09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد چروک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد چروک


درمان چین و چروک با روش های خانگی

چین و چروک ها که به عنوان ریتید نیز شناخته می شوند، چین هایی در پوست شما هستند. با افزایش سن، پوست شما پروتئین های کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. این باعث می شود پوست شما نازک تر شود و در برابر آسیب مقاومت کمتری داشته باشد. قرار گرفتن در معرض محیط، کم‌آبی و سموم می‌تواند صورت شما را بیشتر در معرض چین و چروک‌های واضح قرار دهد. چین و چروک ها بخش طبیعی پیری هستند و دلیلی برای ترس از ایجاد آن وجود ندارد. اما اگر دوست دارید علائم پیری روی صورت خود را کاهش دهید، راه های طبیعی برای انجام این کار وجود دارد.

۱٫ از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

اکثر مردم این را می دانند استفاده ضد آفتاب منبع مورد اعتمادبا فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) بیش از ۳۰ می تواند به پیشگیری از سرطان پوست کمک کند.  ضدآفتاب همچنین در به تاخیر انداختن علائم پیری کمک می کند. در حالی که احتمالاً قبلاً برای ساحل از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید، استفاده از کرم ضد آفتاب مرطوب کننده روی صورت خود هر روز عادتی است که برای سلامت پوست شما در دراز مدت مفید خواهد بود.

۲٫ مصرف قند خود را محدود کنید

جامعه پزشکی همچنان در مورد اینکه چگونه مصرف شکر می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، بیشتر می آموزد. قند در بدن شما فرآیندی به نام گلیکاسیون را ایجاد می کند و محصولات نهایی گلیکوزیشن پیشرفته (به نام AGEs) هستند.خوب نیست منبع مورد اعتمادبرای پوست شما AGE ها کلاژن را در بدن شما تجزیه می کنند و به مرور زمان می توانند شما را پیرتر نشان دهند. AGE ها نیز دارندمرتبط شده استمنبع مورد اعتمادبه روش های تهیه غذا مانند کباب کردن و سرخ کردن (برخلاف پخت و پز کردن). محدود کردن مصرف قند و غذاهای غنی از روغن به صورت شما کمک می کند تا فرم جوان خود را حفظ کند.

۳٫ سیگار را کنار بگذارید

سیگار به دلایل زیادی برای سلامتی شما مضر است، اما بسیاری از مردم نمی‌دانند که می‌تواند باعث پیری زودرس صورت شما شود. یک مطالعه جذاب چهره ۷۹ جفت دوقلو همسان را مقایسه کرد که یکی از آنها عادت سیگار کشیدن داشت و دیگری عادت نداشت. تفاوت های چشمگیر در سن آنها به وضوح نشان می دهد که سیگار بر وضعیت پوست صورت شما تأثیر می گذارد.

۴٫ بتاکاروتن خود را افزایش دهید

یک بحث پزشکی در حال انجام است که چگونه و چرا بتاکاروتن ها مانع از آسیب رساندن نور فرابنفش خورشید به پوست و چشم شما می شوند. بتا کاروتن و رتینول (ویتامین A) اغلب از مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک آرایشی موجود برای خرید در بازار هستند

۵٫ وضعیت خواب خود را تغییر دهید

برخی از چین و چروک های صورت شما در واقع می تواند ناشی از وضعیتی باشد که در آن می خوابید. به این حالت “فشرده سازی” می گویند و به دلیل فشار دادن صورت شما به بالش هر شب به همان روش ایجاد می شود. با گذشت زمان، این فشرده سازی پوست شما را در برخی نقاط ضعیف تر از جاهای دیگر می کند و چین و چروک ایجاد می شود. شما می توانید با خوابیدن به پشت از چین و چروک های فشرده جلوگیری کرده یا آن را کاهش دهید .

۶٫ صورت خود را مرتب بشویید

صرف این سه تا پنج دقیقه اضافی برای شستن صورت در شب هرگز اتلاف وقت شما نیست. وقتی آرایش را در طول شب روی صورت خود باقی می گذارید، پوست بیشتر آن را جذب می کند. از آنجایی که بیشتر لوازم آرایشی حاوی مواد شیمیایی خشن هستند، این به استرس اکسیداتیو پوست شما کمک می کند. به همین دلیل است که سه تا پنج دقیقه اضافی برای شستن صورت در شب هرگز اتلاف وقت نیست. از شستشوی شدید صورت خود اجتناب کنید. قبل از خواب از یک دستمال مرطوب بر پایه آب برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید و شستشوی خود را با مقداری آب سرد که روی پوستتان پاشیده شده است، به پایان برسانید.

۷٫ از اشعه ماوراء بنفش خودداری کنید

در حالی که نمی توان به طور کامل از اشعه ماوراء بنفش اجتناب کرد، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای کاهش میزان قرار گرفتن در معرض آن انجام دهید. لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب را در جلسات آفتاب گرفتن طولانی مدت در شن و ماسه انتخاب کنید و از کلاهی استفاده کنید که صورت شما را در برابر نور خورشید در مدت طولانی در خارج از منزل محافظت کند. در صورت امکان، هنگام ماجراجویی در فضای باز، شلوارهای بلندتر و پیراهن های آستین بلند بپوشید. شما همچنان مقداری نور خورشید را جذب خواهید کرد، اما به ایجاد چین و چروک روی پوست خود کمکی نخواهید کرد.

۸٫ آنتی اکسیدان های خود را افزایش دهید

پوست بیش از هر عضو دیگری در بدن شما در معرض استرس اکسیداتیو قرار دارد. این بدان معناست که پوست شما فقط با انجام کارهای روزمره آسیب می بیند. در حالی که می توانید یک ضد آفتاب یا کرم ضد چروک غنی شده با آنتی اکسیدان بخرید، راه های زیادی برای افزایش آنتی اکسیدان برای پوست شما وجود دارد. خوردن یک رژیم غذایی سرشار از زغال اخته، لوبیا، انگور، کلم پیچ و اسفناج به شما کمک می کند تا پوست سالمی داشته باشید «از درون به بیرون» و می تواند علائم پیری زودرس را کاهش دهد.

۹٫ غذای آماده

به خودی خود، پیری پوست علامتی نیست که نگران آن باشید. اما اگر به ویژه در مورد ظاهر پوست خود با افزایش سن نگران هستید، ممکن است بخواهید با یک متخصص پوست صحبت کنید. اگر به عادات سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، نوشیدن زیاد الکل، یا استفاده از تخت برنزه کردن عادت کرده اید، باید به ویژه مراقب ظاهر پوست خود باشید، زیرا ممکن است در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست باشید .

یکی از بهترین محصولات درمانی در پیشگی و برطرف کردن چروک استفاده می شود کرم صورت اینتنس می باشد .

کرم چاق کننده صورت اینتنس با فرمولاسیون سویس حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E برای چاق کردن و گونه گذاری صورت، لیفت قوی پوست و درمان چروک های متوسط تا شدید تجویز می شود.

این کرم با داشتن آنتی کسیدان قوی (بواسطه دارا بودن ویتامین C) از پیری زودرس پوست پیشگیری می کند. پایین آمدن سطح آنتی اکسیدان ها در بدن منجر به پیری زودرس، سلول‌های آسیب‌دیده یا جهش‌یافته، نسج و بافتِ آسیب‌دیده، فعال شدن ژن‌های معیوب در DNA و افزایش فشار بر پوست می شود. این کرم از این موارد پیشگیری می کند.
همچنین بخاطر داشتن Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، کلاژن مالتوز و ویتامین E بمرور زمان بافت صورت را تقویت کرده و سپس باعث چاقی و لیفت صورت می شود.
کرم چاقی صورت اینتنس با ترکیبات شگفت انگیز خود برای درمان چین و چروک صورت، خط اخم و خنده بسیار موثر بوده و بمرور زمان باعث درمان انواع چروک پوست می شود.

کرم چاق کننده اینتنس

برخی از خواص کرم چاق کننده صورت اینتنس سویس:
– چاق کننده و گونه گذار صورت
– درمان انواع چین و چروک پوست
– درمان خط اخم و خط خنده
– درمان شلی و افتادگی پوست
– حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
– ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
– پیشگیری از پیری زودرس پوست
– جوان و شاداب کننده قوی پوست
– رفع خستگی پوست
– روشن کننده پوست

برای دیدن متن کامل و خرید کرم ضد چروک اینجا را کلیک کنید.
ضد چروک قوی طبیعی,ضد چروک قوی پیشانی,ضد چروک قوی,چاق کننده صورت,چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت فوری,چاق کننده صورت قوی,چاق کننده صورت خانگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید