09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تابستان آمد، ضدآفتاب بزنید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تابستان آمد، ضدآفتاب بزنید

نور خورشید برای ساختن ویتامین در بدن لازم و ضروری هست و کسایی که خورشید به آنها نرسد دچار نرمی استخوان یا راشیتیسم می شوند. اما هر چیزی در نوبه خود عوارض و مزایایی دارد و نور خورشید نیز از جمله آنهاست هست. نور خورشید می تواند سبب تیره شدن، لک دار شدن، آسیب رساندن به غشا سلولی پوست و مقدمات سرطان پوست را فراهم کند.
امواج تابشی خورشید که به زمین می‌رسند به دودسته مرئی و نامرئی تقسیم میشوند. امواج ماورای بنفش و امواج مادون‌قرمز. اثرات گرمایی خورشید مربوط به امواج مادون قرمز می‌شود و اما امواج ماورای بنفش که به دو نوع و دسته‌بندی می‌شوند.
امواج ماورای بنفش و مادون قرمز می‌توانند باعث بروز انواع سرطان‌های پوستی، کک و مک، لک‌های پوستی و انواع ضایعات خشکی پوست، قرمزی پوست، تحت عنوان آفتاب سوختگی و برنزه شدن پوست و پیری زودرس شوند.

حتما دقت کردید، افرادی که بیشتر در زیر نور آفتاب کار میکنند پوستی پیرتر از سن خودشان دارند. چون آفتاب باعث کاهش کلاژن و الاستین پوست می شود. در این صورت پوست شکننده و باعث چین و چروک پوست می شود.

چرا کرم ضدآفتاب ضدآب؟

بهتر هست همیشه از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که ضدآب هستند، چون با تعرق در فصل گرما کرم از روی پوست پاک می شود یا اگر در دریا شنا کنیم با آب شسته می شود.

SPF در ضدآفتاب چیست؟
میزان محافظت ضدآفتاب را برعلیه آسیب‌رسان بیان می‌کند. به این معنا که اگر ضدآفتاب به طور مثال بیست باشد به این معنای آن است که این ضدآفتاب شما را به میزان بیست برابر بیشتر در مقابل امواج آسیب‌رسان محافظت می‌کند و زمان ایجاد حداقل آسیب قرمزی پوست را به همین میزان به تاخیر می‌اندازد.

نور آفتاب در ایجاد لک و کک و مک‌های پوستی نیز نقش دارد. کسانی که کک‌ومک روی صورت و گونه‌هایشان دارند، می‌دانند که قرار گرفتن در برابر نور خورشید، باعث بدتر شدن این کک‌ومک‌ها شده و تعداد آنها را ناگهان افزایش می‌دهد.

خصوصیات ضدآفتاب خوب چیست؟

یک ضدآفتاب خوب باید SPF بالای عدد ۱۵ داشته باشد، باعث تحریک پوست نشود و به وسیله پوست به خوبی تحمل شود، در سطح پوست به تعریق مقاوم باشد و با شست‌وشو به راحتی از بین نرود. به علاوه قدرت انعکاس و جذب کافی اشعه را داشته باشد. حاوی هر دو فیلتر UVA/UVB باشد.

خانم های باردار باید از ضدآفتاب هایی استفاده کنند که فاقد فیلترهای شیمیایی باشد. یعنی ضدآفتابی استفاده شود که حاوی فیلترهای مینرال باشند.

برای دیدن انواع ضد آفتاب های مناسب پوست های خشک، چرب و حساس بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

کرم های ضد آفتاب

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید