09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تغذیه در درمان ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تغذیه در درمان ویتیلیگو


نگران انتشار ویتیلیگو هستید؟

شما در کنار خانواده و دوستانتان زندگی منظمی داشتید تا اینکه یک روز در حالی که در آینه نگاه می‌کردید، لکه‌ای سفید روی پوست دیدید. هنگامی که توسط یک پزشک معاینه شد، با این واقعیت مواجه شدید که مبتلا به ویتیلیگو هستید. در دنیایی که اعتماد به نفس بیشتر از ظاهر ناشی می شود، شما در مورد این بیماری پوستی جدید و تأثیر آن بر زندگی شما متحجر هستید.

با این حال، هنوز هم می توانید این بیماری را دور زده و از گسترش لکه سفید جلوگیری کنید. در این مقاله ، تمام اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه لازم را که می توانید برای افزایش شانس جلوگیری از انتشار ویتیلیگو انجام دهید، به اشتراک می گذارم. این شامل غذا و ویتامین هایی است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید و مواد غذایی که باید به شدت از آنها اجتناب کنید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در مورد ویتیلیگو اینجا را کلیک کنید : علل، علائم، درمان و موارد دیگر.

آیا می توانید از شیوع ویتیلیگو جلوگیری کنید؟

اگر اقدامات احتیاطی مناسب انجام شود، انتشار ویتیلیگو تا حد زیادی قابل کنترل است. با این حال، هیچ مدرک علمی دقیقی وجود ندارد که هر گونه اقدامات پیشگیرانه بتواند نتیجه صددرصدی را تضمین کند.

چگونه از شیوع ویتیلیگو جلوگیری کنیم؟

بدترین بخش در مورد بیماری ویتیلیگو این است که لکه های تغییر رنگ داده شده به رشد خود ادامه می دهند و به آرامی بخش عمده ای از بدن را می پوشانند. با این حال، راه هایی وجود دارد که از طریق آنها می توان این گسترش را متوقف کرد یا حداقل تا حد زیادی کاهش داد. در زیر به برخی از راه هایی اشاره شده است که از طریق آنها می توان شیوع ویتیلیگو را متوقف کرد.

۱٫ ویتامین ها برای پیشگیری از ویتیلیگو

گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد تغییر رنگ پوست برخی از بیماران به دلیل مصرف برخی ویتامین ها و مواد معدنی کاهش می یابد. با این حال، این ویتامین ها هیچ مدرک پزشکی دال بر اثر آن بر ویتیلیگو ندارند. در زیر لیستی از ویتامین هایی وجود دارد که می توانند در برابر ویتیلیگو موثر باشند.

ویتامین دی

ویتامین B12

ویتامین سی

بتاکاروتن

آنزیم ها

آمینو اسید

همچنین مواد معدنی خاصی وجود دارند که در پیشگیری از ویتیلیگو مفید هستند، از جمله

مس

ثابت شده است که نوشیدن آب از یک ظرف مسی سلامت و شادابی کلی پوست را افزایش می دهد

اهن

غذاهایی که در ظروف چدنی پخته می شوند فواید زیادی برای سلامت بدن و پوست دارند

فلز روی

اگرچه غذای غنی از روی به طور کلی برای جلوگیری از ویتیلیگو ممنوع است، اما مصرف مقادیر کم آن از طریق مکمل‌ها خوب است زیرا این ماده معدنی فواید زیادی برای سلامتی نیز دارد.

۲٫ پیشگیری طبیعی ویتیلیگو

پاسخ بیشتر بیماری ها و پیشگیری از آنها در طبیعت نهفته است. در صورت استفاده از درمان طبیعی زیر تا حد زیادی می توان از ویتیلیگو پیشگیری کرد. با این حال، هیچ مدرک علمی در دسترس نیست که اثربخشی دقیق هر غذا یا رژیم غذایی را ثابت کند.

علیرغم کمبود شواهد، برخی افراد معتقدند که درمان طبیعی در خانه می تواند از ویتیلیگو جلوگیری کند. در زیر برخی از درمان های خانگی محبوب آورده شده است

عصاره لیمو و ریحان شیرین

ریحان دارای خواص قوی تولید ملانین است، بنابراین استفاده از آن می تواند به حفظ رنگ پوست کمک کند. یک محلول ساخته شده از عصاره برگ ریحان و لیمو در صورت استفاده روزانه روی پوست می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

خمیر روغن زردچوبه و خردل

زردچوبه خواص دارویی بالایی دارد و از این رو برای قرن ها در هند مورد استفاده قرار گرفته است. مخلوطی از پودر زردچوبه و روغن خردل هنگامی که هر روز روی پوست استفاده می شود، می تواند رنگدانه های پوست را تحریک کند، بنابراین ویتیلیگو را از بین می برد.

۳٫ غذاهایی که برای جلوگیری از ویتیلیگو باید بخورید و اجتناب کنید

تحقیقات علمی بارها و بارها نشان داده است که غذا نقش بسیار مهمی در عملکرد و سلامت بدن دارد. از این رو جای تعجب نیست که نوع غذایی که می خورید می تواند از انتشار ویتیلیگو بر روی پوست جلوگیری کرده و آن را ترویج کند.

هیچ پزشک رسمی رژیم غذایی ویتیلیگو را تجویز نکرده است، اما بسیاری از تحقیقات و آزمایشات احتمال ابتلا به بیماری ویتیلیگو را در برخی غذاها نشان داده است در حالی که برخی از غذاها به عنوان سپر در برابر این بیماری عمل می کنند.

در زیر به مواد غذایی که باید در رژیم غذایی خود برای پیشگیری از ویتیلیگو بگنجانید اشاره شده است.

موز
سیب
انجیر و خرما
نخود
سبزیجات برگ دار
سبزیجاتی مانند چغندر، هویج و تربچه را ریشه‌دار کنید
در زیر به غذاهایی اشاره شده است که برای پیشگیری از ویتیلیگو باید در رژیم غذایی خود از آنها اجتناب کنید.

بلوبری
الکل
مرکبات
قهوه
ماهی
سرشیر
انگور فرنگی
انگور
انار
گلابی ها
گوجه فرنگیها
گوشت های قرمز
بنابراین برای نتیجه گیری اگر مطمئن شوید که با خوردن مواد غذایی حاوی ویتامین و مواد معدنی بالا از پوست خود مراقبت می کنید و از مواد غذایی محرک ویتیلیگو دوری می کنید، پوستی سالم برای مادام العمر خواهید داشت.

اگر می خواهید در مورد پیشگیری یا درمان ویتیلیگو بیشتر بدانید، برای دریافت مشاوره با ما با شماره ۰۹۳۰۸۶۶۵۹۷۳ تماس بگیرید.

 

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست

 

برای دیدن   متن  کامل و  خرید  کرم  ویتلکسین اینجا را کلیک کنید
ویتیلیگو,ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو و ازدواج,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی مردان,ویتیلیگو چیست,ویتیلیگو ارثی است,ویتیلیگو اطراف چشم,ویتیلیگو اندام تناسلی,ویتیلیگو نوزاد,ویتیلیگو بیماری پوستی,ویتیلیگو برص

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید