09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم رفع چروک پیشانی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم رفع چروک پیشانی

چین و چروک ها ، بخشی طبیعی از پیری ، بیشتر در پوست در معرض آفتاب ، مانند صورت ، گردن ، دست ها و بازوها برجسته است.

اگرچه ژنتیک به طور عمده ساختار و بافت پوست را تعیین می کند ، اما قرار گرفتن در معرض آفتاب دلیل اصلی ایجاد چین و چروک است ، به ویژه برای افرادی که پوست روشن ندارند. آلاینده ها و سیگار کشیدن نیز در چین و چروک شدن نقش دارند.

اگر چین و چروک هایتان شما را آزار می دهد ، بیش از هر زمان دیگری گزینه هایی برای کمک به صاف کردن یا کمتر دیده شدن آنها دارید. داروها ، روش های آبرسانی به سطح پوست ، پرکننده ها و جراحی در لیست بهترین درمان های موثر در چین و چروک قرار دارند.

علائم

چین و چروک ها خطوط و چین هایی هستند که در پوست شما ایجاد می شوند. برخی از چین و چروک ها می توانند به شکاف یا شیارهای عمیق تبدیل شوند و به ویژه در اطراف چشم ، دهان و گردن شما قابل مشاهده هستند.

چین و چروک ها توسط ترکیبی از عوامل ایجاد می شوند – برخی می توانید کنترل کنید ، برخی دیگر نمی توانید:

سن. هر چه پیرتر می شوید ، به طور طبیعی پوست از خاصیت ارتجاعی و شکنندگی کمتری برخوردار می شود. کاهش تولید روغن های طبیعی باعث خشک شدن پوست و چین و چروک شدن پوست می شود.

چربی در لایه های عمیق پوست شما کاهش می یابد. این امر باعث شل شدن و افتادگی پوست و ایجاد خطوط و شکاف های برجسته تر می شود.

قرار گرفتن در معرض نور ماوراio بنفش (UV). اشعه ماوراio بنفش ، که روند طبیعی پیری را تسریع می کند ، علت اصلی چین و چروک زودرس است. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا UV بنفش ، بافت همبند پوست شما را از بین می برد – فیبرهای کلاژن و الاستین ، که در لایه عمیق تر پوست (درم) قرار دارند.

سیگار کشیدن. سیگار کشیدن می تواند روند طبیعی پیری پوست شما را تسریع کرده و در ایجاد چین و چروک نقش داشته باشد. این ممکن است به دلیل تأثیر سیگار کشیدن روی کلاژن باشد.
حالات مکرر صورت. حرکات و حالت های صورت ، مانند چشمک زدن یا لبخند زدن ، منجر به ایجاد خطوط و چین و چروک می شود. هر بار که از عضله صورت استفاده می کنید ، یک شیار در زیر سطح پوست ایجاد می شود. و با افزایش سن پوست ، انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند در جای خود قرار گیرد. این شیارها سپس به ویژگی های دائمی صورت شما تبدیل می شوند.

در اینجا چند نکته برای محافظت از پوست و به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک وجود دارد:

از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. زمانی را که در آفتاب می گذرانید ، مخصوصاً اواسط روز را محدود کنید و همیشه از لباس های محافظ مانند کلاه های لبه باز ، پیراهن های آستین بلند و عینک آفتابی استفاده کنید. همچنین در خارج از خانه از ضد آفتاب در تمام طول سال استفاده کنید.

یک محصول مراقبت از پوست با ضریب محافظت در برابر آفتاب (SPF) حداقل ۱۵ انتخاب کنید. آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند از یک ضد آفتاب با طیف گسترده با SPF 30 یا بیشتر استفاده کنید. کرم ضد آفتاب را سخاوتمندانه بزنید و هر دو ساعت یکبار دوباره استفاده کنید – یا در صورت شنا یا تعریق بیشتر اوقات.

ضد افتاب استفاده کنید. هنگام انتخاب محصولات مراقبت از پوست ، آنهایی را که ضد آفتاب با طیف گسترده دارند انتخاب کنید – به این معنی که هم اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند.
مرطوب کنید خشکی پوست باعث چروک شدن سلولهای چاق پوست می شود ، که می تواند منجر به ایجاد خطوط ریز و چروک زودرس شود. مرطوب کننده آب را در پوست شما به دام می اندازد ، که به شما در پوشاندن خطوط و چین های ریز کمک می کند. قبل از اینکه متوجه بهبودی در پوست خود شوید ، ممکن است چند هفته استفاده منظم از محصول طول بکشد.
سیگار نکشید حتی اگر سالها سیگار کشیده اید یا به شدت سیگار می کشید ، با ترک سیگار هنوز می توانید رنگ و بافت پوست خود را بهبود بخشید و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید.
رژیم غذایی سالم داشته باشید. برخی شواهد نشان می دهد که ویتامین های خاصی در رژیم شما به محافظت از پوست کمک می کند. در مورد نقش تغذیه نیاز به مطالعه بیشتر است ، اما خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات خوب است.

برای دیدن محصولات درمان چروک و خرید اینجا را کلیک کنید

چروکهای پوستی,چروک پوست,چروک پوست دست,چروک پوست صورت,ضد چروک قوی طبیعی,ضد چروک قوی,ضد چروک قوی پیشانی,ضد چروک طبیعی,ضد چروک دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید