09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد آفتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد آفتاب

انتخاب یک کرم ضد آفتاب خوب واقعا بین این همه ضدآفتاب در بازار سخت به نظر می رسد.

برای اکثر مردم، مقایسه کرم های ضد آفتاب با یکدیگر سخت بنظر میرسد. در حالی که انتخاب بهترین کرم های ضد آفتاب مهم است.

پیدا کردن بهترین کرم های ضد آفتاب به شما کمک کند برای پوستتان یک سپر از اشعه ماوراء بنفش خطرناک خورشید (UV)  داشته باشید. کرم های ضد آفتاب به دو طریق عمل می کنند: بعضی ها نور را پراکنده می کنند و به دور از بدن منعکس می کنند و عملکرد دیگری اینکه اشعه خورشید را قبل از رسیدن به پوست، جذب می کنند.
چند سال پیش، انتخاب یک کرم های ضد آفتاب خوب به معنای این بود که spf بالایی داشته باشد و اصلا توجه نمی کردیم کرم های ضد آفتاب خوب باید پوست را در برابر اشعه سرطان زای UV، ماوراء بنفش نگه داری کند. باید بدانیم SPF پوست را فقط در برابر اشعه UVB محافظت می کند.
تحقیقات نشان داد که به زودی اشعه ماوراء بنفش  UVA نیز خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد. در حالی که اشعه UVA آفتاب سوختگی ایجاد نمی کند. UVA عموما باعث ایجاد چین و چروک می شود. سازمان حفاظت محیط زیست تخمین می زند که ۹۰٪ از تغییرات پوستی مرتبط با افزایش سن بخاطر قرار گرفتن یک عمر در معرض اشعه UVA هست.

بنابراین انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب کاملا واضح هست. شما باید از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که هر دو فیلتر UVB و UVA را داشته باشد.

آنچه باید بدانید:

– کرم ضد آفتاب دارای SPF 15 یا بالاتر برای حفاظت در برابر اشعه UVB استفاده کنید. نرخ عامل SPF نشانگر قدرت محافظت پوست در برابر آفتاب سوختگی هست.

– کرم های ضد آفتاب را ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن استفاده کنید. برای خانم ها، کرم های ضد آفتاب می تواند در زیر آرایش استفاده شود.
– نوک و پشت گوش در هنگام زدن ضدافتاب را فراموش نکنید.

– مهم نیست که از چه SPF ای استفاده می کنید، کرم ضد آفتاب را حداقل ۲ ساعت یکبار باید تمدید کرد.
– حتما به تاریخ انقضا بر روی بطری دقت کنید. کرم های ضد آفتاب اثر خود را در طول زمان از دست می دهد.
– کرم ضدآفتاب مختص استفاده برای روزهای آفتابی نیست. شما باید در روزهای ابری استفاده کنید چون تا ۸۰% از اشعه های خطرناک خورشید از ابر هم عبور می کند و همچنین در طول زمستان هم در معرض اشعه های آفتاب هستید.

در زیر چند نوع کرم ضدآفتاب معرفی میشود که توسط متخصصین تایید شده است.

برای دیدن ضد افتاب و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید