حفاظت از این عوامل مضر زیست محیطی دارد. از عوارض سوء تابش اشعه فرابنفش می توان به بدخیمی های پوستی، لکه های پوستی، کک و مک، تلانژکتازی (گشاد شدن عروق) ، کراتوزهای آفتابی، تغییر رنگ پوست و ایجاد چین و چروک در پوست اشاره نمود. برای درمان پوستهای آسیب دیده مجموعه ای از روشها به نام پیلینگ صورت می گیرد که موجب تصحیح بسیاری از مشکلات در اپیدرم و یا درم می شود و حتی در مواردی ممکن است لایه برداری برای جای جوش هم مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین فواید پاکسازی پوست صورت را نباید دست کم بگیرید.

اسکراب پوست چیست؟

اسکراب به معنای ساییدن و برداشتن لایه‌های سطحی پوست است. اسکراب با توجه به نوع پوست، معمولا هفته‌ای یک یا دو مرتبه انجام می‌شود و انجام روزانه آن به پوست آسیب می‌رساند. اسکراب پوست، سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می کند و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی داده می شود و سلول‌های مرده مانع رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود. اسکراب صورت، پوست را زیبا و جوان کرده و درخششی زیبا به آن می‌بخشد؛ در نتیجه با این همه مزایایِ فوق‌العاده اسکراب صورت امری ضروریست. با این کار از شر سلول‌های مرده‌ای که روی پوست شما جا خوش کرده‌اند خلاص می‌شوید و راه را برای جایگزینی سلول‌های جدید باز می‌کنید. اسکراب کردن با عنوان لایه‌برداری از صورت هم شناخته می‌شود. لایه‌برداری از پوست فرایندی بسیار ساده است و اگر با دقت صورت پذیرد، هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند.

بهترین نوع اسکراب کدام هست ؟

اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل محصول فرانسه دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد. این اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود. این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

یکی از بهترین اسکراب هایی که می توانیم معرفی کنیم از برند ژیورل هست. این اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود. این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

اسکراب زردالو ژیورل

برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی

برای دیدن اسکراب زردالو و خرید اینجا را کلیک کنید .

اسکراب هسته انگور ژیورل

لایه برداری پوست چیست,لایه برداری پوست در خانه,لایه برداری پوست دست,لایه برداری لب,لایه برداری پوست بدن,لایه برداری واژن,لایه برداری با جوش شیرین,لایه برداری پوست صورت,لایه برداری از پوست,لایه برداری از پوست دست,لایه برداری از پوست بدن,لایه برداری از پوست خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید