09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تفاوت کرم روز و شب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تفاوت کرم روز و شب

 

هر دوی این کرم‌ ها خاصیت مرطوب ‌کنندگی دارند اما تفاوت اصلی آن ها این است که کرم‌ های روز اغلب حاوی ضد آفتاب‌ ها نیز هستند و کرم ‌های شب غلیظ ‌تر از کرم ‌های روز بوده و حاوی مواد مغذی و ویتامین ‌های مفید برای پوست است. همچنین برخی کرم‌ های شب حاوی رتینول و عوامل لایه ‌بردار هستند که می‌ توانند در طول روز موجب حساس شدن پوست در برابر آفتاب شوند و همچنین آفتاب می‌ تواند اثر آن ها را کمتر کند. به همین دلیل بهتر است کرم‌ های روز را به هنگام روز و کرم‌ های شب را به هنگام شب مصرف کنید.

یک کرم روز خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک کرم روز خوب کرمی است که مرطوب‌ کننده بوده و با خشکی پوست مقابله کند. حاوی فیلترهای ضد آفتاب باشد و با اشعه فرابنفش نورخورشید به جنگ بپردازد و بالاخره این که سبک باشد و اجازه تنفس پوست را بدهد. گاه وجود ویتامین C نیز در کرم ‌های روز می‌ تواند هم نقش جوان ‌کننده داشته باشد و هم اثرات مضر آفتاب را تا حدودی بکاهد. یادتان باشد که کرم‌ های روز اگر چه اغلب حاوی فیلترهای ضد اشعه فرابنفش هستند اما هرگز نمی‌ توانند جایگزین ضدآفتاب شوند و لذا اگر خارج از منزل کار می ‌کنید و یا به دستور پزشک نیازمند محافظت از نور خورشید هستید باید از کرم‌های ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

کرم روز را باید قبل از ضدآفتاب استفاده کرد یا بعد از آن؟

اگر از ضد آفتاب‌های فیزیکی استفاده می ‌کنید می‌ توانید آن ها را روی کرم‌ های مرطوب ‌کننده و کرم‌ های روز نیز مصرف کنید ولی اگر از ضد آفتاب ‌های شیمیایی استفاده می ‌کنید، این کرم ‌ها باید حتما روی پوست بدون کرم به کار روند تا بتوانند موثر واقع شوند.

کرم شب از چه سنی به بعد باید استفاده شود؟

در مورد کرم شب باید گفت اغلب توصیه می ‌شود که از سن ۳۰ سال، باید از این کرم ‌ها استفاده شود. کرم‌ های شب به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند تا در حین خواب، مواد مغذی و ویتامین ‌های مختلف و نیز عوامل جوان ‌کننده را به پوست فرد رسانده و بتوانند در این زمان اثرات خوب خود را اعمال نمایند

در اینجا چند مورد از کرم های شب بسیار موثر را برایتان معرفی می کنیم .

کرم شب روغن آرگان

خواص کرم شب روغن آرگان:

– تغذیه کننده عمقی، مولتی ویتامین و مرطوب کننده

– ترمیم و بازسازی کننده لایه های پوست طی شب

– درمان چین و چروک پوست

– حاوی روغن آرگان اصل، کره کاریته، ویتامین A ،B5 ،E ، گلیسرین و اُمگا ۳ ، ۶ ، ۹٫

– ۵۰ml

– ساخت کشور فرانسه

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید اینجا را کلیک کنید.


 کرم مغذی و آبرسان روز روغن آرگان

خواص کرم مغذی و آبرسان روز روغن آرگان:

– مغذی، آنتی اکسیدان و آبرسان

– مناسب پایه آرایشی با ساختار غیر چرب و جذب سریع

– حاوی روغن آرگان خالص، کره کاریته، روغن جوجوبا، ویتامین E، روغن بادام شیرین و گلیسرین.

– ۵۰ml

– ساخت کشور فرانسه

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید اینجا را کلیک کنید .


 

تقویت کننده پوست صورت,تقويت كننده پوست,تقویت کننده پوست دست,تقویت کننده پوست و مو,تقویت کننده پوست سر,تقویت کننده پوست خشک,تقویت کننده پوست چرب,کرم تقویت کننده پوست صورت,ماسک تقویت کننده پوست,جوان کننده پوست صورت,جوان کننده پوست دست,ماسک جوان کننده پوست صورت,کرم جوان کننده پوست صورت,ماسک جوان کننده پوست,گیاهان جوان کننده پوست,ماسك جوان كننده پوست صورت,کرمهای جوان کننده پوست,,ضد پیری پوست,ضد پيري,قرص ضد پیری,داروی ضد پیری,ماسک ضد پیری,کرم ضد پیری,غذاهای ضد پیری,گیاهان ضد پیری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید