09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم چاق کننده صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم چاق کننده صورت

بهترین روش چاقی صورت

صورت هر فرد در دوران زندگیش دچار تغییر و تحول میشود و این بدین علت است که با افزایش سن، چربی ها و توده های عضلانی در اطراف صورت از بین می روند. شکل صورت افراد همچنین ممکن است بر اساس وزن کنونی آن ها و میزان عضله های موجود در این بخش از بدن، تغییر کند.

خیلی از افراد ممکن است برای اینکه صورتشان چاق تر و کامل تر به نظر برسد، به دنبال راه هایی برای چاقی و گونه گذاری صورت خود باشند.

در اینجا ما در خصوص روش های خانگی و آسانی که افراد می توانند برای چاقی صورت استفاده کنند و تاثیرات مثبت را مشاهده کنند برای شما یاداوری کنیم .

تاثیر افزایش چربی و عضله در چاق شدن صورت

افزایش چربی و یا توده عضلانی می تواندگونه گذاری و چاقی صورت کمک کند.بعضی از افراد فکر میکنند که با افزایش وزن بدن میتوانند به طور کامل صورت را هم چاق کرد ولی در همه افراد نمیتواند این امر صحت داشته باشد .
ورزش عضلات صورت می تواند ماهیچه های گونه را قوی تر کند که در نهایت، خود نیز سبب پر تر شدن ظاهر صورت افراد می شود. با این حال، برخی از افراد ممکن است در نقطه مقابل قرار بگیرند .

چاقی صورت با استفاده از ماسک خانگی صورت

محصولات مراقبتی پوست می توانند به ابرسانی بیشتر پوست کمک کند و استفاده طولانی مدت از ابرسان های استاندارد باعث افزایش کلاژن سازی در سطح پوست شده و در نتیجه جوانسازی را باعث میشود.

ماسک عسل یا شکر برای چاقی صورت

استفاده از عسل به صورت موضعی بر روی پوست می تواند فوایدی زیادی داشته باشد. عسل و شکر به عنوان مرطوب کننده های طبیعی شناخته می شوند.اگر این ماسک خانگی بر روی پوست قرار بگیرید ، می توانند رطوبت را از محیط خارجی کشیده و آن را بر روی سطح پوست ذخیره کند .
استفاده مداوم از عسل بر روی پوست، می تواند مواد مغذی مورد نیاز سلول های پوستی را تامین کند و آن را از آسیب های احتمالی در طول حیات محافظت کند .

چاق شدن و گونه گذاری صورت با ماساژ دادن گونه‌ها

گونه‌های خود را هر روز چندین بار ماساژ دهید تا پوست شما برجسته و روشن شود. هنگام ماساژ دادن صورت‌، نوک انگشتان خود را با حرکات نرم و دایره ای در اطراف گونه چرخش دهید . مطمئن شوید که پوست را به سمت بالا و خارج حرکت می‌دهید. از فشار دادن آن به سمت پایین اجتناب کنید، چون ممکن است افتادگی را بیشتر تحریک کنید. گونه های خود را به آرامی ماساژ  دهید تا به طور طبیعی قرمز شود. با انگشت شست و اشاره قسمت گوشتی گونه‌های‌تان را به آرامی ماساژ دهید. به آرامی این حرکات را انجام دهید اما سریع  تر کار کنید، هر گونه را به اندازه  ۱۰ بار فشار دهید. این فشار، خون بیشتری را به گونه‌های‌تان میرساند تا قرمزی طبیعی به پوست شما هدیه دهد .

چاق شدن صورت با پروتئین های ابریشم

سریسین، یکی از پروتئین های ابریشم، خاصیت مرطوب کنندگی پوست دارد و حاوی بیش از بیست اسید آمینه و آنتی اکسیدان های طبیعی است. سریسین مناطق آسیب دیده پوست را پر می کند و یکپارچگی آن را بازیابی می کند و در نتیجه تولید کلاژن-الاستین را تحریک می کند. سلول ها را جوان کرده، پوست را سفت و صاف می کند و از بروز اولین چین و چروک ها جلوگیری و باعث درمان چروک های قبلی می شود.

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

لوسیون ولومایزینگ فبریژن
برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن:
– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، جوجوبا، کلاژن پیله ابریشم، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و لیپوزوم ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ترکیبات طب سنتی
– حجم ۵۰ میل
» برای خرید لوسیون ولومایزینگ اینجا کلیک نمایید

برخی از خواص کرم چاق کننده صورت اینتنس سویس:


- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس
برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید
چاقی صورت,بهترین ویتامین برای چاقی صورت,شیر خشک برای چاقی صورت,پودر کلاژن برای چاقی صورت,برای چاقی صورت چه بخوریم,جوانه گندم برای چاقی صورت,داروی چاقی صورت,زنجبیل برای چاقی صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید