09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص آرگان برای مو و پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص آرگان برای مو و پوست

 

آرگان با نام طلای مایع یا طلای بیابان نام دارد که بومی کشور مراکش است .آرگان یک ماده مغذی بسیار مفید که حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E می باشد.

آرگان برای پوست و مو بسیار مفید است و هر کس می تواند برای سلامتی پوست و مو خود از ارگان بهره بجوید، به همین منظور شرکت های سازنده لوازم آرایشی و بهداشتی از روغن آرگان برای تهیه انواع محصولات برای پوست و مو استفاده می کنند .

فواید ارگان

آبرسانی و مرطوب کننده قوی : به علت داشتن ویتامین E رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. همچنین روغن آرگان یک مرطوب کننده، آنتی اکسیدان و تغذیه کننده عمقی پوست می باشد که با افزایش کلاژن و الاستین و تقویت اتصالات درم و اپیدرم، تاثیر شگرفی در جوان سازی و لیفتینگ پوست دارد. روغن آرگان به واسطه داشتن عوامل آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی می پردازد و از طرف دیگر می تواند به عنوان یک ترمیم کننده قوی پوست عمل کند.

 

* نرم کننده و درمان موخوره مو :

روغن آرگان سبب بازسازی، ترمیم و تغذیه عمقی مو و پوست سر خشک و آسیب دیده شده و با داشتن انواع ویتامین ها به تقویت رشد و جلوگیری از ریزش موی سر کمک می کند. ساختار ابریشمی این روغن معجزه آسا سبب ایجاد حس نرمی، لطافت، رفع شکنندگی و جلوگیری از ایجاد موخوره در تار مو می شود. این روغن می تواند به عنوان یک عامل محافظت کننده، ضد آفتاب و آنتی اکسیدان مو عمل کرده و از طرف دیگر با تقویت کراتین مو، سبب افزایش استحکام و احیا تار مو شود.

 

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو
– افزایش رشد مو
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)
– آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…
– بدون چرب کردن پوست و مو
– ۱۰۰ میل
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

فروش روغن آرگان,درمان موخوره مو,روغن آرگان,روغن آرگان چیست,روغن آرگان برای مو,روغن ارگان پرنسلی,روغن ارگان از کجا بخرم,روغن آرگان اصل,روغن آرگان خالص,روغن ارگان برای پوست,روغن آرگان ردیست,روغن ارگان مراکش,درمان موخوره شدید,درمان موخوره بدون کوتاهی,درمان موخوره موی سر,درمان موخوره ریش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید