09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جلوگیری از آکنه و جوش به طور طبیعی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جلوگیری از آکنه و جوش به طور طبیعی

چرا پوست ما جوش می‌زند؟ مثلاً تغییرات هورمونی، استفاده از محصولات ضد آکنه نامناسب، تغییرات در رژیم غذایی و استرس می‌توانند عواملی باشند که باعث ایجاد جوش در پوست می‌شوند. مقابله با آکنه و جوش ها آسان نمی باشد و برای درمان جوش باید راه های مناسب انتخاب کرد.
بنابراین، بهتر است از آنها جلوگیری کنیم ولی چگونه از جوش و آکنه جلوگیری کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید جوش را درمان کنید بهتر است علت ایجاد جوش را بدانید. اگر می خواهید راهکارهای موثر برای درمان جوش صورت را بیشتر بدانید با ما در سایت زیبایی بزک همراه باشید.

منافذ مسدود شده :

هنگامی که منافذ یا غدد چربی  بسته می شوند، نمی توانند سبوم (ماده روغنی که پوست شما را مرطوب نگه می دارد) آزاد کنند. تجمع چربی، سلول های مرده پوست و باکتری های موجود در این ناحیه باعث ایجاد آکنه یا جوش می شود.

ژنتیک:

اگر سابقه آکنه در خانواده شما وجود دارد، به شک شما نیز به آن مبتلا خواهید شد. ژن های شما تعیین خواهد کرد که پوست شما چقدر به نوسانات هورمونی حساس است، چقدر سریع سلول هایش را می ریزد، چقدر سبوم تولید می کند و چگونه به التهاب واکنش نشان می دهد. همه این عوامل تعیین می کنند که چقدر سریع جوش خواهید زد.

هورمون ها :

سطح استروژن و تستوسترون شما به طور مستقیم با جوش ها در ارتباط است. به همین علت اغلب در دوران بلوغ و بارداری و در زمان قاعدگی دچار جوش می شوید.

استرس:

استرس گاهی باعث وقوع رفتارهایی می‌شود که باعث بدتر شدن ظاهر بیماری پوستی است. در بررسی تاثیر افسردگی و اضطراب بر پوست باید گفت مثلا فرد مبتلا به جوش صورت در اثر استرس بیشتر جوشهای خود را دستکاری می‌کند.
یا ضایعات پوستی خود را بیشتر خارش می‌دهد که باعث وقوع جوشگاه و گسترش بیشتر مشکل است.

افسردگی:

افسرگی زیاد جوش را افزایش می دهد. غدد چربی حاوی گیرنده های هورمون های استرس زا می باشد.هنگامی که دچار استرس شدید، هورمون ها تولید سبوم را در پوست شما بیشتر شده و باعث تولید آکنه می گردد.

سیگار کشیدن:

رابطه بین سیگار کشیدن و آکنه هنوز مشخص نشده است. اما مطالعات زیادی نشان داده است که سیگار کشیدن باعث شیوع جوش می شود . سیگار اغلب جریان اکسیژن به سلول های پوست را کاهش می دهد، تعادل هورمونی را دچار اختلال کرده و روند بهبودی را ضعیف می کند.

مصرف الکل:

اگرچه الکل باعث ایجاد آکنه نمی شود، اما بر سطح هورمون هایی که آکنه را تنظیم می کنند، قطعا موثر خواهد بود.

رژیم غذایی:

اگرچه رابطه بین رژیم غذایی و آکنه قابل بحث است، اما غذاهای خاص (مانند غذاهای فرآوری شده و شیرین ) می توانند وضعیت شما را بدتر کنند در حالی که سایر غذاها (مانند غذاهای دریایی و سبزیجات) می توانند آن را بهتر کنند.

پاکسازی ملایم پوست و داشتن روتین:

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از جوش است. از یک پاک کننده ملایم و غیر کومدون زا برای تمیز کردن صورت خود دو بار در روز استفاده کنید.
یک بار در صبح و یک بار قبل از خواب. در صورت عرق شدید حتما پوست خود را بشورید اما بیش از حد از شستن زیادی خودداری کنید چون اعث خشکی و قرمزی بیش از حد می شود.

پوست خود را ابرسانی کنید

مرطوب کردن پوست برای پیشگیری از جوش ضرورت دارد. با این حال، از مرطوب کننده هایی که حاوی مواد شیمیایی و عطرهای مصنوعی هستند استفاده نکنید. همیشه از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که جوش زا نباشد.

با احتیاط آرایش کنید

ممکن است وسوسه شوید که آکنه و جای زخم خود را با آرایش پوشش دهید. با این حال، آرایش می تواند منافذ شما را بیشتر مسدود کند و وضعیت پوست را بحرانی تر کند. هنگام استفاده از آرایش، محصولات غیر کومدون زا و فرمول های غیر چرب را انتخاب کنید. همچنین از فونداسیون و کانسیلرهای سنگین استفاده نکنید.
اگر پوست چرب، مختلط یا مستعد آکنه دارید که اغلب جوش می زند، بهتر است  از محصولاتی  که با  پایه آب یا الکل هست مصرف کنید.

به جوش هایتان دست نزنید

انگشتان شما خانه میکروب ها و باکتری هایی هستند که ممکن است به پوست شما منتقل شوند. بنابراین، جوش را فشار ندهید، لمس نکنید یا خراش ندهید. اجتناب از دست زدن به صورت از هرگونه تحریک پوستی و تشدید جوش های آکنه جلوگیری می کند.

پرهیز از آفتاب

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید باعث کم آبی پوست  خواهد شد و باعث می شود پوست شما چربی بیشتری تولید کند و باعث مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش شود. پس قطعا در برابر نور افتاب از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

لوازم جانبی صورت را تمیز نگه دارید

اگر مصرف کننده برس های آرایشی، مخلوط کننده های زیبایی، برس های پاک کننده صورت هستید، حتما آنها را تمیز نگه دارید. استفاده از لوازم نجس حاوی میکروب ممکن است باعث ایجاد جوش و آکنه گردد. بنابراین، پس از هر بار استفاده، آنها را کاملاً بشویید. و همیشه از حوله ها و ملحفه های تمیز استفاده کنید و بهداشت روبالشی را رعایت کنید.

معرفی قویترین کرم ضد جوش صورت

ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه
برخی از خواص ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه:
– درمان سریع جوش
– درمان قرمزی و لک جوش
– پیشگیری از ایجاد جای جوش(لک یا گودی جوش)
– درمان لک و گودی جای جوش های قدیمی
– درمان گودی جای آبله مرغان و گودی های مشابه
– کنترل چربی پوست
– حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز
– بدون چربی Oil free
– ۵ میل
– ساخت فرانسه
نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی جوش استفاده شود.
» برای مشاهده ژل ضد جوش فوری ژان داوز اینجا کلیک نمایید
سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید
جلوگیری از جوش,برای جلوگیری از جوش صورت,برای جلوگیری از جوش زدن,برای جلوگیری از جوش صورت چه کنیم,برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح,روش جلوگیری از جوش صورت,راه های جلوگیری از جوش صورت,جلوگیری از جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید